Doświadczenie zawodowe
Dyrektor handlowy
Rozwój działu handlowego w zakresie sprzedaży i dzierżawy cyfrowych urządzeń poligraficznych i biurowych.
Kierownik Biura w Warszawie
• Reprezentowanie firmy w obszarze sprzedaży i wynajmu systemów scenicznych
• Pozyskiwanie klientów
• Prowadzenie prezentacji dla klientów
• Negocjacje cenowe
• Przygotowanie ofert i reprezentowanie firmy podczas postępowań przetargowych
• Wdrażanie nowych produktów i usług
• Udział w tworzeniu kampanii marketingowych w kanałach marketingu bezpośredniego
• Pozyskiwanie klientów
• Prowadzenie prezentacji dla klientów
• Negocjacje cenowe
• Przygotowanie ofert i reprezentowanie firmy podczas postępowań przetargowych
• Wdrażanie nowych produktów i usług
• Udział w tworzeniu kampanii marketingowych w kanałach marketingu bezpośredniego
Sales and Marketing Manager
• Pozyskiwanie i obsługa klientów
• Prowadzenie prezentacji sprzedażowych
• kształtowanie polityki marketingowej (polityka cenowa i rabatowa, organizacja akcji promocyjnych, pozycjonowanie produktów dla określonych klientów)
• Prowadzenie marketingu bezpośredniego
• Prowadzenie działu handlowego, wspieranie i mobilizowanie handlowców i telemarketerów
• Wdrażanie nowych usług
• Bieżący kontakt z podwykonawcami i negocjacje cenowe
• Prowadzenie prezentacji sprzedażowych
• kształtowanie polityki marketingowej (polityka cenowa i rabatowa, organizacja akcji promocyjnych, pozycjonowanie produktów dla określonych klientów)
• Prowadzenie marketingu bezpośredniego
• Prowadzenie działu handlowego, wspieranie i mobilizowanie handlowców i telemarketerów
• Wdrażanie nowych usług
• Bieżący kontakt z podwykonawcami i negocjacje cenowe
Marketing Manager/ Szef Działu Sprzedaży Indywidualnej
• Planowanie i prowadzenie sprzedaży w kanałach marketingu bezpośredniego
• Zarządzanie działem E-commerce
• Rekrutacja pracowników do działu E-commerce i Marketingu;
• Tworzenie materiałów promocyjnych;
• Przewodnictwo w zespole odpowiedzialnym za digitalizację kontentu
• Odpowiedzialność za pozyskiwanie reklamodawców do publikacji książkowych, elektronicznych i czasopism
• Negocjacje z kontrahentami
• Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym i sprzedażowym oraz analiza efektywności działań sprzedażowych;
• Zarządzanie działem E-commerce
• Rekrutacja pracowników do działu E-commerce i Marketingu;
• Tworzenie materiałów promocyjnych;
• Przewodnictwo w zespole odpowiedzialnym za digitalizację kontentu
• Odpowiedzialność za pozyskiwanie reklamodawców do publikacji książkowych, elektronicznych i czasopism
• Negocjacje z kontrahentami
• Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym i sprzedażowym oraz analiza efektywności działań sprzedażowych;
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Fascynują mnie ludzie, kultura i historia. Dlatego podróżując nie korzystam z turystyki zorganizowanej, tylko wybieram rozwiązania zbliżające mnie do mieszkańców odwiedzanych miejsc. Żegluję, lubię motoryzację, literaturę, kino i teatr.
Inne
Zapraszam do przeczytania wywiadu, w którym podsumowuję niespełna dwuletnią przygodę w firmie Proxer. Dzisiaj jest jeszcze ciekawiej..
https://www.crn.pl/wywiady-i-felietony/ostra-walka-nie-zawsze-sie-sprawdza
https://www.crn.pl/wywiady-i-felietony/ostra-walka-nie-zawsze-sie-sprawdza
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Grupa Miłośników Subaru
Witajcie!
Zapraszam wszystkich miłośników, posiadaczy, potencjalnych posiadaczy Subaraków. Nie chodzi mi tu tylko i wyłącznie o Imprezę. Istnieją przecież Foresterki, Legacy, Outbacki, Baja
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
IPSiR UW
Grupa dla wszystkich studentów, absolwentów, wykładowców, pracowników i sympatyków Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Media i Marketing Polska
Czyli grupa dla wszystkich, którzy wiedzą, co to jest "Media & Marketing Polska".
Mistrzowie Sprzedaży
sprzedaż - jeżeli masz coś wspólnego z tym słowem, to jest to grupa dla Ciebie. Znajdziesz tutaj wszystko czego szukasz. Szkolenia, wymiana doświadczeń ale także informacje co zrobić w wolnym czasie