Maria Konarska-Łuczak

Podsumowanie zawodowe: Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w Trade Marketingu: organizowanie szkoleń, konferencji, programów lojalnościowych, promocji z obszaru media-relations oraz wydarzeń integracyjnych dla pracowników.
Poznań, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właścicielka
La Marie
Trade Marketing, organizacja szkoleń, konferencji
Agencja Reklamowa Zero,2
Senior Account Manger
Trade Marketing, Obsługa Klientów, Organizowanie Eventów
PMT Marketing System
Project Coordinator
odpowiedzialna za aktywne poszukiwanie nowych klientów w dziedzinie merchandisingu oraz akcji promocyjnych, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków handlowych, projekty scenariuszy akcji zgodnych z założeniami przedstawionymi przez Klienta, koordynowanie działań logistycznych oraz przebiegu poszczególnych akcji promocyjnych, fakturowanie akcji promocyjnych, raportowanie, rozpatrywanie reklamacji, rozliczanie podległych Koordynatorów ds. promocji, organizowanie szkoleń Koordynatorów Regionalnych na terenie całej Polski.
osiągnięcia: rozwinięcie działu promocji, podtrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, stworzenie i wdrożenie wspólnie
z agencją reklamową pierwszego podstawowego CI firmy, nadzór nad opracowaniem logo firmy i oznaczenie samochodów służbowych, opieka nad szeroko pojętą wizualizacją firmy (reklamy: BTL, ATL)
VICTORIA Sp. z o.o.
Public Relation Manager
odpowiedzialna za wizerunek agencji reklamowej, obsługę klientów indywidualnych, wprowadzanie nowych wizualizacji firm na rynek, sprzedaż i obrandowanie artykułów reklamowych odpowiednio dostosowanie
do wymogów klienta, stały monitoring rynku, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków,
osiągnięcia: pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie
i rozwój współpracy z Klientami już pozyskanymi, wdrażanie nowatorskich rozwiązań reklamowych.
Logo
Specjalista ds. marketingu
Wydawnictwo Prawnicze Ars Boni et Aequi
odpowiedzialna za rozwój i utrzymanie sieci sprzedaży książek prawniczych na terenach uczelni całej Polski, wprowadzenie na rynek nowego programu komputerowego „Integram – elektroniczna biblioteka norm”, pozyskiwanie nowych klientów wśród architektów na terenie całej Polski, negocjacje handlowe, promocja marketingowa, kontrola zamówień, dostaw oraz spływu należności, fakturowanie sprzedaży, rozpatrywanie reklamacji, kontrola stanów magazynowych.
osiągnięcia: organizacja oraz obsługa stoisk targowych firmy (Polagra 1999, 2000), pozyskiwanie nowych klientów, informowanie o produktach oraz tworzenie wizerunku sprzedaży.

Edukacja

Logo
Marketing, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Biologia Antropologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing handlowy

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Marketing referencyjny
Marketing referencyjny
Grupa skupiona na marketingu referencyjnym i wykorzystaniu jego narzędzi do wsparcia sprzedaży na rynku B2B.
ocenpolityka.pl
ocenpolityka.pl
Dla wszystkich, ktorym nie jest wszytko jedno!
PGB Human Resources
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
Programy Lojalnościowe
Programy Lojalnościowe
Wszystko o programach lojalnościowych B2C i B2B.