Mariola Molendowska
Członek Zarządu - Hotel Słoneczny Młyn, Hotel Teczowy Młyn
Warszawa,
mazowieckie
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu Handlowo-Marketingowego
Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją strategii marketingowych
Zarządzanie sprzedażą
Zarzadzanie dzialem handlowo- marketingowym
Repozycjonowanie marki
Budowanie strategii komunikacji i nadzór nad realizacja
Nadzorowanie działań związanych z budowaniem relacji z klientami
Planowanie działań reklamowych
współpraca z mediami. Analiza pozycji na rynku w na tle bliższej i dalszej konkurencji. Koordynacja działań działów sprzedaży w grupie dystrybucyjnej.
Współpraca z Biurami Architektonicznymi oraz Developerami w zkresie realizacji inwestycji pod klucz
Zarządzanie sprzedażą
Zarzadzanie dzialem handlowo- marketingowym
Repozycjonowanie marki
Budowanie strategii komunikacji i nadzór nad realizacja
Nadzorowanie działań związanych z budowaniem relacji z klientami
Planowanie działań reklamowych
współpraca z mediami. Analiza pozycji na rynku w na tle bliższej i dalszej konkurencji. Koordynacja działań działów sprzedaży w grupie dystrybucyjnej.
Współpraca z Biurami Architektonicznymi oraz Developerami w zkresie realizacji inwestycji pod klucz
Szef Zespołu Obsługi Klienta/Szef Sprzedaży/ Głowny Specjalista ds Sprzedaży i Marketingu
WFP Hefra S.A.
• Organizacja Zespołu Obsługi Klienta po reorganizacji i przeniesieniu Zakładu Produkcyjnego do Legnicy
• Organizacja okresowych promocji produktów
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Przygotowywanie i realizacja planów strategicznych oraz ich modyfikacja w odniesieniu do zmieniającego się otoczenia
• Nadzór i koordynacja pracy Przedstawicieli Handlowych oraz Zespołu Sprzedaży ,
• Organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych w zakresie: klientów sieci HoReCa, klientów instytucjonalnych( B2B) oraz klientów detalicznych (sklepy),
• Negocjacje handlowe,
• Współorganizowanie imprez targowych,
• Tworzenie baz danych
• Nadzór nad wdrożeniem modułu obrotu towarowego zintegrowanego systemu Simple
Główny Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
(Szef Sprzedaży i Marketingu )
• Wprowadzenie Przedstawicieli Handlowych
• Zarządzanie 6 przedstawicielami oraz 14 pracownikami Działu Marketingu
• Zmiana sposobu obsługi klienta
• Pozycjonowanie Marki jako marki premium
• Przygotowanie i nadzorowanie Badań Marketingowych- pierwszych w branży
• Opracowanie i nadzór nad realizacją -planów strategicznych
( marketingowych ) na lata 2000-2001 oraz opracowanie planu wieloletniego strategicznego na lata 2001-2004
• Współudział w wyborze zintegrowanego systemu zarządczego
• Planowanie mediów – przygotowanie i nadzór nad realizacją pierwszej w historii branży kampanii komunikacyjnej
• Organizacja okresowych promocji produktów
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Przygotowywanie i realizacja planów strategicznych oraz ich modyfikacja w odniesieniu do zmieniającego się otoczenia
• Nadzór i koordynacja pracy Przedstawicieli Handlowych oraz Zespołu Sprzedaży ,
• Organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych w zakresie: klientów sieci HoReCa, klientów instytucjonalnych( B2B) oraz klientów detalicznych (sklepy),
• Negocjacje handlowe,
• Współorganizowanie imprez targowych,
• Tworzenie baz danych
• Nadzór nad wdrożeniem modułu obrotu towarowego zintegrowanego systemu Simple
Główny Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
(Szef Sprzedaży i Marketingu )
• Wprowadzenie Przedstawicieli Handlowych
• Zarządzanie 6 przedstawicielami oraz 14 pracownikami Działu Marketingu
• Zmiana sposobu obsługi klienta
• Pozycjonowanie Marki jako marki premium
• Przygotowanie i nadzorowanie Badań Marketingowych- pierwszych w branży
• Opracowanie i nadzór nad realizacją -planów strategicznych
( marketingowych ) na lata 2000-2001 oraz opracowanie planu wieloletniego strategicznego na lata 2001-2004
• Współudział w wyborze zintegrowanego systemu zarządczego
• Planowanie mediów – przygotowanie i nadzór nad realizacją pierwszej w historii branży kampanii komunikacyjnej
Z-ca Dyrektora ds. Marketingu
Ergo Com Sp. z o.o.
• Poszerzenie oferty firmy i dostosowanie jej do oczekiwań rynku
• Pozyskanie zamówień na nowy zakres usług
• Negocjowanie kontraktów oraz nadzór nad ich realizacją
• Współudział w tworzeniu strategii marketingowej
Współpraca z firmami w procesie inwestycyjnym inwestycji przemysłaowych
• Pozyskanie zamówień na nowy zakres usług
• Negocjowanie kontraktów oraz nadzór nad ich realizacją
• Współudział w tworzeniu strategii marketingowej
Współpraca z firmami w procesie inwestycyjnym inwestycji przemysłaowych
Samodzielna działalność
Własna działalnośc gospodarcza
współpraca z firmą:
1.07.1998- 31.08.1999 Rawent Konstrukcje Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Techniczno Handlowych
• Zorganizowanie profesjonalnego Zespołu Obsługi Klienta zgodnie ze standardami obowiązującymi u najlepszych w branży
• Zmiana struktury sprzedaży w kierunku bardziej zyskownych – związana ze zmianami kompetencji pracowników
• Nadzór nad wdrożeniem procedur zgodnych z normami ISO serii 9000
• Nadzór nad wdrożeniem modułu OTV systemu SAP/R3
1.01.1998- 30.06.1998 – Rawent S.A. - Skierniewice
Koordynator Zespołu Sprzedaży
• Potrojenie udziału sprzedaży specjalistycznych konstrukcji statków w sprzedaży firmy
• Odzyskanie utraconych klientów – podpisanie wieloletnich umów o współpracy.
1.07.1998- 31.08.1999 Rawent Konstrukcje Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Techniczno Handlowych
• Zorganizowanie profesjonalnego Zespołu Obsługi Klienta zgodnie ze standardami obowiązującymi u najlepszych w branży
• Zmiana struktury sprzedaży w kierunku bardziej zyskownych – związana ze zmianami kompetencji pracowników
• Nadzór nad wdrożeniem procedur zgodnych z normami ISO serii 9000
• Nadzór nad wdrożeniem modułu OTV systemu SAP/R3
1.01.1998- 30.06.1998 – Rawent S.A. - Skierniewice
Koordynator Zespołu Sprzedaży
• Potrojenie udziału sprzedaży specjalistycznych konstrukcji statków w sprzedaży firmy
• Odzyskanie utraconych klientów – podpisanie wieloletnich umów o współpracy.
Kierownik Zespołu Przygotowania Produkcji i Marketingu
• Zorganizowanie Zespołu Marketingu – zmiana kompetencji
• Zwielokrotnienie udziału strategicznych gałęzi ( zbiorniki ciśnieniowe ) w sprzedaży ogółem
Wprowadzenie nowych usług – realizacja obiektów pod klucz,
o poziomie zysku 50 %
• Nadzór w charakterze Kierownika Projektu nad realizacją budowy Zbiorników LPG- Terminal Gdańsk- Najwieksza - pierwsza realizacja w Polsce.
• Realizacja budowy- instalacji technologicznych – Zakład Azotu II
• Zwielokrotnienie udziału strategicznych gałęzi ( zbiorniki ciśnieniowe ) w sprzedaży ogółem
Wprowadzenie nowych usług – realizacja obiektów pod klucz,
o poziomie zysku 50 %
• Nadzór w charakterze Kierownika Projektu nad realizacją budowy Zbiorników LPG- Terminal Gdańsk- Najwieksza - pierwsza realizacja w Polsce.
• Realizacja budowy- instalacji technologicznych – Zakład Azotu II
Szkolenia i kursy
Szereg szkoleń z zakresu marketingu , Budowania Relacji z Klientem- między innymi
2003 r. - Seminarium Budowanie Relacji z klientem
2001 r. - Seminarium Merchandising
2001 r. - Kurs Zarządzanie Sprzedażą
2003 r. - Seminarium Budowanie Relacji z klientem
2001 r. - Seminarium Merchandising
2001 r. - Kurs Zarządzanie Sprzedażą
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Instalacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Savoir vivre przy stole , Historia sztućców, Psychologia Koloru,
Inne
Znajomość zagadnień marketingu i zarządzania sprzedażą, doświadczenie w zakresie zarządzania wieloosobowymi zespołami. Doświadczenie w pracy w strukturach macierzowych. wszechstronna obsługa komputera, prawo jazdy -kat B.
Cechy : solidność, odpowiedzialność, słowność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i empatia.
Jestem osobą - kreatywną, pomysłową, akceptującą rozsądne ryzyko, szybko uczącą się
Cechy : solidność, odpowiedzialność, słowność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i empatia.
Jestem osobą - kreatywną, pomysłową, akceptującą rozsądne ryzyko, szybko uczącą się
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Bluetooth Marketing
nowoczesne formy komunikacji marketingowej, marketing mobilny z wykorzystaniem komunikacji bluetooth
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie to grupa adresowana do wspaniałych Warszawianek, zarówno tych miejscowych, jak i przyjezdnych, które mają pasje, biznesy oraz są spragnione rozwoju i kontaktu z innymi równie