Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Prawo jazdy kategorii B
Zarządzanie Sprzedażą
obsługa systemu CRM
Obsługa systemu SAP
Wyznaczanie celów i organizacja pracy
Manager
kierownik zespołu
Zarzadzanie ludzmi, team leader, management.
Rozwój pracowników
Ocena pracownika
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Sprzedażowego
- Rekrutacja, zarządzanie, ocena i rozwój podległych pracowników, a także bezpośrednie wspieranie ich w pracy z najważniejszymi Partnerami.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych własnych oraz podległego zespołu, monitorowanie oraz osiąganie kluczowych KPI w Dziale Sprzedaży
- Realizacja założonych planów sprzedażowych własnych oraz podległego zespołu, monitorowanie oraz osiąganie kluczowych KPI w Dziale Sprzedaży
Regionalny Koordynator Sprzedaży
- Rekrutacja, zarządzanie, ocena i rozwój podległych pracowników, a także bezpośrednie wspieranie ich w pracy z najważniejszymi Partnerami.
- Samodzielne, aktywne pozyskiwanie Partnerów oraz ich obsługa i rozwój w regionie.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych własnych oraz podległego zespołu, monitorowanie oraz osiąganie kluczowych KPI w Dziale Sprzedaży Moje Miasto PAYBACK.
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży, prowadzony zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie. Pozyskiwanie zarówno firm lokalnych jak również firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim z branż usługowych, w szczególności w kategoriach HoReCa, Wellness/SPA, Sport, Kultura i Rozrywka, Produkty, Turystyka, Usługi.
- Aktywne zarządzanie strukturą Działu Sprzedaży biznesu lokalnego na podległym terytorium.
- Analiza rynku lokalnego, wprowadzanie nowych rozwiązań służących rozwojowi produktu i zwiększaniu sprzedaży oraz współudział w kreowaniu strategii sprzedaży.
- Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług.
- Realizacja indywidualnych celów pracowniczych.
- Samodzielne, aktywne pozyskiwanie Partnerów oraz ich obsługa i rozwój w regionie.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych własnych oraz podległego zespołu, monitorowanie oraz osiąganie kluczowych KPI w Dziale Sprzedaży Moje Miasto PAYBACK.
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży, prowadzony zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie. Pozyskiwanie zarówno firm lokalnych jak również firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim z branż usługowych, w szczególności w kategoriach HoReCa, Wellness/SPA, Sport, Kultura i Rozrywka, Produkty, Turystyka, Usługi.
- Aktywne zarządzanie strukturą Działu Sprzedaży biznesu lokalnego na podległym terytorium.
- Analiza rynku lokalnego, wprowadzanie nowych rozwiązań służących rozwojowi produktu i zwiększaniu sprzedaży oraz współudział w kreowaniu strategii sprzedaży.
- Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług.
- Realizacja indywidualnych celów pracowniczych.
Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju
- Aktywne pozyskiwanie firm partnerskich do współpracy w ramach Moje Miasto Payback
- Budowanie kontaktów handlowych na szczeblu decyzyjnym i pozyskiwanie firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy Pracodawcy oraz potrzeby klienta
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z partnerami biznesowymi
- Definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
- Budowanie kontaktów handlowych na szczeblu decyzyjnym i pozyskiwanie firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy Pracodawcy oraz potrzeby klienta
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z partnerami biznesowymi
- Definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
Regional Account
Planowanie oraz nadzorowanie przebiegu kampanii outdoorowych (lokalnych oraz ogólnopolskich). Aktywne pozyskiwanie nowych klientów , zarządzanie siecią nośników w woj. kujawsko- pomorskim i warmińsko - mazurskim. Współpraca z agencjami reklamowymi, doradztwo w projektowaniu plakatów reklamowych.
Szkolenia i kursy
Psychologia konsumenta i marketingu;
Psychologia organizacji i zarządzania;
Komunikacja społeczna
Psychologia organizacji i zarządzania;
Komunikacja społeczna
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Motoryzacja
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.