Umiejętności
zarządzanie operacyjne
zarządzanie sklepem
Budowanie zepołu
Obsługa klienta
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
czeski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Store manager Wrocław
Obowiązki:
- Zarządzanie zespołem łącznie 40 osób- coaching i mentoring, rekrutacja, szkolenie, budowanie i motywowanie zespołu.
- Realizacja wizji i strategii ustalonej dla całej firmy.
- Realizacja KPI-bieżący monitoring i poprawa wyników.
- Prowadzenie programów rozwojowych dla pracowników i kierowników.
- Nadzór nad przestrzeganiem procedur i procesów obowiązujących w firmie.
- Planowanie i wdrażanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, zmniejszenia kosztów, poprawy produktywności.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta.
- Analiza konkurencji.
- Szkolenie kierowników oraz pracowników.
Osiągnięcia:
- Najwyższy wzrost sprzedaży w sieci tydzień do tygodnia w okresie świątecznym.
- Zarządzanie zespołem łącznie 40 osób- coaching i mentoring, rekrutacja, szkolenie, budowanie i motywowanie zespołu.
- Realizacja wizji i strategii ustalonej dla całej firmy.
- Realizacja KPI-bieżący monitoring i poprawa wyników.
- Prowadzenie programów rozwojowych dla pracowników i kierowników.
- Nadzór nad przestrzeganiem procedur i procesów obowiązujących w firmie.
- Planowanie i wdrażanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, zmniejszenia kosztów, poprawy produktywności.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta.
- Analiza konkurencji.
- Szkolenie kierowników oraz pracowników.
Osiągnięcia:
- Najwyższy wzrost sprzedaży w sieci tydzień do tygodnia w okresie świątecznym.
Kierownik sklepu
Obowiązki:
- Zarządzanie zespołem 25-100 osób-- rekrutacja, selekcja, szkolenia, redukcja załogi, rozwój, coaching,, zarządzanie zmianami, budowanie i motywowanie zespołu.
- Zarządzanie wynikami finansowymi jednostki (profit, sprzedaż, koszty sklepowe, straty, płace).
- Zarządzanie budżetem sklepu, powierzchnią sprzedaży, magazynu.
- Zarządzanie zapasem magazynowym i sklepowym.
- Planowanie i wdrażanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, zmniejszenia kosztów, poprawy produktywności.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta.
- Analiza konkurencji .
- Współpraca z firmami zewnętrznymi.
- Wdrażanie zmian i innowacji zgodnie ze strategią firmy.
- Nadzór nad przestrzeganiem procedur i procesów obowiązujących w firmie.
- Reprezentowanie firmy wobec zewnętrznych organów kontroli.
Osiągnięcia:
- Udział w programie rozwojowym Ekstraklasa w dziale operacyjnym.
- Doświadczenie w pracy w formatach: supermarket, kompakt hipermarket i hipermarket.
- Realizacja refitu Hipermarketu Tesco Extra w Kielcach.
- Realizacja ogólnopolskiego projektu dot. optymalizacji obsługi klienta.
- Realizacja ogólnopolskiego projektu dot. refitu operacyjnego formatu supermarket.
- Zarządzanie zespołem 25-100 osób-- rekrutacja, selekcja, szkolenia, redukcja załogi, rozwój, coaching,, zarządzanie zmianami, budowanie i motywowanie zespołu.
- Zarządzanie wynikami finansowymi jednostki (profit, sprzedaż, koszty sklepowe, straty, płace).
- Zarządzanie budżetem sklepu, powierzchnią sprzedaży, magazynu.
- Zarządzanie zapasem magazynowym i sklepowym.
- Planowanie i wdrażanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, zmniejszenia kosztów, poprawy produktywności.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta.
- Analiza konkurencji .
- Współpraca z firmami zewnętrznymi.
- Wdrażanie zmian i innowacji zgodnie ze strategią firmy.
- Nadzór nad przestrzeganiem procedur i procesów obowiązujących w firmie.
- Reprezentowanie firmy wobec zewnętrznych organów kontroli.
Osiągnięcia:
- Udział w programie rozwojowym Ekstraklasa w dziale operacyjnym.
- Doświadczenie w pracy w formatach: supermarket, kompakt hipermarket i hipermarket.
- Realizacja refitu Hipermarketu Tesco Extra w Kielcach.
- Realizacja ogólnopolskiego projektu dot. optymalizacji obsługi klienta.
- Realizacja ogólnopolskiego projektu dot. refitu operacyjnego formatu supermarket.
Szkolenia i kursy
2010-2013 - szkolenia managerskie Tesco: Coaching, Efektywność osobista, Zarządzanie czasem pracy, Delegowanie, Zarządzanie zmianą, Rekrutacja, Jak prowadzić skutecznie prezentacje, Wywieranie wpływu, Profesjonalna obsługa klienta, Efective presentation in English.
2012 - English for Presentations - ACT Advanced Corporate Training.
2010 - uczestnictwo w Central and East European Moot Court Competition 2010, organizowanym przez IURIS ANGLIAE SCIENTIA British Law Centres.
2010- uczestnictwo w cyklu szkoleń organizowanych przez Centrum Doskonalenia KPMG, mający na celu rozwój kompetencji miękkich, m.in. wysoka jakość obsługi, profesjonalizm.
2009- uczestnictwo w II etapie Konkursu EYe on Tax, organizowanym przez Dział Doradztwa Podatkowego Ernst & Young.
2009 – kurs Mediatora Sądowego, kurs Kuratora Społecznego.
2006- kurs kosmetyczny organizowany przez „Fammes de beaute” i Peggy Sage w Krakowie.
2004- laureat IV Edycji Ogólnopolskiego Konkursu Zostań Negocjatorem pod honorowym patronatem Przedstawiciela Komisji Europejskiej w Polsce.
2012 - English for Presentations - ACT Advanced Corporate Training.
2010 - uczestnictwo w Central and East European Moot Court Competition 2010, organizowanym przez IURIS ANGLIAE SCIENTIA British Law Centres.
2010- uczestnictwo w cyklu szkoleń organizowanych przez Centrum Doskonalenia KPMG, mający na celu rozwój kompetencji miękkich, m.in. wysoka jakość obsługi, profesjonalizm.
2009- uczestnictwo w II etapie Konkursu EYe on Tax, organizowanym przez Dział Doradztwa Podatkowego Ernst & Young.
2009 – kurs Mediatora Sądowego, kurs Kuratora Społecznego.
2006- kurs kosmetyczny organizowany przez „Fammes de beaute” i Peggy Sage w Krakowie.
2004- laureat IV Edycji Ogólnopolskiego Konkursu Zostań Negocjatorem pod honorowym patronatem Przedstawiciela Komisji Europejskiej w Polsce.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Inne
Prawo
Prawnik
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Projektowanie ubiorów, moda lat 20, podróżowanie, prawo, biznes, graphic recorder.
Organizacje
-2005-2010 - działalność w Kole Naukowym Studentów Prawa KUL
-02.2010- 06.2010 wolontariat w Fundacji Academia Iuris w Lublinie.
Zakres obowiązków: świadczenie pomocy prawnej osobom niezamożnym, których sytuacja materialna nie pozwala na skorzystanie z usług płatnego adwokata czy radcy prawnego.
-2006-2007 udział w programie Prawo na co dzień- Street Law, organizowanym przez Instytut na Rzecz Państwa Prawa w Lublinie.
Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć z młodzieżą w II Liceum Ogólnokształcącym im. J. Zamoyskiego w Lublinie, nauczanie funkcjonowania prawa w praktyce w sposób interaktywny, zapoznanie młodzieży z podstawowymi kwestiami z zakresu praw człowieka, podstawami prawa cywilnego i karnego oraz demokracji.
-02.2010- 06.2010 wolontariat w Fundacji Academia Iuris w Lublinie.
Zakres obowiązków: świadczenie pomocy prawnej osobom niezamożnym, których sytuacja materialna nie pozwala na skorzystanie z usług płatnego adwokata czy radcy prawnego.
-2006-2007 udział w programie Prawo na co dzień- Street Law, organizowanym przez Instytut na Rzecz Państwa Prawa w Lublinie.
Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć z młodzieżą w II Liceum Ogólnokształcącym im. J. Zamoyskiego w Lublinie, nauczanie funkcjonowania prawa w praktyce w sposób interaktywny, zapoznanie młodzieży z podstawowymi kwestiami z zakresu praw człowieka, podstawami prawa cywilnego i karnego oraz demokracji.
Inne
- 05.2010 Sofia (Bułgaria)- uczestnictwo w Central and East European Moot Court Competition 2010, organizowanym przez IURIS ANGLIAE SCIENTIA British Law Centres.
-12.2009- uczestnictwo w II etapie Konkursu EYe on Tax, organizowanym przez Dział Doradztwa Podatkowego Ernst & Young.
- Laureat IV Edycji Ogólnopolskiego Konkursu Zostań Negocjatorem w 2003/2004 r. pod honorowym patronatem Przedstawiciela Komisji Europejskiej w Polsce.
- Czynne prawo jazdy kat. B
-12.2009- uczestnictwo w II etapie Konkursu EYe on Tax, organizowanym przez Dział Doradztwa Podatkowego Ernst & Young.
- Laureat IV Edycji Ogólnopolskiego Konkursu Zostań Negocjatorem w 2003/2004 r. pod honorowym patronatem Przedstawiciela Komisji Europejskiej w Polsce.
- Czynne prawo jazdy kat. B
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Angielski dla prawników
Do you speak Legal English?
Przepływ informacji na temat kursów, zarówno tych w kraju jak i zagranicą, które mogą przyczynić sie do polepszenia naszych zdolności wysławiania się!!! A w końcu to w na
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
dostęp do aplikacji prawniczych
grupa poświęcona problemom związanym z egzaminami wstępnymi na aplikacje prawnicze
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.