Mariusz Burba

Mariusz Burba

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego, Telestrada S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Biegła obsługa komputera: pakiet Office

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Telestrada S.A.
Specjalista ds. Obslugi Klienta Biznesowego
- Dbanie o utrzymanie bazy Klientów biznesowych;
- Tworzenie ofert, propozycji umów, aneksów i innych dokumentów;
- Przygotowywanie propozycji warunków współpracy i umów dla potencjalnych Klientów biznesowych;
- Udzielanie fachowych informacji na temat usług, ofert, taryf, rachunków klientów biznesowych;
- Odpowiadanie na pytania Klientów przesłane za pośrednictwem witryny internetowej oraz poczty e-mail;
- Kontakt z innymi działami Spółki celem wyjaśnienia spraw wymagających dalszej analizy;
- Profesjonalna obsługa Klientów biznesowych w Punkcie Obsługi Klienta;
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.
Doradca ds. Klientów Kluczowych
- kompleksowa obsługa klienta korporacyjnego;
- analiza rynku;
- dbanie o pozytywne relacje z kontrahentami;
- aktywne pozyskiwanie klientów;
- szeroko rozumiane "działanie dla dobra firmy".
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.
Konsultant w Sekcji Call Center
Profesjonalna obsługa klientów Spółki w zakresie:
- pomocy przy problemach technicznych;
- udzielania rzetelnych infotmacji na temat bierzącej oferty oraz zakresu świadczonych usług;
- przeprowadzania akcji promocyjnych;
- odzyskanie klienta.

Szkolenia i kursy

"OBSŁUGA KLIENTA I TECHNIKI SPRZEDAŻY" - kurs potwierdzony certyfikatem;

"TECHNIKI UTRZYMANIA KLIENTA Z ELEMENTAMI SPRZEDAŻY" - ukończenie kursu udokumentowane dyplomem firmy coachingowej.

"SPRZEDAŻ JAKO NAJWAŻNIEJSZY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI FIRMY" - ukończenie szkolenia potwierdzone certyfikatem firmy coachingowej.

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja