Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Zarządzanie zespołem
Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do nauki
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku, Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań, zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami, Aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do Klientów indywidualnych, Wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez Klientów, Efektywne realizowanie celów sprzedażowych
Pracownik do spraw zaopatrzenia i zapasu
ciągłe i efektywne utrzymywanie zapasu, składanie zamówień, stały kontakt z dostawcami i klientami, nadzorowanie i zapewnienie terminowości obsługi zleceń klientowskich, zorientowanie na wyniki i realizację celów, utrzymanie prawidłowego przebiegu codziennych rutyn, ewidencjonowanie operacji w odpowiednich systemach, planowanie i realizacja działań zmierzających do wzrostu efektywności pracy, planowanie i realizacja bieżących działań
Kierownik Działu Obsługi Klienta
zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta, nadzorowanie terminowości zadań, zorientowanie na wyniki i realizację celów, nadzorowanie prawidłowego przebiegu codziennych rutyn, ewidencjonowanie realizowanych operacji w odpowiednich systemach, planowanie i realizacja działań zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległego obszaru działania, planowanie i realizacja bieżących działań
Kierownik Działu Obsługi Klienta
efektywne zarządzanie zespołem oraz jego motywowanie i rozwój, zarządzanie i koordynowanie pracy linii kas, skarbca i punktu obsługi klienta, zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta, nadzorowanie terminowości zadań, zorientowanie na wyniki i realizację celów, nadzorowanie prawidłowego przebiegu codziennych rutyn, ewidencjonowanie realizowanych operacji w odpowiednich systemach, planowanie i realizacja działań zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległego obszaru działania, planowanie i realizacja bieżących działań
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Moda, Sport, Turystyka