Marek Wojtaszek

IT Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Apache Asset Managment Bash Cloud Computing Grupa CMDB Bazy danych Debian DHCP DNS DRBD ESXi Zapory FTP GLPI GlusterFS Wysoka Dostępność IaaS Zarządzanie tożsamością Zarządzanie usługami IT ITIL Certyfikat ITIL Lighttpd Linux Linux HA Linux System Administration Równoważenie obciążenia Memcached MySQL Nagios Network Attached Storage Administracja sieci Bezpieczeństwo sieci Openfiler Systemy operacyjne Postfix PostgreSQL Redis Routing SaaS Scalability Bezpieczeństwo Service Desk administracja systemami TCP / IP Varnish Wirtualizacja VMware Zimbra Zarządzanie zespołem

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

GM-Tech
coFounder
- prowadzenie firmy
- zarządzanie zespołem projektowym
- rozmowy z klientami
- współpraca przy projektach i wdrożeniach.
Marta Małecka
Marta Małecka · klient
wystawiono
Wie co robi i co mówi, a robi to dobrze, rzeczowo i krótko!
Godny polecenia partner biznesowy!
GM-Tech
Founder
MNI S.A.
Kierownik Zespołu Utrzymania Systemów IT
- Zarządzanie infrastrukturą sieciową i systemową firmy
- Obsługa platofrmy MVNO, SMS/MMS Center, CallCenter, IVR, Płatności mobilne)
- Monitoring działania oraz mierzenie usług
- Kierowanie pracami zespołu administratorów IT
- Tworzenie dokumentacji technicznej (CMDB, Procedury, Procesy)
- Zarządzenie systemem service desk ( incydenty, problemy i zmiana)
- Kontakty i wspołpraca z dostawcami
Maciej Korzeń
Maciej Korzeń · podwładny
wystawiono
Marek bardzo dobrze sprawdza się w roli zarówno administratora jak i szefa zespołu. Cały czas poszerza swoją wiedzę techniczną oraz tą związaną z zarządzaniem IT. Cechuje go ogromny zapał do pracy i umiejętność znajdowania najlepszych rozwiązań zarówno z punktu widzenia technicznego jak i biznesowego. Nie boi się nowych wyzwań i zawsze jest gotowy do wdrażania nowatorskich technologii.
MNI S.A.
Leader of the IT Administrators Team
- IT infrastructure managment ( MVNO, SMS/MMS Center, CallCenter, IVR, mobile payments, hosting and other plarofms)
- Services monitoring and measure
- Managment of the IT administrators team
- IT documentation (SKMS, Procedures, Process)
- Service Desk management ( incidents, problems and changes)
ATM S.A.
Konsultant ds administracji SI
Zarządzanie systemami informatycznymi firmy.
Rafał Ś.
Rafał Ś. · współpracownik
wystawiono
Świetny specjalista w swej dziedzinie, świetny kolega.

Godny polecenia ze wszech miar.

Rafał Świstak.
Maciej Korzeń
Maciej Korzeń · współpracownik
wystawiono
Marek jest bardzo dobrym współpracownikiem. Posiada bardzo wysoki poziom wiedzy technicznej oraz odwagę do wdrażania nowych, skutecznych rozwiązań.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Marek jest bardzo dobrym kolegą. Jego solidność i profesjonalizm przekłada się na bardzo dobre wyniki współpracy.
ATM S.A.
IT Consultant
- adminstration the Linux/Windows machines
- adminstration of the Mail WWW, DNS, DHCP servers
- administration of the MySQL, Postgress databases
- Company's network managment

Szkolenia i kursy

70-270 - Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows XP Professional
70-290 - Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
70-291 - Implementing, Managing, and Maintaining a Windows Server 2003 Network Infrastructure
70-299 - Implementing and Administering Security in a Microsoft Windows Server 2003 Network
ISO/IEC 27000 - Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI)/Administrator Danych Osobowy (ADO)
Cloud Computing Foundation
CISSO - Certified Information System Security Officer

Uzyskane certyfikaty:
ITIL V3 Foundation
VMware Certified Associate - Data Center Virtualization
MCP - Microsoft Certified Professional
MCSA - Microsoft Certified Systems Administrator

Edukacja

Logo
Efektywne zarządzanie IT w przedsiębiorstwie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Informatyka - Systemy i sieci komputerowe, inżynierskie
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Snowboard
Gra na pianinie
Paintball

Organizacje

[url=http://www.psrp.org.pl]Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej[/url]
[url=http://www.linux.org.pl]Polish Linux Users Group[/url]
[url=http://www.pld-linux.org]PLD Linux Distribution[/url]

Inne

- Redaktor serwisu internetowego [url=http://www.linux.pl]Linux.pl[/url]
- Koordynacja i tłumaczenie polskiego tłumaczenia “LinuxGazette”
- Współorganizowanie imprez kulturalnych
- Developer [url=http://www.pld-linux.org]PLD Linux Distribution[/url]
- Współautor książki “Profesjonalny kurs Linuksa”
- Założyciel oraz prelegat [url=http://samorzad.tyszkiewicz.edu.pl/?strona=pokaz&idek=15&kat=15]koła naukowego “Unix”[/url]
- W-ce przewodniczący samorządu studenckiego

Grupy

Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
ATM S.A.
ATM S.A.
Dla pracowników ATM S.A. I sympatyków także ;-).
COBIT
COBIT
COBIT 4.1 & 5.0. Control Objectives for Information and related Technology (COBIT)
DELL
DELL
grupa użytkowników komputerów DELL
GLPI OCSinventory
GLPI OCSinventory
Grupa zajmująca się tematyką oprogramowania Open Source do inwentaryzacji sprzętu. [url=://glpidemo.linkomp.pl/front/knowbaseitem.form.php?id=1]Opis szerszy oprogramowania[/url]
IT Corporate Governance
IT Corporate Governance
Corporate Governance w IT - zespół dobrych praktyk stosowanych( wiec nie tylko wykorzystywanych w PR firmy) usługowo wobec core businessu
IT Governance
IT Governance
Nadzór IT (IT Governance) należy do odpowiedzialności zarządu i obejmuje przywództwo, struktury organizacyjne oraz procesy, niezbędne do tego, aby IT mogło wspomagać realizację obecnych strategii i ce
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL
ITIL
Wszystko o zbiorze kompleksowych rekomendacji branży informatycznej, Information Technology Infrastructure Library i jeszcze więcej.
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Linux.pl
Linux.pl
Grupa osób mniej lub bardziej związanych z serwisem Linux.pl.