Umiejętności
Digital Marketing
Event Marketing Strategy
zarządzanie marketingiem
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Strategia marketingowa
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
komunikaty prasowe
Komunikacja kryzysowa
Dziennikarstwo
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR & Communication Specialist
- PR korporacyjny i komunikacja marek własnych (Sizeer, 50style, Up8) i dystrybuowanych (Umbro, Lotto)
- wrzesień 2012- marzec 2014: PR Manager projektu Sizeer Music on Tour: media relations eventów,
- kwiecień 2009 - luty 2011: redaktor rubryki muzycznej w czasopiśmie firmowym "Si Magazyn Czasu Wolnego".
- wrzesień 2012- marzec 2014: PR Manager projektu Sizeer Music on Tour: media relations eventów,
- kwiecień 2009 - luty 2011: redaktor rubryki muzycznej w czasopiśmie firmowym "Si Magazyn Czasu Wolnego".
PR manager
Under Armour, Keen /MMSport
- opracowanie strategii wizerunkowo - marketingowej długo- i krótkofalowej marek
- planowanie budżetu i odpowiedzialność za jego realizację
- media planowanie i zakup mediów (online i print)
- PR marek i firmy w zakresie: sport & fashion, outdoor, retail, corporate)
- współpraca z agencjami i showroomem (briefingi, negocjacje, wybór)
- sesje zdjęciowe: od scenariusza po postprodukcję
- media relations: trwałe relacje z dziennikarzami, stylistami, blogerami, celebrytami, sportowcami
- press room: redagowanie i dystrybucja informacji prasowych
- eventy: organizacja wyjazdów i prezentacji nowych kolekcji dla mediów; promocja wydarzeń sportowych
- social media: planowanie komunikacji i contentu: Facebook, Instagram
- e-commerce (współtworzenie kampanii AdWords, FB Ads, Infografiki)
- monitoring mediów i analiza konkurencji
- planowanie budżetu i odpowiedzialność za jego realizację
- media planowanie i zakup mediów (online i print)
- PR marek i firmy w zakresie: sport & fashion, outdoor, retail, corporate)
- współpraca z agencjami i showroomem (briefingi, negocjacje, wybór)
- sesje zdjęciowe: od scenariusza po postprodukcję
- media relations: trwałe relacje z dziennikarzami, stylistami, blogerami, celebrytami, sportowcami
- press room: redagowanie i dystrybucja informacji prasowych
- eventy: organizacja wyjazdów i prezentacji nowych kolekcji dla mediów; promocja wydarzeń sportowych
- social media: planowanie komunikacji i contentu: Facebook, Instagram
- e-commerce (współtworzenie kampanii AdWords, FB Ads, Infografiki)
- monitoring mediów i analiza konkurencji
Specjalista ds. PR
- samodzielne stanowisko Public Relations marki 4F w strukturze marketingowej firmy (PR marki: sport & fashion, retail, employer branding, corporate & CSR)
- tworzenie media planów oraz zakup mediów
- współtworzenie strategii marketingowej
- współpraca z agencjami (briefingi, negocjacje, przetargi, stały kontakt)
- media relations: budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dziennikarzami, stylistami, blogerami, celebrytami, sportowcami
- press room: redagowanie i dystrybucja informacji prasowych
- eventy - organizacja i koordynacja: pokaz kolekcji 4F i Ranity Sobańskiej, śniadania prasowe (Łukasz Kubot Collection), prezentacje nowych kolekcji dla mediów
- social media: współprowadzenie komunikacji i dostarczanie contentu: Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat
- współpraca z działem e-commerce
- monitoring mediów
- analiza konkurencji
- tworzenie media planów oraz zakup mediów
- współtworzenie strategii marketingowej
- współpraca z agencjami (briefingi, negocjacje, przetargi, stały kontakt)
- media relations: budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dziennikarzami, stylistami, blogerami, celebrytami, sportowcami
- press room: redagowanie i dystrybucja informacji prasowych
- eventy - organizacja i koordynacja: pokaz kolekcji 4F i Ranity Sobańskiej, śniadania prasowe (Łukasz Kubot Collection), prezentacje nowych kolekcji dla mediów
- social media: współprowadzenie komunikacji i dostarczanie contentu: Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat
- współpraca z działem e-commerce
- monitoring mediów
- analiza konkurencji
Account Executive
- obsługa PR Klientów agencji;
- media relations, copywriting, social media - prowadzenie biura prasowego, profili społecznościowych, budowanie trwałych kontaktów z mediami;
- PR kryzysowy;
- konferencje prasowe - planowanie, kosztorysowanie i organizacja;
- konferencje specjalistyczne i targi - wybór, rekomendacje i negocjacje udziału, reprezentowanie
Klienta
- strategie komunikacyjne - tworzenie i realizacja;
- udział w przetargach - opracowanie i realizacja koncepcji marketingowych;
- współpraca ze środowiskiem KOLs, celebrytami, blogerami
- media relations, copywriting, social media - prowadzenie biura prasowego, profili społecznościowych, budowanie trwałych kontaktów z mediami;
- PR kryzysowy;
- konferencje prasowe - planowanie, kosztorysowanie i organizacja;
- konferencje specjalistyczne i targi - wybór, rekomendacje i negocjacje udziału, reprezentowanie
Klienta
- strategie komunikacyjne - tworzenie i realizacja;
- udział w przetargach - opracowanie i realizacja koncepcji marketingowych;
- współpraca ze środowiskiem KOLs, celebrytami, blogerami
Communication Specialist Red Bull Music Academy
obsługa PR i eventowa projektu:
- media relations - tradycyjne i social media
- prowadzenie biura prasowego (w tym w jęz. angielskim)
- organizacja i koordynacja eventów
- opieka prasowa podczas wydarzeń krajowych i zagranicznych
- promotor projektu w Polsce Południowej (kwiecień 2004 - grudzień 2010) - produkcja i promocja
wydarzeń muzycznych
- media relations - tradycyjne i social media
- prowadzenie biura prasowego (w tym w jęz. angielskim)
- organizacja i koordynacja eventów
- opieka prasowa podczas wydarzeń krajowych i zagranicznych
- promotor projektu w Polsce Południowej (kwiecień 2004 - grudzień 2010) - produkcja i promocja
wydarzeń muzycznych
freelancer
wybrane akcje
- publikacje w:
The Krakow Post(od 2007-05 do 2007-10)- redaktor wydarzeń kulturalnych
Laif,
Hiro,
Estrada i Studio,
City Magazine,
Max Magazyn,
Eurostudent,
Motyw /Magazyn Młodych i Dynamicznych,
- współpraca dziennikarska z:
TVN "Superwizjer" - reportaż „Anglicy w Krakowie”
megafon.pl/Audiolab - newsroom
portalem klubowym zero.pl;
pismem Djs 4 Djs;
portalem Wzone.pl;
e-zinem: Pulzz.net;
- Radio Żak - autorski program muzyczno – informacyjny
- Radio TOK FM - korespondent radiowy
- Eventy:
2008.04.13 Red Bull Music Academy Labs - gość specjalny Tony Nwachukwu (Attica Blues/UK)- Studio Nagraniowe Radio Kraków;
2007.04.22 RBMA Info Sessions - gość specjalny Patrick Pulsinger /AU - Buknier Sztuki, Kraków
2006.05.20 Red Bull Music Academy Presents: D-Bridge /UK - klub Ministerstwo, Kraków
więcej eventów:
www.neverafter.org/events.php
The Krakow Post(od 2007-05 do 2007-10)- redaktor wydarzeń kulturalnych
Laif,
Hiro,
Estrada i Studio,
City Magazine,
Max Magazyn,
Eurostudent,
Motyw /Magazyn Młodych i Dynamicznych,
- współpraca dziennikarska z:
TVN "Superwizjer" - reportaż „Anglicy w Krakowie”
megafon.pl/Audiolab - newsroom
portalem klubowym zero.pl;
pismem Djs 4 Djs;
portalem Wzone.pl;
e-zinem: Pulzz.net;
- Radio Żak - autorski program muzyczno – informacyjny
- Radio TOK FM - korespondent radiowy
- Eventy:
2008.04.13 Red Bull Music Academy Labs - gość specjalny Tony Nwachukwu (Attica Blues/UK)- Studio Nagraniowe Radio Kraków;
2007.04.22 RBMA Info Sessions - gość specjalny Patrick Pulsinger /AU - Buknier Sztuki, Kraków
2006.05.20 Red Bull Music Academy Presents: D-Bridge /UK - klub Ministerstwo, Kraków
więcej eventów:
www.neverafter.org/events.php
Projekty
Magdalena Mielcarz ambasadorka 4F
- media relations kampanii
- eventy - realizacja
Wyrażenie ducha sportowej rywalizacji także w innych dyscyplinach, a wszystko w myśl claimu marki „Challenge Yourself”, hasła obecnego w działaniach brandu od dawna, ale wcześniej nie wypowiedzianego na głos.
Z wyzwania postawionego przez markę postanowiła skorzystać Magdalena Mielcarz. Znana modelka, aktorka, osobowość telewizyjna, a od pewnego czasu także piosenkarka, podjęła się zadania nie tyle ze względu na chęć pracy nad swoim ciałem, co z powodu kuszącej obietnicy zmiany dotychczasowego trybu życia na zdrowszy i bardziej aktywny sportowo.
Z wyzwania postawionego przez markę postanowiła skorzystać Magdalena Mielcarz. Znana modelka, aktorka, osobowość telewizyjna, a od pewnego czasu także piosenkarka, podjęła się zadania nie tyle ze względu na chęć pracy nad swoim ciałem, co z powodu kuszącej obietnicy zmiany dotychczasowego trybu życia na zdrowszy i bardziej aktywny sportowo.
Zakres obowiązków
- research trenerów w USA, negocjacje i współpraca z trenerką Andreą Orbeck (Victoria's Secret);- media relations kampanii
- eventy - realizacja
Uśmiech Fortuny - kampania CSR
Za 50 tysięcy dolarów zakupiliśmy złoty medal pierwszego polskiego mistrza olimpijskiego w sportach zimowych - Wojciecha Fortuny i zgodnie z życzeniem mistrza przekazaliśmy go do Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, gdzie każdy z Was będzie mógł go podziwiać. Połowa tej kwoty zgodnie z życzeniem Wojciecha Fortuny zostanie przeznaczona na rehabilitację amerykańskiego skoczka Nicholasa Fairalla, a druga połowa, z inicjatywy prezesa 4F Igora Klaji, na leczenie panczenistki Natalii Czerwonki.
Zakres obowiązków
- media relations
Łukasz Kubot Collection - Śniadanie prasowe
24 lipca 2014 roku w Loży Platynowej Stadionu Narodowego odbyło się śniadanie prasowe z udziałem tenisisty Łukasza Kubota.
Zaprezentowana została kolekcja tenisowa 4F, przygotowana według wskazówek Sportowca - nowego ambasadora marki.
Zaprezentowana została kolekcja tenisowa 4F, przygotowana według wskazówek Sportowca - nowego ambasadora marki.
Zakres obowiązków
- organizacja i media relations
Szkolenia i kursy
kurs ECDL - Power Point
e-PR dla NGO
warsztaty Click Apps - "Współpraca z blogosferą", prowadzenie Tomasz "Kominek" Tomczyk
e-PR dla NGO
warsztaty Click Apps - "Współpraca z blogosferą", prowadzenie Tomasz "Kominek" Tomczyk
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
http://blog.neverafter.org, http://killabi.wordpress.com/
Grupy
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Jak to się k... robi. Startupschool i Lookr.tv
Jak to się k… robi – czyli poradnik dla tych, którzy lubią uczyć się na błędach… innych. Rafał Agnieszczak zaprasza.
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Office Designer
Office Designer +/- nowoczesny tytuł na rynku prasy dedykowany do specjalistów branży architektonicznej i designu.