Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Marką
Komunikacja korporacyjna
Identyfikacja wizualna
zarządzanie kreatywne
Strategia kreatywna
Digital Marketing
Marketing bezpośredni
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Reklama online
marketing produktu
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Account executive
Account manager
ATL
Obsługa klienta
BTL
Advertising and promotional strategies and campaigns
Języki
angielski
dobry
hebrajski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. trade marketingu
• Współudział w formułowaniu strategii marketingowej oraz planów marketingowych.
• Realizowanie i koordynowanie działań marketingowych oraz bieżący pomiar i analiza ich skuteczności.
• Planowanie i realizacja działań w zakresie marketingu produktowego, w szczególności dla marek własnych,
• Udział w planowaniu, organizowaniu i kontroli realizacji budżetu promocyjnego oraz doborze środków do realizacji programów promocyjno-reklamowych.
• Zarządzanie procesem projektowania i produkcji materiałów promocyjno-reklamowych, w tym ich dobór, zamawianie i realizacja, rozdysponowanie, ewidencja stanu.
• Stała współpraca z agencjami reklamowymi oraz zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
•Podejmowanie działań kreujących pozytywny wizerunek firmy.
• Realizowanie i koordynowanie działań marketingowych oraz bieżący pomiar i analiza ich skuteczności.
• Planowanie i realizacja działań w zakresie marketingu produktowego, w szczególności dla marek własnych,
• Udział w planowaniu, organizowaniu i kontroli realizacji budżetu promocyjnego oraz doborze środków do realizacji programów promocyjno-reklamowych.
• Zarządzanie procesem projektowania i produkcji materiałów promocyjno-reklamowych, w tym ich dobór, zamawianie i realizacja, rozdysponowanie, ewidencja stanu.
• Stała współpraca z agencjami reklamowymi oraz zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
•Podejmowanie działań kreujących pozytywny wizerunek firmy.
Account Manager
Agencja reklamowa Brain
• Obsługa projektów;
• Ustalenie strategii kampanii.
• Tworzenie briefów kreatywnych
• Nadzorowanie produkcji.
• Sporządzanie statusów.
• Aktywny udział w spotkaniach.
• Realizacja projektów wg ustalonego schematu.
• Współpraca z działami kreacji, DTP, interactive, strategii oraz produkcji w ramach prowadzonych
projektów.
Klient: ING Bank Śląski – Bankowość korporacyjna
• Ustalenie strategii kampanii.
• Tworzenie briefów kreatywnych
• Nadzorowanie produkcji.
• Sporządzanie statusów.
• Aktywny udział w spotkaniach.
• Realizacja projektów wg ustalonego schematu.
• Współpraca z działami kreacji, DTP, interactive, strategii oraz produkcji w ramach prowadzonych
projektów.
Klient: ING Bank Śląski – Bankowość korporacyjna
Account Manager
Agencja reklamowa PLEJ
• Samodzielna obsługa projektów; aktywny udział w spotkaniach oraz sporządzanie raportów.
• Budowanie dobrych relacji z Klientem.
• Udział w tworzeniu briefów kreatywnych i efektywna ich realizacja.
• Współpraca z działami kreacji, strategii oraz produkcji w ramach prowadzonych projektów.
• Analiza działań konkurencji – tworzenie prezentacje.
• Tworzenie dla Klientów cotygodniowych raportów statusowych.
• Organizacja spotkań, wewnętrznych i zewnętrznych.
• Archiwizowanie projektów; organizowanie istniejących danych/materiałów w sieci oraz w wersji drukowanej.
Klient: operator komórkowy P4 (PLAY) (BTL)
• Budowanie dobrych relacji z Klientem.
• Udział w tworzeniu briefów kreatywnych i efektywna ich realizacja.
• Współpraca z działami kreacji, strategii oraz produkcji w ramach prowadzonych projektów.
• Analiza działań konkurencji – tworzenie prezentacje.
• Tworzenie dla Klientów cotygodniowych raportów statusowych.
• Organizacja spotkań, wewnętrznych i zewnętrznych.
• Archiwizowanie projektów; organizowanie istniejących danych/materiałów w sieci oraz w wersji drukowanej.
Klient: operator komórkowy P4 (PLAY) (BTL)
Senior Account Manager
Obsługa w zakresie planowania działań strategicznych oraz koordynowania ich realizacji
• Udział w określaniu potrzeb Klienta związanych z planowaną kampanią reklamową oraz identyfikowaniu bieżących i przyszłych oczekiwań klienta wobec agencji reklamowej.
• Udział w ustalaniu budżetu reklamowego we współpracy z Klientem i wszystkimi działami agencji.
• Udział w opracowywaniu strategii reklamowej, przygotowywaniu i prezentowaniu Klientowi propozycji rozwiązań koncepcyjnych.
• Analiza działania firm marketingowych będących konkurencją wobec Klientów agencji.
• Współpraca z podwykonawcami.
• Współpraca ze wszystkimi działami przy rozwiązywaniu problemów dotyczących każdego elementu kampanii.
• Monitoring kampanii reklamowej w czasie jej trwania poprzez bieżące analizowanie jej rezultatów i badań rynkowych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie ewentualnych zmian.
• Raportowanie Klientowi o wszystkich szczegółach prowadzonej kampanii.
Klient: Powszechny Zakład Ubezpieczeń (PZU S.A.)(BTL i ATL)
• Udział w określaniu potrzeb Klienta związanych z planowaną kampanią reklamową oraz identyfikowaniu bieżących i przyszłych oczekiwań klienta wobec agencji reklamowej.
• Udział w ustalaniu budżetu reklamowego we współpracy z Klientem i wszystkimi działami agencji.
• Udział w opracowywaniu strategii reklamowej, przygotowywaniu i prezentowaniu Klientowi propozycji rozwiązań koncepcyjnych.
• Analiza działania firm marketingowych będących konkurencją wobec Klientów agencji.
• Współpraca z podwykonawcami.
• Współpraca ze wszystkimi działami przy rozwiązywaniu problemów dotyczących każdego elementu kampanii.
• Monitoring kampanii reklamowej w czasie jej trwania poprzez bieżące analizowanie jej rezultatów i badań rynkowych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie ewentualnych zmian.
• Raportowanie Klientowi o wszystkich szczegółach prowadzonej kampanii.
Klient: Powszechny Zakład Ubezpieczeń (PZU S.A.)(BTL i ATL)
Account Manager
• Obsługa Klientów korporacyjnych z branży ubezpieczeniowej, branży FMCG.
• Planowanie strategii, realizacja projektów zgodnie briefem Klienta.
• Zarządzanie działem strategii, kreacji oraz produkcji.
• Monitoring i analiza rynku FMCG.
• Analiza działań konkurencji.
• Przygotowywanie prezentacji przetargowych.
Klienci: Lindt, Ferrero Kinder Bueno, Kinder Bueno White (BTL), Warta (BTL, ATL), Kredyt Bank(BTL), Mlekpol, Unilever Axe (BTL)
• Planowanie strategii, realizacja projektów zgodnie briefem Klienta.
• Zarządzanie działem strategii, kreacji oraz produkcji.
• Monitoring i analiza rynku FMCG.
• Analiza działań konkurencji.
• Przygotowywanie prezentacji przetargowych.
Klienci: Lindt, Ferrero Kinder Bueno, Kinder Bueno White (BTL), Warta (BTL, ATL), Kredyt Bank(BTL), Mlekpol, Unilever Axe (BTL)
Account Manager
• Koordynowanie prac działu Kreacji w ramach prowadzonych projektów.
• Udział w planowaniu strategii oraz jej realizacji.
• Efektywna realizacji briefów klienta.
• Budowanie i rozwijanie długofalowej partnerskiej realizacji Klientem.
• Sporządzanie kosztorysów i harmonogramów prac.
Klienci: Totalizator Sportowy, Tobet (BTL i ATL)
• Udział w planowaniu strategii oraz jej realizacji.
• Efektywna realizacji briefów klienta.
• Budowanie i rozwijanie długofalowej partnerskiej realizacji Klientem.
• Sporządzanie kosztorysów i harmonogramów prac.
Klienci: Totalizator Sportowy, Tobet (BTL i ATL)
Research & Management Assistant/ Account Executive
• Prezentowanie Klientowi propozycji rozwiązań koncepcyjnych.
• Monitoring działań firm konkurencyjnych.
• Informowanie Klienta o procesie powstawania strategii oraz jej realizacji.
• Przygotowywanie raportów okresowych dla Przełożonych oraz Klientów.
• Realizowanie eventów.
Klienci: Amway, Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, Bayer, Jelfa
• Monitoring działań firm konkurencyjnych.
• Informowanie Klienta o procesie powstawania strategii oraz jej realizacji.
• Przygotowywanie raportów okresowych dla Przełożonych oraz Klientów.
• Realizowanie eventów.
Klienci: Amway, Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, Bayer, Jelfa
Junior Account Executive
• Realizacja bieżących projektów.
• Przygotowanie prezentacji strategicznych dla Klientów.
• Współpraca z działem graficznym przy tworzeniu materiałów marketingowych.
• Aktywny udział w briefingach.
• Tworzenie raportów dla Klientów.
• Pomoc przy pozyskiwaniu oraz obsłudze nowych partnerów.
Klienci: Danone - Żywiec Zdrój, Kraft - Delicje, Lu Go, Lubisie. (BTL, ATL)
• Przygotowanie prezentacji strategicznych dla Klientów.
• Współpraca z działem graficznym przy tworzeniu materiałów marketingowych.
• Aktywny udział w briefingach.
• Tworzenie raportów dla Klientów.
• Pomoc przy pozyskiwaniu oraz obsłudze nowych partnerów.
Klienci: Danone - Żywiec Zdrój, Kraft - Delicje, Lu Go, Lubisie. (BTL, ATL)
Asystentka Dyrektora
Żydowski Instytut Historyczny I N-B
• Organizacja pracy i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu.
• Dbanie o dobry wizerunek Instytutu.
• Koordynacja przepływu informacji w Instytucie oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
• Prowadzenie korespondencji.
• Koordynowanie spotkań Dyrekcji, pilnowanie terminarzy.
• Przyjmowanie interesantów i udzielanie im niezbędnych informacji.
• Wsparcie przy kontaktach z Instytucjami oraz Fundacjami.
• Pomoc w administrowaniu biurem.
• Dbanie o dobry wizerunek Instytutu.
• Koordynacja przepływu informacji w Instytucie oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
• Prowadzenie korespondencji.
• Koordynowanie spotkań Dyrekcji, pilnowanie terminarzy.
• Przyjmowanie interesantów i udzielanie im niezbędnych informacji.
• Wsparcie przy kontaktach z Instytucjami oraz Fundacjami.
• Pomoc w administrowaniu biurem.
Referent administracyjno – biurowy
• Prace administracyjno-biurowe.
• Odbieranie telefonów, łączenie rozmów telefonicznych.
• Segregowanie korespondencji.
• Przepisywanie dokumentów.
• Odbieranie telefonów, łączenie rozmów telefonicznych.
• Segregowanie korespondencji.
• Przepisywanie dokumentów.
Szkolenia i kursy
1. Public Relations w świecie social media - Midwest ITSE na zamówienie M&CC
2. Strategie Public Relations - Midwest ITSE na zamówienie M&CC
3. Kontrola emocji, czyli jak wznieść się ponad stres- szkolenie NLP
4. Szkolenie na temat: Programu UE Kultura (2007-2013)
5. TRENING ABC - Podstaw Przedsiębiorczości. Realizowany przez Centrum Pracy i Kariery SWPS w ramach grantu rozwój akademickich Biur Karier przyznanego przez Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
6. Pedagogika Międzykulturowa w Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji Uniwersytetu Warszawskiego (COME UW).
2. Strategie Public Relations - Midwest ITSE na zamówienie M&CC
3. Kontrola emocji, czyli jak wznieść się ponad stres- szkolenie NLP
4. Szkolenie na temat: Programu UE Kultura (2007-2013)
5. TRENING ABC - Podstaw Przedsiębiorczości. Realizowany przez Centrum Pracy i Kariery SWPS w ramach grantu rozwój akademickich Biur Karier przyznanego przez Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
6. Pedagogika Międzykulturowa w Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji Uniwersytetu Warszawskiego (COME UW).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
• Współudział przy imprez kulturalnych i koncertach .
• Europejska kinematografia, historia polskiego plakatu, współczesna sztuka.
• Kultura żydowska w Polsce.
• Muzyka: chillout, jazz, soul.
• Fotografia, edycja zdjęć, programy graficzne, malowanie/rysowanie.
• Europejska kinematografia, historia polskiego plakatu, współczesna sztuka.
• Kultura żydowska w Polsce.
• Muzyka: chillout, jazz, soul.
• Fotografia, edycja zdjęć, programy graficzne, malowanie/rysowanie.
Organizacje
Członek założyciel, Stowarzyszenia ŻYDOWSKIE MOTYWY, którego celem jest promowanie kultury żydowskiej w tym organizowanie Międzynarodowego Festiwalu Filmowego
Inne
Silne strony:
• Umiejętność pracy w zespole,
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
• Zdolność szybkiego uczenia się,
• Zdolności organizacyjne,
• Komunikatywność i kreatywność.
• Umiejętność pracy w zespole,
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
• Zdolność szybkiego uczenia się,
• Zdolności organizacyjne,
• Komunikatywność i kreatywność.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)