Marika Nowacka

Doradca klienta, Santander Bank Polska
Lipno, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Zarządzanie zespołem Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność Szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do nauki

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Doradca klienta
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku, Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań, zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami, Aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do Klientów indywidualnych, Wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez Klientów, Efektywne realizowanie celów sprzedażowych
OBI Market budowlany
Pracownik do spraw zaopatrzenia i zapasu
ciągłe i efektywne utrzymywanie zapasu, składanie zamówień, stały kontakt z dostawcami i klientami, nadzorowanie i zapewnienie terminowości obsługi zleceń klientowskich, zorientowanie na wyniki i realizację celów, utrzymanie prawidłowego przebiegu codziennych rutyn, ewidencjonowanie operacji w odpowiednich systemach, planowanie i realizacja działań zmierzających do wzrostu efektywności pracy, planowanie i realizacja bieżących działań
OBI Market budowlany
Kierownik Działu Obsługi Klienta
zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta, nadzorowanie terminowości zadań, zorientowanie na wyniki i realizację celów, nadzorowanie prawidłowego przebiegu codziennych rutyn, ewidencjonowanie realizowanych operacji w odpowiednich systemach, planowanie i realizacja działań zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległego obszaru działania, planowanie i realizacja bieżących działań
Tesco Polska
Kierownik Działu Obsługi Klienta
efektywne zarządzanie zespołem oraz jego motywowanie i rozwój, zarządzanie i koordynowanie pracy linii kas, skarbca i punktu obsługi klienta, zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta, nadzorowanie terminowości zadań, zorientowanie na wyniki i realizację celów, nadzorowanie prawidłowego przebiegu codziennych rutyn, ewidencjonowanie realizowanych operacji w odpowiednich systemach, planowanie i realizacja działań zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległego obszaru działania, planowanie i realizacja bieżących działań
Tesco Polska
Zastępca kierownika sklepu
zarządzanie sklepem ,zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców, składanie zamówień, realizację planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań, dbanie o dobry wizerunek sklepu, zgodny z obowiązującymi standardami firmy, wzorowa obsługa klienta
Tesco Polska
Lider przyjęcia towaru
zarządzanie pracą podległego zespołu, kierowanie gospodarką magazynową, wprowadzanie dostaw do systemu, kontakt z dostawcami, rozładunek samochodów

Edukacja

Logo
Zarządzanie i inżynieria produkcji, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Logo
Rachunkowość i Finanse, średnie
Policealne Studium Rachunkowości i Finansów w Rawiczu
Logo
Mechanika i budowa maszyn, inżynierskie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Lesznie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

Moda, Sport, Turystyka