Umiejętności
Negocjacje
Prezentacja produktu
Odporność na stres
Zarządzanie czasem
Efektywna komunikacja
szybka adaptacja zmian
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
- realizowanie celów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych na lokalnym rynku,
- inicjowanie i utrzymywanie współpracy z klientami oraz partnerami firmy,
- budowanie własnego portfela klientów biznesowych oraz zarządzanie relacjami z klientami,
- identyfikowanie potrzeb inwestycyjnych klientów, negocjowanie oferty oraz finalizacja sprzedaży,
- profesjonalne doradztwo w zakresie finansowania potrzeb klienta za pomocą leasingu
- inicjowanie i utrzymywanie współpracy z klientami oraz partnerami firmy,
- budowanie własnego portfela klientów biznesowych oraz zarządzanie relacjami z klientami,
- identyfikowanie potrzeb inwestycyjnych klientów, negocjowanie oferty oraz finalizacja sprzedaży,
- profesjonalne doradztwo w zakresie finansowania potrzeb klienta za pomocą leasingu
Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Pośredników
- pozyskiwanie i obsługa nowych partnerów do sieci kanału brokerskiego w regionie centralno-wschodniej Polski produktem AUTO
- szkolenie produktowe i systemowe oraz nadzór nad współpracą brokerów z bankiem
- prowadzenie polityki budżetowej i marketingowej w stosunku do onsługiwanych kontarhentów,
- rozwój rynku i zwiększanie aktywności obsługiwanych punktów brokerskich.
- maksymalizacja wolumenu z tego kanału z zachowaniem niskiego poziomu szkodowości.
- szkolenie produktowe i systemowe oraz nadzór nad współpracą brokerów z bankiem
- prowadzenie polityki budżetowej i marketingowej w stosunku do onsługiwanych kontarhentów,
- rozwój rynku i zwiększanie aktywności obsługiwanych punktów brokerskich.
- maksymalizacja wolumenu z tego kanału z zachowaniem niskiego poziomu szkodowości.
wystawiono
Współpracowałem z Markiem bezpośrednio przez ostatnie trzy lata. W mojej ocenie posiada on bardzo duże doświadczenie zawodowe które potrafi wykorzystywać w różnych organizacjach (wcześniej współpracowałem z nim w innych bankach). Efektem jego pracy oprócz bardzo dobrych wyników były bardzo wysokie oceny od współpracujących Partnerów. Jest osobą bardzo zaangażowaną w pracę, proaktywną i wnoszącą "bardzo dużo serca w pracę". Bardzo polecam współpracę z Markiem
Dyrektor Strefy
wystawiono
Marek to czystej krwi profesjonalista z wyczuciem Klienta zorientowany nie tylko na maksymalizacji zysku dla pracodawcy, ale przede wszystkim na zadowoleniu i lojalności Klienta, na podstawie których buduje się wartość relacji oraz zysk dla pracodawcy.
Rekomenduje Marka zdecydowanie każdemu Partnerowi oraz Pracodawcy.
Rekomenduje Marka zdecydowanie każdemu Partnerowi oraz Pracodawcy.
Dyrektor Regionu
- udział w pracach projektowych i wdrożeniowych produktu, procesu kredytu samochodowego,
- zwiększanie udziału w rynku oraz dochodów banku kredytem gotówkowym na terenie obsługiwanego regionu,
- opracowanie strategii i planu wdrożenie kredytu samochodowego na podległy rynek
- pozyskiwanie partnerów biznesowych do pilota projektu AUTO
- zwiększanie udziału w rynku oraz dochodów banku kredytem gotówkowym na terenie obsługiwanego regionu,
- opracowanie strategii i planu wdrożenie kredytu samochodowego na podległy rynek
- pozyskiwanie partnerów biznesowych do pilota projektu AUTO
Dyrektor Stefy Mazowieckiej Północ
- zwiększanie udziału w rynku oraz dochodów banku na terenie obsługiwanej strefy,
- opowiedzialność za wdrożenie planu rozwoju sprzedaży.
- szkolenie, motywowanie i ocena podległego zespołu,
- bieżący monitoring i ocena efektów pracy podległych pracowników
- prowadzenie prezentacji i szkoleń sprzedażowych w podległej sieci kontarhentów
- opowiedzialność za wdrożenie planu rozwoju sprzedaży.
- szkolenie, motywowanie i ocena podległego zespołu,
- bieżący monitoring i ocena efektów pracy podległych pracowników
- prowadzenie prezentacji i szkoleń sprzedażowych w podległej sieci kontarhentów
Kierownik ds. Rozwoju Sieci Pośredników
GE Capital Bank SA
- obsługa i rozwój sieci kanału brokerskiego w regionie centralno-wschodniej Polski.
- nadzór nad współpracą brokerów,
- prowadzenie polityki marketingowej,
- szkolenie i rozwój nowych przedstawicieli regionalnych,
- rozwój rynku i zwiększanie aktywności obsługiwanych punktów brokerskich,
- maksymalizacja wolumenu z tego kanału z zachowaniem niskiego poziomu szkodowości.
- nadzór nad współpracą brokerów,
- prowadzenie polityki marketingowej,
- szkolenie i rozwój nowych przedstawicieli regionalnych,
- rozwój rynku i zwiększanie aktywności obsługiwanych punktów brokerskich,
- maksymalizacja wolumenu z tego kanału z zachowaniem niskiego poziomu szkodowości.
wystawiono
Marek jest osobą, która wnosi nowe, konstruktywne elementy do pracy zespołu. Jako manager zachowuje spokój w stresogennych sytuacjach, nie tracąc z horyzontu celu głównego, który przyświeca jego działaniom.
Osoba rzetelna i wiarygodna - cieszę się, że miałem przyjemność współpracować z Markiem.
Osoba rzetelna i wiarygodna - cieszę się, że miałem przyjemność współpracować z Markiem.
Kierownik ds. Rozwoju sieci GEpard
GE Capital Bank SA
- tworzenie i rozwój pierwszej ogólnopolskiej Sieci Dealerów Samochodów Używanych GEpard
- praca nad procesem wdrażania tworzenia sieci,
- organizowanie prezentacji i wprowadzanie punktów komisowych do sieci w regionie centralno-wschodniej Polski,
- nadzór nad jakością funkcjonowania sieci,
- kreowanie polityki marketingowej,
- nadzór nad realizacją celów wolumenowych w pozyskanych punktach
- praca nad procesem wdrażania tworzenia sieci,
- organizowanie prezentacji i wprowadzanie punktów komisowych do sieci w regionie centralno-wschodniej Polski,
- nadzór nad jakością funkcjonowania sieci,
- kreowanie polityki marketingowej,
- nadzór nad realizacją celów wolumenowych w pozyskanych punktach
Kierownik ds. Kontaktów z Klientami
GE Capital Bank SA
- obsługa i administrowanie pozyskanych kontrahentów,
- prowadzenie szkoleń produktowych,
- negocjacji, bieżące monitorowanie działań i strategii konkurencji,
- ustalenie i wdrażanie strategii marketingowej
- rozwój sieci sprzedaży komisowej
- prowadzenie szkoleń produktowych,
- negocjacji, bieżące monitorowanie działań i strategii konkurencji,
- ustalenie i wdrażanie strategii marketingowej
- rozwój sieci sprzedaży komisowej
wystawiono
Marek jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Powierzone zadania wykonuje z należytym zaangażowaniem, systematycznie i dokładnie. Potrafi pracować pod presją czasu, sprawdza się w sytuacjach stresowych, zawsze zachowując spokój. Wyśmienicie radzi sobie zarówno wykonując indywidualne zadania, jak i pracując w zespole.
Kierownik ds. Rozwoju Sieci
GE Capital Bank SA
- pozyskiwanie dealerów samochodów osobowych do współpracy,
- prowadzenie negocjacji w sprawie treści i warunków umów,
- sporządzanie analiz finansowych BDA,
- bieżące monitorowanie działań i strategii konkurencji,
- szkolenia pracowników partnerów i kontrahentów,
- nadzór nad pracownikami pozyskanymi do nowych projektów
- prowadzenie negocjacji w sprawie treści i warunków umów,
- sporządzanie analiz finansowych BDA,
- bieżące monitorowanie działań i strategii konkurencji,
- szkolenia pracowników partnerów i kontrahentów,
- nadzór nad pracownikami pozyskanymi do nowych projektów
inspektor kredytowy
- kredyty z Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
- bieżąca obsługa i monitorowanie kontrahentów
- kredytowanie małych i średnich przedsiębiorstw
- prowadzenie negocjacji w sprawie treści i warunków umów,
- sporządzanie analiz finansowych, bieżące monitorowanie
- bieżący monitoring portfela
- wykup wierzytelności leasingowych
- bieżąca obsługa i monitorowanie kontrahentów
- kredytowanie małych i średnich przedsiębiorstw
- prowadzenie negocjacji w sprawie treści i warunków umów,
- sporządzanie analiz finansowych, bieżące monitorowanie
- bieżący monitoring portfela
- wykup wierzytelności leasingowych
Szkolenia i kursy
Klika wybranych kursów
11.07 – Rozwijanie umiejętności menadżerskich – coaching i rekrutacja
10.07 – Zarządzanie sprzedażą efektywna realizacja celów biznesowych w środowisku konkurencyjnym i strategia sprzedaży
07.07 – Zarządzanie zorientowane na rezultaty
99-05 - cykliczne szkolenia sprzedażowe prowadzone przez firmę Mercuri International oraz Benefactor, m.in. zarządzanie zasobami ludzkimi, metody i trening profesjonalnego pozyskiwania klientów, techniki sprzedaży, sporządzanie analiz finansowych, strategie sprzedaży, organizacja kampanii komunikacyjnych, analiza transakcyjna, negocjacje handlowe, zarządzanie sprzedażą, zarządzanie zorientowane na rezultaty
12.99 - Kredyty gospodarcze kurs podstawowy
03.97 – Prawne zabezpieczenia spłaty kredytów i egzekucji należności tych zabezpieczeń
03-96 – Kultura obsługi klienta w banku
11.07 – Rozwijanie umiejętności menadżerskich – coaching i rekrutacja
10.07 – Zarządzanie sprzedażą efektywna realizacja celów biznesowych w środowisku konkurencyjnym i strategia sprzedaży
07.07 – Zarządzanie zorientowane na rezultaty
99-05 - cykliczne szkolenia sprzedażowe prowadzone przez firmę Mercuri International oraz Benefactor, m.in. zarządzanie zasobami ludzkimi, metody i trening profesjonalnego pozyskiwania klientów, techniki sprzedaży, sporządzanie analiz finansowych, strategie sprzedaży, organizacja kampanii komunikacyjnych, analiza transakcyjna, negocjacje handlowe, zarządzanie sprzedażą, zarządzanie zorientowane na rezultaty
12.99 - Kredyty gospodarcze kurs podstawowy
03.97 – Prawne zabezpieczenia spłaty kredytów i egzekucji należności tych zabezpieczeń
03-96 – Kultura obsługi klienta w banku
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
Moje hobby to gry planszowe
Prowadzę portal internetowy Planszolandia.pl, w którym prezentuje gry planszowe w formie podcastu wideo. Jest to pierwszy w Polsce serwis prezentujący gry planszowe w formie wideo. Oprócz tego można tam można zobaczyć moją skromną kolekcję, relacje z imprez i spotkań oraz bieżące informacje z krajowego rynku planszówek. Działa także lokalne Forum
Prowadzę portal internetowy Planszolandia.pl, w którym prezentuje gry planszowe w formie podcastu wideo. Jest to pierwszy w Polsce serwis prezentujący gry planszowe w formie wideo. Oprócz tego można tam można zobaczyć moją skromną kolekcję, relacje z imprez i spotkań oraz bieżące informacje z krajowego rynku planszówek. Działa także lokalne Forum
Organizacje
Stowarzyszenie Płocki Klub Gier Planszowych, który jest organizatorem Festiwalu Gier Planszowych GRAMoFUN
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
Mistrzowie Sprzedaży
sprzedaż - jeżeli masz coś wspólnego z tym słowem, to jest to grupa dla Ciebie. Znajdziesz tutaj wszystko czego szukasz. Szkolenia, wymiana doświadczeń ale także informacje co zrobić w wolnym czasie
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
zapoloweceny
Szukajcie a znajdziecie. Na www.zapolweceny.pl każdy znajdzie coś dla siebie. Może chcesz pojechać w Bieszczady, a może chcesz kupić wspaniałe aromatyczne herbaty. Odwiedź nas a na pewno znajdziesz pr