Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
Doświadczenie zawodowe
manager ds. importu
Incoterra Wiesław Skonecki - współpraca z Marion Sp. z o.o.
Aktywne poszukiwanie dostawców na całym świecie jak i utrzymywanie i rozwijanie relacji z istniejącymi, zbieranie i wybór najlepszych ofert, negocjowanie warunków współpracy, kontrola jakości produktów, szukanie nowych pomysłów na bestsellery, współpraca z wieloma działami firmy w celu zwiększenia efektywności swojej pracy, zmniejszenie kosztów firmy poprzez znalezienie tańszych półfabrykatów do produkcji, nadzorowanie dostaw, nadzór nad rozliczeniami finansowymi z dostawcami zagranicznymi, współpraca z urzędami celnymi a także firmami transportowymi, koordynacja pracy zespołu.
Nadzorca projektu
Currency Exchange
- nadzorowanie prac związanych z powstaniem platformy internetowej służącej do wymiany walut między użytkownikami
-negocjowanie warunków umowy z podwykonawcami
- nadzorowanie prac programistycznych
- zajmowanie się marketingiem, promocją strony w internecie itd
- współpracowanie z prawnikami w zakresie prawa dewizowego, procedur przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy itd
- zatrudnianie osób do obsługi serwisu i nadzorowanie ich pracy
- przygotowywanie analiz finansowych
-negocjowanie warunków umowy z podwykonawcami
- nadzorowanie prac programistycznych
- zajmowanie się marketingiem, promocją strony w internecie itd
- współpracowanie z prawnikami w zakresie prawa dewizowego, procedur przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy itd
- zatrudnianie osób do obsługi serwisu i nadzorowanie ich pracy
- przygotowywanie analiz finansowych
Key Account Manager
Optylio Sp. z o.o.
• Odpowiedzialność za pozyskiwanie kontrahentów.
• Sprzedaż produktów.
• Negocjacje warunków współpracy.
• Przygotowywanie umów.
• Osiągnięcie najwyższego wyniku ze sprzedaży produktów.
• Prowadzenie jako leader zespołu prac nad stworzeniem nowej platformy sprzedażowej, współpracując z doradcą ds. marketingu, programistami, grafikami.
• Przygotowanie oferty produktowej, ścieżki zakupowej użytkownika w serwisie, koncepcji promocji i całości zagadnień związanych z user experience (oferta, transakcja, kanały płatności, obsługa zamówienia).
• Sprzedaż produktów.
• Negocjacje warunków współpracy.
• Przygotowywanie umów.
• Osiągnięcie najwyższego wyniku ze sprzedaży produktów.
• Prowadzenie jako leader zespołu prac nad stworzeniem nowej platformy sprzedażowej, współpracując z doradcą ds. marketingu, programistami, grafikami.
• Przygotowanie oferty produktowej, ścieżki zakupowej użytkownika w serwisie, koncepcji promocji i całości zagadnień związanych z user experience (oferta, transakcja, kanały płatności, obsługa zamówienia).
Product and sales leader
PRIVORE GROUP sp. z o.o.
Przygotowywanie, koordynowanie i nadzór nad procesami planowania i realizacji sprzedaży w firmie e-commerce. Nadzór nad produktowymi sesjami zdjęciowymi, przygotowywaniem dokumentacji i opisów produktów. Odpowiedzialność za ustalanie marż i cen poszczególnych produktów, kontrola, jakości produktów i ich selekcja w celu maksymalizacji sprzedaży, negocjacje z dostawcami z obszaru EU, zarządzanie zamówieniami. Prowadzenie firmowego profilu w serwisie Facebook – pozyskanie w ciągu kilku miesięcy ponad 7000 osób. Zarządzanie siedmioosobowym zespołem (zakupy, sprzedaż, przygotowanie sprzedaży).
specjalista ds zakupów
Specjalista ds. zakupów w firmie LPP S.A. Praca polegająca na ciągłej współpracy z dostawcami z Chin, Indii i Bangladeszu. Do moich obowiązków należała kontrola jakości produktów, kontrola terminowości dostaw, negocjacje cen, sporządzanie raportów, uzupełnianie i tworzenie baz produktów, spotkania z kontrahentami, współpraca z działem technologicznym i projektowym, tłumaczenie komentarzy projektowych itp.
Asystentka d/s rynku
- prowadzenie ewidencji wydatków, zamówień,
- sporządzanie faktur, umów o dzieło, umów zlecenia, delegacji, raportów
- reprezentowanie firmy w zakresie rozmów handlowych w języku angielskim,
- uczestniczenia w negocjacjach z partnerami z Korei, Dani, Niemiec i Polski,
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- rozmowy telefoniczne w języku polskim i angielskim,
- prace administracyjno-biurowe.
- sporządzanie faktur, umów o dzieło, umów zlecenia, delegacji, raportów
- reprezentowanie firmy w zakresie rozmów handlowych w języku angielskim,
- uczestniczenia w negocjacjach z partnerami z Korei, Dani, Niemiec i Polski,
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- rozmowy telefoniczne w języku polskim i angielskim,
- prace administracyjno-biurowe.
Szkolenia i kursy
2018 Szkolenie i zdany egzamin KNF dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych w PZU.
2017 Kurs GIF (potwierdzony zdanym egzaminem) przeciwdziałania prania brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu.
2009 Kurs języka hiszpańskiego na poziomie zaawansowanym w szkole języków romańskich „Romanica”
2004.11 Konferencja pt. „Warunki gospodarowania w 2005 r.” organizowana przez Instytut Dyrektorów.
2003 – 2004 Kurs języka angielskiego w szkole Stamford School of English
2001 – 2003 Funkcja prezesa Koła Naukowego „Club de Espańol”
2017 Kurs GIF (potwierdzony zdanym egzaminem) przeciwdziałania prania brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu.
2009 Kurs języka hiszpańskiego na poziomie zaawansowanym w szkole języków romańskich „Romanica”
2004.11 Konferencja pt. „Warunki gospodarowania w 2005 r.” organizowana przez Instytut Dyrektorów.
2003 – 2004 Kurs języka angielskiego w szkole Stamford School of English
2001 – 2003 Funkcja prezesa Koła Naukowego „Club de Espańol”
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Inne
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.