Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
komunikatywność
empatia
Radzenie sobie ze stresem
zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu
Dyrektywność
Umiejętność budowania relacji z innym
Delegowanie zadań i kontrola
Coaching i motywacja
Znajomość technik sprzedaży i umiejętności negocjacyjne
Zarządzanie emocjami
Poczucie odpowiedzialności
Asertywność i komunikacja
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Makroregionu
- Zarządzanie pracą Makroregionu - 25-35 PH, 4 Menagerów
- Czynny udział w rekrutacji w podległych zespołach
- Opracowanie oraz czynny udział w realizacji comiesięcznych planów sprzedaży Regionu
- Organizacja spotkań operacyjno - szkoleniowych Makroregionu
- Czynne działanie w zakresie awansów, degradacji oraz zwalniania PH oraz MG
- Bezpośredni nadzór nad pracą Regionalnych Kierowników, Koordynatorów
- Raportowanie oraz analizowanie wyników sprzedaży
- Utrzymanie motywacji całęgo zespołu na maksymalnym poziomie
- Czynny udział w rekrutacji w podległych zespołach
- Opracowanie oraz czynny udział w realizacji comiesięcznych planów sprzedaży Regionu
- Organizacja spotkań operacyjno - szkoleniowych Makroregionu
- Czynne działanie w zakresie awansów, degradacji oraz zwalniania PH oraz MG
- Bezpośredni nadzór nad pracą Regionalnych Kierowników, Koordynatorów
- Raportowanie oraz analizowanie wyników sprzedaży
- Utrzymanie motywacji całęgo zespołu na maksymalnym poziomie
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- Nadzór nad pracą podległych PH
- Rekrutacja oraz wdrażanie nowych PH
- Opracowanie oraz czynny udział w realizacji comiesięcznych celów sprzedażowych
- Monitoring realizacji targetów
- wspieranie oraz motywacja podległego zespołu
- budowanie oraz umacnianie pozytywnego wizerunku Spółki - Diamentowa Obsługa
- Rekrutacja oraz wdrażanie nowych PH
- Opracowanie oraz czynny udział w realizacji comiesięcznych celów sprzedażowych
- Monitoring realizacji targetów
- wspieranie oraz motywacja podległego zespołu
- budowanie oraz umacnianie pozytywnego wizerunku Spółki - Diamentowa Obsługa
Dyrektor Sprzedaży
- zarządzanie personelem sprzedaży:
a) odpowiadanie za rekrutację pracowników,
b) przygotowywanie i przeprowadzanie szkolenia dla pracowników,
c) dokonywanie okresowej oceny pracy personelu,
d) współtworzenie systemu motywacji i wynagradzania pracowników,
e) tworzenie planu pracy i system raportowania sprzedaży,
- tworzenie i realizacja strategii i planów sprzedaży:
- zarządza podejmowanie działań mające na celu rozpoznanie nowych możliwości
rynkowych i podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania,
- odpowiadanie za strategie cenowe produktów:
- monitorowanie wielkość popytu i podaży oraz działania konkurencji,
- dopasowywanie polityki cenową do sytuacji rynkowej,
- nadzorowanie, przygotowanie i kontrola realizacji budżetów sprzedaży,
- uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy,
- zlecanie wykonywanie odpowiednich raportów i analiz,
- monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomenduje wprowadzenie zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności,
- bezpośrednie prowadzenie lub nadzorowanie merytorycznie obsługi handlowej
kluczowych klientów firmy,
- reprezentacja firmy na zewnątrz (targi, seminaria, itp.),
- współuczestniczenie w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie,
a) odpowiadanie za rekrutację pracowników,
b) przygotowywanie i przeprowadzanie szkolenia dla pracowników,
c) dokonywanie okresowej oceny pracy personelu,
d) współtworzenie systemu motywacji i wynagradzania pracowników,
e) tworzenie planu pracy i system raportowania sprzedaży,
- tworzenie i realizacja strategii i planów sprzedaży:
- zarządza podejmowanie działań mające na celu rozpoznanie nowych możliwości
rynkowych i podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania,
- odpowiadanie za strategie cenowe produktów:
- monitorowanie wielkość popytu i podaży oraz działania konkurencji,
- dopasowywanie polityki cenową do sytuacji rynkowej,
- nadzorowanie, przygotowanie i kontrola realizacji budżetów sprzedaży,
- uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy,
- zlecanie wykonywanie odpowiednich raportów i analiz,
- monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomenduje wprowadzenie zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności,
- bezpośrednie prowadzenie lub nadzorowanie merytorycznie obsługi handlowej
kluczowych klientów firmy,
- reprezentacja firmy na zewnątrz (targi, seminaria, itp.),
- współuczestniczenie w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie,
Kierownik Handlowy
Kierowanie, motywowanie oraz kontrola pracy przedstawicieli handlowych; Wyznaczanie i realizacja ustalonych planów sprzedaży przedstawicieli; Planowanie i rozliczanie pracy przedstawicieli; Koordynowanie i monitorowanie realizacji zadań; Koordynowanie i monitorowanie spływu należności; Obsługa kluczowych klientów firmy
Przedstawiciel Handlowy
Realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie; Obsługa aktualnych klientów firmy oraz pozyskiwanie nowych partnerów; Budowanie stałych relacji z klientam
Dyrektor Handlowy
Ultra-Solar
Zarządzanie zespołem sprzedaży; Zarządzanie punktami handlowymi firmy; Przygotowywanie i koordynacja realizacji planów budżetowych i sprzedażowych; Analiza i monitorowanie danych rynkowych dotyczących segmentu; Realizacja zadań promocyjno – marketingowych; Ściąganie oraz monitorowanie należności od kontrahentów
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą