Umiejętności
Prawo budowlane
Construction Processes
Due Diligence
Project Management
usprawnianie procesów
prawo spółek
zarządzanie relacjami biznesowymi
administracja samorządowa
Prawo umów - Contract Law
Procurement Management
zarządzanie administracją
zarządzanie firmą i pracownikami
prawo publiczne
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Vice Chairman of the Supervisory Board /
The company is responsible for the comprehensive supervision of maintaining cleanliness in Wroclaw. The company's mission is to organize and manage the communal municipal waste collection system as well as to organize and manage cleanliness in the area of the Wrocław Commune. The company deals in organizing tenders related to the collection of municipal waste from property owners from the area of the Wrocław Commune.
• My duties are permanent supervision over the company's operations in all areas of activity.
• Assessment of the financial statements and management board reports on the company's operations in terms of their compliance with the books and documents, as well as with the actual state.
• Evaluation of the Board's proposals regarding the distribution of profit or loss coverage.
• Submission of an annual written report on the results of the assessment to the shareholders' meeting.//
Spółka odpowiedzialna jest za kompleksowy nadzór nad utrzymaniem czystości we Wrocławiu. Misją spółki jest organizacja i zarządzanie gminnym systemem odbioru odpadów komunalnych oraz organizacja i zarządzanie utrzymaniem czystości na terenach Gminy Wrocław. Spółka zajmuje się organizowaniem przetargów związanych zodbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wrocław.
• Do moich obowiązków należy prowadzenie stałego nadzoru nad działalnością spółki we wszystkich dziedzinach jej działalności.
• Ocena sprawozdania finansowego i sprawozdania zarządu z działalności spółki w zakresie ich zgodności z księgami i dokumentami, jak i ze stanem faktycznym.
• Ocena wniosków zarządu dotyczących podziału zysku albo pokrycia straty.
• Składanie zgromadzeniu wspólników corocznego pisemnego sprawozdania z wyników dokonanej oceny.
The company is responsible for the comprehensive supervision of maintaining cleanliness in Wroclaw. The company's mission is to organize and manage the communal municipal waste collection system as well as to organize and manage cleanliness in the area of the Wrocław Commune. The company deals in organizing tenders related to the collection of municipal waste from property owners from the area of the Wrocław Commune.
• My duties are permanent supervision over the company's operations in all areas of activity.
• Assessment of the financial statements and management board reports on the company's operations in terms of their compliance with the books and documents, as well as with the actual state.
• Evaluation of the Board's proposals regarding the distribution of profit or loss coverage.
• Submission of an annual written report on the results of the assessment to the shareholders' meeting.//
Spółka odpowiedzialna jest za kompleksowy nadzór nad utrzymaniem czystości we Wrocławiu. Misją spółki jest organizacja i zarządzanie gminnym systemem odbioru odpadów komunalnych oraz organizacja i zarządzanie utrzymaniem czystości na terenach Gminy Wrocław. Spółka zajmuje się organizowaniem przetargów związanych zodbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wrocław.
• Do moich obowiązków należy prowadzenie stałego nadzoru nad działalnością spółki we wszystkich dziedzinach jej działalności.
• Ocena sprawozdania finansowego i sprawozdania zarządu z działalności spółki w zakresie ich zgodności z księgami i dokumentami, jak i ze stanem faktycznym.
• Ocena wniosków zarządu dotyczących podziału zysku albo pokrycia straty.
• Składanie zgromadzeniu wspólników corocznego pisemnego sprawozdania z wyników dokonanej oceny.
Contract Manager
SERVEONE - LG AFFILIATED COMPANY
My scope of work for General Investor (S&I and GS E&C JV) in the construction of the LG CHEM factory of lithium batteries for electric cars includes
Analyzing of CLAIMs conditions or circumstances:
Taking part in drafting and preparing notices of claims,
Making the relevant documents for contractors with the legal base,
Risk analysis-evaluation in the process of clamming for the extension of time and other claims
Recommendations and legal advice during a process of claims evaluation.
Preparation of all CONTRACT documents and support to all Bid procedures:
Drafting contract and its evaluation, negotiation, and execution,
Legal Control to negotiate contract condition in its commercial part,
Managing the contract and creating contractual awareness within the team members from early in the project,
Establishing and maintain contractor’s relationships by serving as a single point of contact for contractual matters,
Providing contract-related issue resolution, both internally and externally
Monitoring, supervising and complete contract close-out, extension or renewal, as appropriate,
Taking part in preparing all documents for bidding procedures in particular General Terms and Conditions,
Communicating contract-related information to all stakeholders,
Legal COMPLIANCE:
Participating in the front end phase to provide a view on the operability of the contract under negotiation,
Providing commercially-oriented operational legal and compliance support and strategic guidance to management and to business units,
Developing and implementing all other procedures and policies of the company.
Coordinating activities with an official public institution.
Monitoring and controlling commercial risks and opportunities during the project lifetime, particularly related to deviations from Project baselines.
The investment is worth 1.8 billion PLN and entails hires of 4,000 staff. The facility’s planned output is 100k batteries a year.
Analyzing of CLAIMs conditions or circumstances:
Taking part in drafting and preparing notices of claims,
Making the relevant documents for contractors with the legal base,
Risk analysis-evaluation in the process of clamming for the extension of time and other claims
Recommendations and legal advice during a process of claims evaluation.
Preparation of all CONTRACT documents and support to all Bid procedures:
Drafting contract and its evaluation, negotiation, and execution,
Legal Control to negotiate contract condition in its commercial part,
Managing the contract and creating contractual awareness within the team members from early in the project,
Establishing and maintain contractor’s relationships by serving as a single point of contact for contractual matters,
Providing contract-related issue resolution, both internally and externally
Monitoring, supervising and complete contract close-out, extension or renewal, as appropriate,
Taking part in preparing all documents for bidding procedures in particular General Terms and Conditions,
Communicating contract-related information to all stakeholders,
Legal COMPLIANCE:
Participating in the front end phase to provide a view on the operability of the contract under negotiation,
Providing commercially-oriented operational legal and compliance support and strategic guidance to management and to business units,
Developing and implementing all other procedures and policies of the company.
Coordinating activities with an official public institution.
Monitoring and controlling commercial risks and opportunities during the project lifetime, particularly related to deviations from Project baselines.
The investment is worth 1.8 billion PLN and entails hires of 4,000 staff. The facility’s planned output is 100k batteries a year.
Właściciel
Marek Zalewski Kancelaria Adwokacka
Kompleksowa obsługa prawna podmiotów gospodarczych.
• pleadings and legal due diligence review,
• participating in business meetings,
• providing legal advice and consultations,
• legal opinions,
• preparing, negotiating, reviewing of agreements,
• setting up the companies, registration matters.
I cooperate with the Squere Law firm (http://sqrlegal.pl/) providing legal services and successfully conducting court cases of the company such as TUW CUPRUM (KGHM S.A. group) and WKS S.A. Sports Club Śląsk Wrocław.
• pleadings and legal due diligence review,
• participating in business meetings,
• providing legal advice and consultations,
• legal opinions,
• preparing, negotiating, reviewing of agreements,
• setting up the companies, registration matters.
I cooperate with the Squere Law firm (http://sqrlegal.pl/) providing legal services and successfully conducting court cases of the company such as TUW CUPRUM (KGHM S.A. group) and WKS S.A. Sports Club Śląsk Wrocław.
Członek Rady Nadzorczej
Dolnośląska Inicjatywa Samorządowa DIS sp. z o.o.
DIS Sp. z o.o. została utworzona na potrzeby realizacji Projektu "Rekultywacji dolnośląskich składowisk odpadów komunalnych". Projekt UE w ramach POiŚ Priorytet II oś "Gospodarka odpadami i ochronapowierzchni ziemi",działanie 2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych". Celem Projektu: "Rekultywacja dolnośląskich składowisk odpadów komunalnych" jest przeprowadzenie rekultywacji gminnych składowisk odpadów zlokalizowanych w: Sulikowie, Polanicy Zdroju, Bystrzycy Kłodzkiej, Ziębicach, Stróży, Strzegomianach, Sulęcinie, Przemkowie i Jędrzychowicjach. Łączna powierzchnia składowisk objętych Projektem wynosi ok. 21,19 ha
DIS limited liability company was created for the purposes of the "Reclamation of Lower Silesian Municipal Waste Landfills" Project. This project is co-financed by the European Union under the Operational Program Infrastructure and Environment, Priority II Axis "Waste management and protection of the ground surface", measure 2.1. Comprehensive projects in the field of municipal waste management with special emphasis on hazardous waste". The aim of the project: "Recultivation of Lower Silesian municipal landfills" is to recultivate municipal waste landfills located in Sulików, Polanica Zdrój, Bystrzyca Kłodzka, Ziębice, Stróży(commune of Mietków), Strzegomany (Sobótka commune), Sulęcin (Siechnice), Przemków and Jędrzychowicjach (Zgorzelec). The total area of landfills planned for the reclamation covered by the Project is approx. 21ha. All landfills were closed and waste was discontinued. My duty was: permanent supervision over the company's operations in all areas of activity. Assessment of the financial statements and management board reports on the company's operations in terms of their compliance with the books and documents, as well as with the actual state. Evaluation of the board's proposals regarding the distribution of profit or loss coverage.
DIS limited liability company was created for the purposes of the "Reclamation of Lower Silesian Municipal Waste Landfills" Project. This project is co-financed by the European Union under the Operational Program Infrastructure and Environment, Priority II Axis "Waste management and protection of the ground surface", measure 2.1. Comprehensive projects in the field of municipal waste management with special emphasis on hazardous waste". The aim of the project: "Recultivation of Lower Silesian municipal landfills" is to recultivate municipal waste landfills located in Sulików, Polanica Zdrój, Bystrzyca Kłodzka, Ziębice, Stróży(commune of Mietków), Strzegomany (Sobótka commune), Sulęcin (Siechnice), Przemków and Jędrzychowicjach (Zgorzelec). The total area of landfills planned for the reclamation covered by the Project is approx. 21ha. All landfills were closed and waste was discontinued. My duty was: permanent supervision over the company's operations in all areas of activity. Assessment of the financial statements and management board reports on the company's operations in terms of their compliance with the books and documents, as well as with the actual state. Evaluation of the board's proposals regarding the distribution of profit or loss coverage.
Wiceprezes
Dolnosląska Agencja Współpracy Gospodarczej sp. z o.o.
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej sp. z o.o. jest instytucją otoczenia biznesu działającą na rzecz rozwoju przedsiębiorczości w regionie. Spółka jest partnerem władz samorządowych Województwa Dolnośląskiego, który pośredniczy w kontaktach pomiędzy inwestorami zainteresowanymi podjęciem działalności w regionie, a Samorządem i jednostkami dysponującymi terenami inwestycyjnymi bądź właściwą infrastrukturą. Realizuje zadania przypisane Centrom Obsługi Inwestorów i Eksporterów. Spółka opracowała skuteczne instrumenty promocji przedsiębiorczości i wspierania firm.
W ramach zarządzania spółką sprawowałem nadzór nad projektami tj.:
- Gminne Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera,
- Projektem umiędzynarodowienia dolnośląskiego eksportu 1.4: ZDOBYCIE NOWYCH RYNKÓW
ZBYTU ORAZ BUDOWANIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI DOLNY ŚLĄSK W KRAJU I ZA
GRANICĄ,
- Projektem Aktywizacji Dolnośląskiego Rynku Pracy poddziałanie 8.5, stanowiącym wsparcie dla osób, które straciły pracę z przyczyn leżących po stronie pracodawcy.
- Projektem Funduszu Pożyczkowego Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), w ramach którego udzielane są pożyczki dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą.
- Projektem Inkubatora Przedsiębiorczości, obejmującym udostępnianie nowoczesnej powierzchni biurowej, kompleksowe wsparcie biznesowe, szkolenia, warsztaty i konferencje dla nowopowstających i już istniejących firm.
- Projektem Dolnośląskiego Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Innowacji, będącym miejscem wspierania zarówno osób, które podejmują innowacyjną działalność gospodarczą, jak i firm chcących rozwijać dotychczasową.
- Projektem „Akademia Przedsiębiorczości Kobiet” [8.3] skierowanym do mieszkanek powiatów o najwyższym stopniu bezrobocia w województwie i ma na celu rozwój przedsiębiorczości kobiet w tych powiatach.
- Projektem „Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników” [8.6], który obejmuje rozwój kompetencji osób samozatrudnionych i pracowników MMŚP zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami przedsiębiorstw oraz kompleksowe usługi rozwojowe odpowiadające na ich potrzeby.
W ramach zarządzania spółką sprawowałem nadzór nad projektami tj.:
- Gminne Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera,
- Projektem umiędzynarodowienia dolnośląskiego eksportu 1.4: ZDOBYCIE NOWYCH RYNKÓW
ZBYTU ORAZ BUDOWANIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI DOLNY ŚLĄSK W KRAJU I ZA
GRANICĄ,
- Projektem Aktywizacji Dolnośląskiego Rynku Pracy poddziałanie 8.5, stanowiącym wsparcie dla osób, które straciły pracę z przyczyn leżących po stronie pracodawcy.
- Projektem Funduszu Pożyczkowego Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), w ramach którego udzielane są pożyczki dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą.
- Projektem Inkubatora Przedsiębiorczości, obejmującym udostępnianie nowoczesnej powierzchni biurowej, kompleksowe wsparcie biznesowe, szkolenia, warsztaty i konferencje dla nowopowstających i już istniejących firm.
- Projektem Dolnośląskiego Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Innowacji, będącym miejscem wspierania zarówno osób, które podejmują innowacyjną działalność gospodarczą, jak i firm chcących rozwijać dotychczasową.
- Projektem „Akademia Przedsiębiorczości Kobiet” [8.3] skierowanym do mieszkanek powiatów o najwyższym stopniu bezrobocia w województwie i ma na celu rozwój przedsiębiorczości kobiet w tych powiatach.
- Projektem „Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników” [8.6], który obejmuje rozwój kompetencji osób samozatrudnionych i pracowników MMŚP zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami przedsiębiorstw oraz kompleksowe usługi rozwojowe odpowiadające na ich potrzeby.
Sekretarz Miasta Lubawka
Sekretarz Miasta zapewnia warunki efektywnego funkcjonowania i prawidłowego wykonywania zadań Urzędu. W szczególności:
1) Opracowuje regulamin organizacyjny Urzędu,
2) koordynuje pracę urzędu w imieniu Burmistrza w zakresie przez niego ustalonym,
3) prowadzi sprawy Gminy w zakresie powierzonym przez Burmistrza,
4) organizuje narady pomiędzy kierownictwem Urzędu, a także pomiędzy kierownikami jednostek organizacyjnych.
5) nadzoruje realizację uchwał Rady Miasta i zarządzeń Burmistrza,
6) zapewnia wdrażanie nowych technik i metod pracy,
7) nadzoruje proces doskonalenia zawodowego pracowników zatrudnionych w Urzędzie.
1) Opracowuje regulamin organizacyjny Urzędu,
2) koordynuje pracę urzędu w imieniu Burmistrza w zakresie przez niego ustalonym,
3) prowadzi sprawy Gminy w zakresie powierzonym przez Burmistrza,
4) organizuje narady pomiędzy kierownictwem Urzędu, a także pomiędzy kierownikami jednostek organizacyjnych.
5) nadzoruje realizację uchwał Rady Miasta i zarządzeń Burmistrza,
6) zapewnia wdrażanie nowych technik i metod pracy,
7) nadzoruje proces doskonalenia zawodowego pracowników zatrudnionych w Urzędzie.
Główny Specjalista - koordynator ds. formalno-prawnych
Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
- koordynacja spraw formalno-prawnych i nieruchomości działu Przygotowania i Realizacji Projektów
- przygotowanie i kontrola formalno-prawna spraw związanych z bieżacą obsługą inwestycji,
- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem i regulacją stanu prawnego nieruchomości,
- przygotowanie projektów umów, uczestniczenie w rokowaniach, udział w posiedzeniach ZSOPI (Zespołów Specjalistów Oceny Projektów Inwestycyjnych),
- współpraca z nadzorem zewnątrznym, przedstawicielami samorządów, właścicielami nieruchomości,
- sprawdzanie dokumentacji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych,
- udział w naradach budowlanych.
- przygotowanie i kontrola formalno-prawna spraw związanych z bieżacą obsługą inwestycji,
- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem i regulacją stanu prawnego nieruchomości,
- przygotowanie projektów umów, uczestniczenie w rokowaniach, udział w posiedzeniach ZSOPI (Zespołów Specjalistów Oceny Projektów Inwestycyjnych),
- współpraca z nadzorem zewnątrznym, przedstawicielami samorządów, właścicielami nieruchomości,
- sprawdzanie dokumentacji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych,
- udział w naradach budowlanych.
Zastępca Dyrektora Wydziału Organizacyjno - Prawnego
Koordynator Zespołu Radców Prawnych i Adwokatów
Zastępca Dyrektora / Główny specjalista / Inspektor / Specjalista -Wydziału Nadzoru Właścicielskiego
nadzór korporacyjny, tworzenie i przekształcanie spółek prawa handlowego, prowadzenie WZA i zgromadzeń wspólników, współpraca z akcjonariuszami, jednostkami gospodarczymi, organami administracji rządowej i samorządów terytorialnych.
od 2007 Specjalista,potem Inspektor, następnie Główny Specjalista ds prawnych, od 2009 roku Zastępca Dyrektora Wydziału.
od 2007 Specjalista,potem Inspektor, następnie Główny Specjalista ds prawnych, od 2009 roku Zastępca Dyrektora Wydziału.
Szkolenia i kursy
2019 Ustalenie stanu prawnego nieruchomości
2018 RODO
2018 Mediacje z udziałem jednostek sektora publicznego
2017 Powierzanie in-house po 1.1.2017
2017 Rozliczenie wynagrodzeń spółek z udziałem JST z tytułu UOIG i in-house
2017 Podatkowe aspekty rozliczenia wynagrodzeń spółek z udziałem JST
2017 Prawne aspekty ochrony danych osobowych
2016 Nowe PZP - ekspert Józef Nowicki
2016 Klauzule społeczne w zamówieniach publicznych
2016 Ochrona danych osobowych
2016 Nowelizacja Prawa zamówień publicznych
2015 Nowelizacja Prawa zamówień publicznych
2015 Zarządzanie projektami, zarządzanie kontraktami
2014 Zarządzanie projektami - warsztaty
2013 DYSCYPLINA FINANSÓW PUBLICZNYCH W KONTEKŚCIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
2013 NOWA PERSPEKTYWA BUDŻETOWA UE 2014-2020
2013 - Ochrona danych osobowych
2012 - Przeciwdziałanie mobbingowi
2012 - Kontrola zarządcza i udoskonalanie procedur wewnętrznych w organizacji
2012 - Partnerstwo publiczno-prywatne- seminarium regionalne PARP
2011 - listopad - grudzień; Akademia Zarządzania Collegium Civitas - Kurs zarządzania projektami partnerstwa publiczno-prywatnego
2011 - Zarządzanie zasobami ludzkimi
2011 - PPP: Praktyczne aspekty wyłonienia partnera prywatnego
2011 - Kreatywność a efektywność - innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej
2010 - Grupy Kapitałowe - praktyka i wyzwania nadzoru właścicielskiego
2010 - Wdrożenie systemu antykorupcyjnego w jst
2010 - Partnerstwo publiczno-prywatne - dobre praktyki
2009- Zmiany w Prawie zamówień publicznych
2008- Łączenie, podział i przekształcanie spółek
2008- Analiza due diligence
2008- Nowelizacja prawa zamówień publicznych
2007- Partnerstwo publiczno-prywatne
2007- Systemy zarządzania i kontroli programów i projektów w nowym okresie programowania
2005 – Aplikacja samorządowa
2018 RODO
2018 Mediacje z udziałem jednostek sektora publicznego
2017 Powierzanie in-house po 1.1.2017
2017 Rozliczenie wynagrodzeń spółek z udziałem JST z tytułu UOIG i in-house
2017 Podatkowe aspekty rozliczenia wynagrodzeń spółek z udziałem JST
2017 Prawne aspekty ochrony danych osobowych
2016 Nowe PZP - ekspert Józef Nowicki
2016 Klauzule społeczne w zamówieniach publicznych
2016 Ochrona danych osobowych
2016 Nowelizacja Prawa zamówień publicznych
2015 Nowelizacja Prawa zamówień publicznych
2015 Zarządzanie projektami, zarządzanie kontraktami
2014 Zarządzanie projektami - warsztaty
2013 DYSCYPLINA FINANSÓW PUBLICZNYCH W KONTEKŚCIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
2013 NOWA PERSPEKTYWA BUDŻETOWA UE 2014-2020
2013 - Ochrona danych osobowych
2012 - Przeciwdziałanie mobbingowi
2012 - Kontrola zarządcza i udoskonalanie procedur wewnętrznych w organizacji
2012 - Partnerstwo publiczno-prywatne- seminarium regionalne PARP
2011 - listopad - grudzień; Akademia Zarządzania Collegium Civitas - Kurs zarządzania projektami partnerstwa publiczno-prywatnego
2011 - Zarządzanie zasobami ludzkimi
2011 - PPP: Praktyczne aspekty wyłonienia partnera prywatnego
2011 - Kreatywność a efektywność - innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej
2010 - Grupy Kapitałowe - praktyka i wyzwania nadzoru właścicielskiego
2010 - Wdrożenie systemu antykorupcyjnego w jst
2010 - Partnerstwo publiczno-prywatne - dobre praktyki
2009- Zmiany w Prawie zamówień publicznych
2008- Łączenie, podział i przekształcanie spółek
2008- Analiza due diligence
2008- Nowelizacja prawa zamówień publicznych
2007- Partnerstwo publiczno-prywatne
2007- Systemy zarządzania i kontroli programów i projektów w nowym okresie programowania
2005 – Aplikacja samorządowa
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Prawo
Prawnik
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
żeglarstwo, rower, narty, wspinaczka, joga
Organizacje
2008 -Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie - adwokat
2018 -Okręgowa Rada Adwokacka we Wrocławiu -od 03.2018
2019 - Okregowa Izba Radców Prawnych we Wrocławiu
2018 -Okręgowa Rada Adwokacka we Wrocławiu -od 03.2018
2019 - Okregowa Izba Radców Prawnych we Wrocławiu
Inne
Prawnik/ Manager ds Kontraktów budowlanych
Grupy
Absolwenci Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego
Absolwenci WPAiE UWr.
Prawo
GoldenLine.pl PRAWO
PRAWO BIZNES GOSPODARKA
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJA INWESTYCJE
OSOBOWOŚCI DOŚWIADCZENIE PROFESJONALIZM
ponad 7 tyś członków, ponad 11 tyś wypowiedzi
Turystyka rowerowa
Rower i turystyka na rowerze. Dla tych co rowerem z sakwami po świecie, ale i dla tych co wokół domu... :]
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.