Maria Blecharska

Orange Customer Service
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Orange Customer Service Sp. z o.o.
Specjalista ds. Procesów Biznesowych
• zamawianie limitów kosztów oraz roboczogodzin dla potrzeb outsourcingowych
• wystawianie zamówień imiennych oraz rozliczanie pracowników outsourcingowych
• współpraca z firmami outsourcingowymi
• rozliczanie premii dla pracowników etatowych w operacjach
• obsługa kadrowa pracowników (wnioski, APCP, urlopy, delegacje):
- monitorowanie realizacji potrzeb szkoleniowych
- aktualizacja baz danych
- organizowanie spotkań, wyjazdów
- archiwizowanie dokumentów
- obsługa zamówień materiałów biurowych, informatycznych
- tworzenie memoriałów
- prowadzenie terminarza zajęć i spotkań Dyrektora
- kontrola wydatków budżetowych
- prowadzenie ewidencji informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczone klauzulą ,, tajemnica tp"
• ewidencja środków trwałych,
• obsługa bazy danych

Szkolenia i kursy

CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia (kod zawodu 242310,242307)
Oracle - Tworzenie memoriałów
Microsoft Office 2010
MS Dynamics - aplikacja zakupowa
EBP - aplikacja zakupowa
SAP - część dot. HR (urlopy, ewidencja czasu pracy, harmonogramy)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing., licencjackie
Wyższa Szkoła im. Bogdana Jańskiego w Krakowie.

Grupy

Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.