Maria Derezińska-Zawalska

Marketing Manager, Control System FMN
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing FMCG Google Adwords Google Analytics SEM SEO Adobe Photoshop Reklama Zarządzanie Strategie mediowe Analiza rynku Zakup mediów Planowanie mediów Analiza konkurencji Reklama Online Marketing Stratetegy CMS (WordPress)

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Control System FMN Sp.z o.o.
Marketing Manager
Creating and overseeing the Company’s marketing policy: creation and implementation of corporate marketing strategy, supervising implementation of the new website (include: structure design and content creation), coordinate the creation and production of promotional materials, preparations for the fair, competitive analysis and market monitoring.
PHD Media Direction
Media Planner - Senior Media Planner
Planning media strategy for Unilever Poland brands (Knorr and Amino), maintaining ongoing communication with the client, coordination and implementation of media plans, competitive landscape analysis and market monitoring
Media Direction OMD
Media Planner
Planning media strategy for Unilever Poland brands (Knorr and Amino), maintaining ongoing communication with the client, coordination and implementation of media plans, competitive landscape analysis and market monitoring
PHD Poland
Media Buyer - Junior Media Planner
Handling of Unilever Poland brands (Knorr and Amino) at the operational level, development and implementation of media recommendations, presentations (strategies and market analysis) for the client, planning and buying campaigns, competitive analysis and market monitoring
Optimum Media OMD
Media Assistant
Assisted with client service: Henkel (Cosmetics), Leroy Merlin, Krka, Nissan, Chipita, preparation of presentations and market data analyses, presenting market data analyses to the client, planning and buying campaigns, competition monitoring

Szkolenia i kursy

04.2016 Google Analytics (web analytics training: basic and advanced level)
04.2016 Google AdWords (basic and advanced level)
07.2016 Internet Revolutions Google (internet marketing course)

Edukacja

Logo
Faculty of Economics and Business Administration - program Socrates/Erazmus, magisterskie
Universiteit Maastricht, Maastricht, Holandia
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych - International Economics, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Marketing w sieci
Marketing w sieci
Promocja firmy, organizacji, idei lub strony internetowej poprzez szeroko pojęte narzędzia internetowe
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
PHD Lama Squad
PHD Lama Squad
Ekskluzywna grupa byłych i obecnych pracowników PHD Sp z o. o. oraz wielbicieli lam ;)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
RYNEK REKLAMY
RYNEK REKLAMY
Wszystkie liczące się firmy z branży reklamowej i medialnej.