Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Hotel PARK
1.Opracowywanie planu marketingowego Firmy
2.Wdrażanie planu marketingowego poprzez:
a.Prowadzenie strony internetowej, jej uaktualnienie i rozbudowywanie,
b.Prowadzenie firmowych serwisów internetowych,
c.Tworzenie reklamy plakatowej i billboardowej
d.Sporządzanie umów z klientami w zakresie działalności promocyjnej i reklamowej, aktywne uczestnictwo w rozmowach handlowych
e.Utrzymywanie kontaktu z klientami oraz pozyskiwanie nowych
f.Prowadzenie badań marketingowych, analiza rynku i konkurencji,
g.Organizowanie imprez promocyjnych, opracowywanie ich formy i sposobu przeprowadzenia,
h.Dbanie o właściwy wizerunek Firmy w lokalnej prasie oraz u Władz Lokalnych
3.Organizowanie pracy personelu kelnerskiego dbanie o wygląd sal restauracyjnych i pokoi hotelowych,
4.Aktywne uczestnictwo w tworzeniu atrakcyjnych ofert gastronomicznych, promocja wybranych dań i potraw
5.Organizowanie imprez promocyjnych
6.Znajomość oprogramowania gastronomicznego i hotelowego
7.Zachowanie tajemnicy handlowej, gastronomicznej oraz finansowej Firmy
8.Przestrzeganie prawidłowej organizacji i techniki pracy z zachowaniem ustalonego czasu pracy zgodnego z ustalonym grafikiem
9.Zachowanie pełnej staranności w wystawianiu, przyjmowaniu dokumentów finansowych (faktur, protokołów przyjęcia) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
10.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej i prawnej za dokumenty wymienione w pkt.9
11.Ponoszenie odpowiedzialności za mienie powierzone przez Firmę
12.Przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie BHP oraz P.POŻ
13.Szkolenie personelu kelnerskiego w zakresie techniki obsługi klientów języków obcych
14.Dbanie o wygląd sal konsumpcyjnych i ich otoczenie
15.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych-Dyrektora Hotelu i Właściciela
2.Wdrażanie planu marketingowego poprzez:
a.Prowadzenie strony internetowej, jej uaktualnienie i rozbudowywanie,
b.Prowadzenie firmowych serwisów internetowych,
c.Tworzenie reklamy plakatowej i billboardowej
d.Sporządzanie umów z klientami w zakresie działalności promocyjnej i reklamowej, aktywne uczestnictwo w rozmowach handlowych
e.Utrzymywanie kontaktu z klientami oraz pozyskiwanie nowych
f.Prowadzenie badań marketingowych, analiza rynku i konkurencji,
g.Organizowanie imprez promocyjnych, opracowywanie ich formy i sposobu przeprowadzenia,
h.Dbanie o właściwy wizerunek Firmy w lokalnej prasie oraz u Władz Lokalnych
3.Organizowanie pracy personelu kelnerskiego dbanie o wygląd sal restauracyjnych i pokoi hotelowych,
4.Aktywne uczestnictwo w tworzeniu atrakcyjnych ofert gastronomicznych, promocja wybranych dań i potraw
5.Organizowanie imprez promocyjnych
6.Znajomość oprogramowania gastronomicznego i hotelowego
7.Zachowanie tajemnicy handlowej, gastronomicznej oraz finansowej Firmy
8.Przestrzeganie prawidłowej organizacji i techniki pracy z zachowaniem ustalonego czasu pracy zgodnego z ustalonym grafikiem
9.Zachowanie pełnej staranności w wystawianiu, przyjmowaniu dokumentów finansowych (faktur, protokołów przyjęcia) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
10.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej i prawnej za dokumenty wymienione w pkt.9
11.Ponoszenie odpowiedzialności za mienie powierzone przez Firmę
12.Przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie BHP oraz P.POŻ
13.Szkolenie personelu kelnerskiego w zakresie techniki obsługi klientów języków obcych
14.Dbanie o wygląd sal konsumpcyjnych i ich otoczenie
15.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych-Dyrektora Hotelu i Właściciela
Doradca klienta
Bezpośrednia obsługa klienta,
Szkolenia nowych pracowników,
Pomoc Kierownictwa, Zastępstwo
Kampanie promocyjne (Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki) - Plan kampanii, projekt i druk ulotek, wdrożenie, kontrola,
Szkolenia nowych pracowników,
Pomoc Kierownictwa, Zastępstwo
Kampanie promocyjne (Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki) - Plan kampanii, projekt i druk ulotek, wdrożenie, kontrola,
wystawiono
Mariola Abratkiewicz pracując w naszej firmie wykazała się ogromnym doświadczeniem w zakresie aktywnej sprzedaży a także głęboką wiedzą na temat profesjonalnej obsługi klienta.
Mariola jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Powierzone zadania wykonuje z należytym zaangażowaniem, systematycznie i dokładnie. Potrafi pracować pod presją czasu, sprawdza się w sytuacjach stresowych, zawsze zachowując spokój.
Wyśmienicie radzi sobie zarówno wykonując indywidualne zadania, jak i pracując w zespole. Dużym atrybutem pracy z Mariolą jest jej automotywacja do rzetelnego wykonywania pracy oraz głęboka lojalność wobec pracodawcy.
Mariola Abratkiewicz jest ambitna, stale dąży do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych. Jest otwarta na nowe wyzwania.
Mariola jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Powierzone zadania wykonuje z należytym zaangażowaniem, systematycznie i dokładnie. Potrafi pracować pod presją czasu, sprawdza się w sytuacjach stresowych, zawsze zachowując spokój.
Wyśmienicie radzi sobie zarówno wykonując indywidualne zadania, jak i pracując w zespole. Dużym atrybutem pracy z Mariolą jest jej automotywacja do rzetelnego wykonywania pracy oraz głęboka lojalność wobec pracodawcy.
Mariola Abratkiewicz jest ambitna, stale dąży do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych. Jest otwarta na nowe wyzwania.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy