Marek Zwoliński

Ekspert Biznesowy, Tax Care SA
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Księgowość bankowość Biznes Ryzyko kredytowe Sprzedaż bezpośrednia Finanse Doradztwo finansowe Inwestycje Managerial Finance Microsoft Office Negocjacje Praca w zespole techniki sprzedaży optymalizacja podatkowa Sprzedaż organizacja czasu pracy Obsługa klienta Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu Strategia sprzedaży

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Tax Care SA
Ekspert Biznesowy
• Sprzedaż produktów i usług finansowych Klientom sektora MŚP
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
• Prezentowanie oferty Tax Care Klientom pozyskanym przez Call Center
• Analiza potrzeb i doradztwo w zakresie wyboru właściwego rozwiązania finansowego
• Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi Klientami poza oddziałem)
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Logo
Doradca Klienta Detalicznego
Euro Bank S.A.
• Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
• Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
• Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów
• Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez Klientów, rozliczanie kasy
• Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
Media Regionalne Sp. z o.o.
Doradca Klienta ds. Produktu Sweetdeal
• Pozyskiwanie nowych Klientów dla firmy Sweetdeal
• Negocjowanie ofert sprzedażowych
• Przygotowywanie raportów z osiąganych wyników
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Specjalista ds. Procesów
• Monitorowanie poprawności zawieranych umów z Klientami
• Analiza jakościowa i ocena rozmów Konsultantów telefonicznych
• Prowadzenie raportów dotyczących jakości rozmów przeprowadzonych przez Doradców
• Wpływ na premie Doradców poprzez ocenę rozmów sprzedażowych
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Doradca Klienta Biznesowego i Indywidualnego
• Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez TP S.A. oraz PTK Centertel (połączenia wychodzące)
• Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów
• Pomoc Klientom w korzystaniu z oferowanych usług
• Udzielanie informacji na temat bieżącej oferty sieci
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

• Sport (piłka siatkowa, piłka nożna)
• Polityka

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.