Umiejętności
Apache
Asset Managment
Bash
Cloud Computing
Grupa
CMDB
Bazy danych
Debian
DHCP
DNS
DRBD
ESXi
Zapory
FTP
GLPI
GlusterFS
Wysoka Dostępność
IaaS
Zarządzanie tożsamością
Zarządzanie usługami IT
ITIL
Certyfikat ITIL
Lighttpd
Linux
Linux HA
Linux System Administration
Równoważenie obciążenia
Memcached
MySQL
Nagios
Network Attached Storage
Administracja sieci
Bezpieczeństwo sieci
Openfiler
Systemy operacyjne
Postfix
PostgreSQL
Redis
Routing
SaaS
Scalability
Bezpieczeństwo
Service Desk
administracja systemami
TCP / IP
Varnish
Wirtualizacja
VMware
Zimbra
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Utrzymania Systemów IT
- Zarządzanie infrastrukturą sieciową i systemową firmy
- Obsługa platofrmy MVNO, SMS/MMS Center, CallCenter, IVR, Płatności mobilne)
- Monitoring działania oraz mierzenie usług
- Kierowanie pracami zespołu administratorów IT
- Tworzenie dokumentacji technicznej (CMDB, Procedury, Procesy)
- Zarządzenie systemem service desk ( incydenty, problemy i zmiana)
- Kontakty i wspołpraca z dostawcami
- Obsługa platofrmy MVNO, SMS/MMS Center, CallCenter, IVR, Płatności mobilne)
- Monitoring działania oraz mierzenie usług
- Kierowanie pracami zespołu administratorów IT
- Tworzenie dokumentacji technicznej (CMDB, Procedury, Procesy)
- Zarządzenie systemem service desk ( incydenty, problemy i zmiana)
- Kontakty i wspołpraca z dostawcami
wystawiono
Marek bardzo dobrze sprawdza się w roli zarówno administratora jak i szefa zespołu. Cały czas poszerza swoją wiedzę techniczną oraz tą związaną z zarządzaniem IT. Cechuje go ogromny zapał do pracy i umiejętność znajdowania najlepszych rozwiązań zarówno z punktu widzenia technicznego jak i biznesowego. Nie boi się nowych wyzwań i zawsze jest gotowy do wdrażania nowatorskich technologii.
Leader of the IT Administrators Team
- IT infrastructure managment ( MVNO, SMS/MMS Center, CallCenter, IVR, mobile payments, hosting and other plarofms)
- Services monitoring and measure
- Managment of the IT administrators team
- IT documentation (SKMS, Procedures, Process)
- Service Desk management ( incidents, problems and changes)
- Services monitoring and measure
- Managment of the IT administrators team
- IT documentation (SKMS, Procedures, Process)
- Service Desk management ( incidents, problems and changes)
Konsultant ds administracji SI
Zarządzanie systemami informatycznymi firmy.
wystawiono
Świetny specjalista w swej dziedzinie, świetny kolega.
Godny polecenia ze wszech miar.
Rafał Świstak.
Godny polecenia ze wszech miar.
Rafał Świstak.
wystawiono
Marek jest bardzo dobrym współpracownikiem. Posiada bardzo wysoki poziom wiedzy technicznej oraz odwagę do wdrażania nowych, skutecznych rozwiązań.
współpracownik
wystawiono
Marek jest bardzo dobrym kolegą. Jego solidność i profesjonalizm przekłada się na bardzo dobre wyniki współpracy.
Szkolenia i kursy
70-270 - Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows XP Professional
70-290 - Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
70-291 - Implementing, Managing, and Maintaining a Windows Server 2003 Network Infrastructure
70-299 - Implementing and Administering Security in a Microsoft Windows Server 2003 Network
ISO/IEC 27000 - Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI)/Administrator Danych Osobowy (ADO)
Cloud Computing Foundation
CISSO - Certified Information System Security Officer
Uzyskane certyfikaty:
ITIL V3 Foundation
VMware Certified Associate - Data Center Virtualization
MCP - Microsoft Certified Professional
MCSA - Microsoft Certified Systems Administrator
70-290 - Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
70-291 - Implementing, Managing, and Maintaining a Windows Server 2003 Network Infrastructure
70-299 - Implementing and Administering Security in a Microsoft Windows Server 2003 Network
ISO/IEC 27000 - Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI)/Administrator Danych Osobowy (ADO)
Cloud Computing Foundation
CISSO - Certified Information System Security Officer
Uzyskane certyfikaty:
ITIL V3 Foundation
VMware Certified Associate - Data Center Virtualization
MCP - Microsoft Certified Professional
MCSA - Microsoft Certified Systems Administrator
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Snowboard
Gra na pianinie
Paintball
Gra na pianinie
Paintball
Organizacje
[url=http://www.psrp.org.pl]Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej[/url]
[url=http://www.linux.org.pl]Polish Linux Users Group[/url]
[url=http://www.pld-linux.org]PLD Linux Distribution[/url]
[url=http://www.linux.org.pl]Polish Linux Users Group[/url]
[url=http://www.pld-linux.org]PLD Linux Distribution[/url]
Inne
- Redaktor serwisu internetowego [url=http://www.linux.pl]Linux.pl[/url]
- Koordynacja i tłumaczenie polskiego tłumaczenia “LinuxGazette”
- Współorganizowanie imprez kulturalnych
- Developer [url=http://www.pld-linux.org]PLD Linux Distribution[/url]
- Współautor książki “Profesjonalny kurs Linuksa”
- Założyciel oraz prelegat [url=http://samorzad.tyszkiewicz.edu.pl/?strona=pokaz&idek=15&kat=15]koła naukowego “Unix”[/url]
- W-ce przewodniczący samorządu studenckiego
- Koordynacja i tłumaczenie polskiego tłumaczenia “LinuxGazette”
- Współorganizowanie imprez kulturalnych
- Developer [url=http://www.pld-linux.org]PLD Linux Distribution[/url]
- Współautor książki “Profesjonalny kurs Linuksa”
- Założyciel oraz prelegat [url=http://samorzad.tyszkiewicz.edu.pl/?strona=pokaz&idek=15&kat=15]koła naukowego “Unix”[/url]
- W-ce przewodniczący samorządu studenckiego
Grupy
GLPI OCSinventory
Grupa zajmująca się tematyką oprogramowania Open Source do inwentaryzacji sprzętu.
[url=://glpidemo.linkomp.pl/front/knowbaseitem.form.php?id=1]Opis szerszy oprogramowania[/url]
IT Corporate Governance
Corporate Governance w IT - zespół dobrych praktyk stosowanych( wiec nie tylko wykorzystywanych w PR firmy) usługowo wobec core businessu
IT Governance
Nadzór IT (IT Governance) należy do odpowiedzialności zarządu i obejmuje przywództwo, struktury organizacyjne oraz procesy, niezbędne do tego, aby IT mogło wspomagać realizację obecnych strategii i ce
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL
Wszystko o zbiorze kompleksowych rekomendacji branży informatycznej, Information Technology Infrastructure Library i jeszcze więcej.
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.