Doświadczenie zawodowe
dyrektor oddziału
Planowanie, organizowanie i nadzór nad realizacją zadań Oddziału.
Tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową
Realizacja założonych budżetów Oddziału, w tym odpowiedzialność za dochodowość.
Nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedaży podległych pracowników, nadzór nad pracą zespołu, bieżący coaching, ze szczególnym uwzględnieniem coachingu sprzedażowego.
Organizowanie i prowadzenie akcji cross-sellowych i marketingowych.
Odpowiedzialność za jakość obsługi Klientów.
Zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta z obsługi oraz sprawności operacyjnej Oddziału.
Przygotowywanie i opiniowanie rozwiązań organizacyjnych dotyczących Oddziału, nadzorowanie administracyjne placówki.
Rekrutacja na stanowiska doradcze.
Tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową
Realizacja założonych budżetów Oddziału, w tym odpowiedzialność za dochodowość.
Nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedaży podległych pracowników, nadzór nad pracą zespołu, bieżący coaching, ze szczególnym uwzględnieniem coachingu sprzedażowego.
Organizowanie i prowadzenie akcji cross-sellowych i marketingowych.
Odpowiedzialność za jakość obsługi Klientów.
Zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta z obsługi oraz sprawności operacyjnej Oddziału.
Przygotowywanie i opiniowanie rozwiązań organizacyjnych dotyczących Oddziału, nadzorowanie administracyjne placówki.
Rekrutacja na stanowiska doradcze.
Starszy Doradca Finansowy
Obsługa klienta z zakresu Premium Banking : migracja portfela z Polbanku, dbanie o kompleksową obsługę klienta, sprzedaż produktów inwestycyjnych, kredytowych, hipotecznych, pozyskiwanie nowych klientów.
Zastępowanie Dyrektora oddziału podczas nieobecności w powierzonych zadaniach.
Wsparcie merytoryczne oddziału w zakresie produktów kredytowych oraz inwestycyjnych.
Prowadzenie warsztatów oraz szkoleń dla pracowników.
Zastępowanie Dyrektora oddziału podczas nieobecności w powierzonych zadaniach.
Wsparcie merytoryczne oddziału w zakresie produktów kredytowych oraz inwestycyjnych.
Prowadzenie warsztatów oraz szkoleń dla pracowników.
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Kompleksowa obsługa klienta zamożnego (dbanie o portfel oraz długotrwałą relację z istniejącymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa z zakresu inwestycji oraz kredytów)
Obsługa klienta indywidualnego (bieżąca obsługa, sprzedaż kredytów, depozytów, kart kredytowych, pozyskiwanie nowych klientów)
Zastępowanie Dyrektora placówki podczas nieobecności (dbanie o ciągłość pracy w oddziale, raportowanie wyników sprzedażowych, wsparcie oraz pomoc dla zespołu).
Obsługa klienta indywidualnego (bieżąca obsługa, sprzedaż kredytów, depozytów, kart kredytowych, pozyskiwanie nowych klientów)
Zastępowanie Dyrektora placówki podczas nieobecności (dbanie o ciągłość pracy w oddziale, raportowanie wyników sprzedażowych, wsparcie oraz pomoc dla zespołu).
Doradca klienta indywidualnego
Obsługa kasowa
Obsługa klienta (bieżąca obsługa, sprzedaż produktów detalicznych, hipotecznych, biznesowych)
Lider zmiany ( podczas nieobecności przełożonego zachowanie ciągłości pracy zespołu, odpowiedzialność za grafik, przyjmowanie skarg ze strony klientów, odpowiedzialność za przepływ gotówkowy w oddziale oraz poprawność operacji kasowych)
Obsługa klienta (bieżąca obsługa, sprzedaż produktów detalicznych, hipotecznych, biznesowych)
Lider zmiany ( podczas nieobecności przełożonego zachowanie ciągłości pracy zespołu, odpowiedzialność za grafik, przyjmowanie skarg ze strony klientów, odpowiedzialność za przepływ gotówkowy w oddziale oraz poprawność operacji kasowych)
Szkolenia i kursy
Elementy Coachingu w pracy menedżera
Train the Trainers – Trening dla Trenerów
Akademia Domu Maklerskiego Raiffeisen Brokers
Szkolenie FAT – Model doradczy
Certyfikat ukończenia warsztatów wdrożeniowych „Grupowy CRM”
Certyfikat ukończenia kursu „rozpoznawanie autentyczności dokumentów”
Kurs Best Service – techniki sprzedaży
Train the Trainers – Trening dla Trenerów
Akademia Domu Maklerskiego Raiffeisen Brokers
Szkolenie FAT – Model doradczy
Certyfikat ukończenia warsztatów wdrożeniowych „Grupowy CRM”
Certyfikat ukończenia kursu „rozpoznawanie autentyczności dokumentów”
Kurs Best Service – techniki sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Polbank EFG
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Polbank EFG oraz grupą kapitałową European Financial.
http://www.polbankefg.pl