Umiejętności
Księgowość
bankowość
Biznes
Ryzyko kredytowe
Sprzedaż bezpośrednia
Finanse
Doradztwo finansowe
Inwestycje
Managerial Finance
Microsoft Office
Negocjacje
Praca w zespole
techniki sprzedaży
optymalizacja podatkowa
Sprzedaż
organizacja czasu pracy
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Strategia sprzedaży
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert Biznesowy
• Sprzedaż produktów i usług finansowych Klientom sektora MŚP
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
• Prezentowanie oferty Tax Care Klientom pozyskanym przez Call Center
• Analiza potrzeb i doradztwo w zakresie wyboru właściwego rozwiązania finansowego
• Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi Klientami poza oddziałem)
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
• Prezentowanie oferty Tax Care Klientom pozyskanym przez Call Center
• Analiza potrzeb i doradztwo w zakresie wyboru właściwego rozwiązania finansowego
• Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi Klientami poza oddziałem)
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Doradca Klienta Detalicznego
Euro Bank S.A.
• Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
• Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
• Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów
• Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez Klientów, rozliczanie kasy
• Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
• Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
• Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów
• Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez Klientów, rozliczanie kasy
• Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
Specjalista ds. Procesów
• Monitorowanie poprawności zawieranych umów z Klientami
• Analiza jakościowa i ocena rozmów Konsultantów telefonicznych
• Prowadzenie raportów dotyczących jakości rozmów przeprowadzonych przez Doradców
• Wpływ na premie Doradców poprzez ocenę rozmów sprzedażowych
• Analiza jakościowa i ocena rozmów Konsultantów telefonicznych
• Prowadzenie raportów dotyczących jakości rozmów przeprowadzonych przez Doradców
• Wpływ na premie Doradców poprzez ocenę rozmów sprzedażowych
Doradca Klienta Biznesowego i Indywidualnego
• Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez TP S.A. oraz PTK Centertel (połączenia wychodzące)
• Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów
• Pomoc Klientom w korzystaniu z oferowanych usług
• Udzielanie informacji na temat bieżącej oferty sieci
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami
• Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów
• Pomoc Klientom w korzystaniu z oferowanych usług
• Udzielanie informacji na temat bieżącej oferty sieci
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
• Sport (piłka siatkowa, piłka nożna)
• Polityka
• Polityka
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.