Umiejętności
Analiza
Analytic Thinking
Analityka
FMCG
Strategia marketingowa
Merchandising
Microsoft Office
Negocjacje
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Produktu
- Zarządzanie i rozwój kategorii produktów ‘Gaming PC’, ‘Komponenty PC’, ‘Sieci’, ‘Serwery’;
- planowanie oraz realizacja założeń wzrostu kategorii;
- optymalizacja oferty dostępnej w sklepach stacjonarnych;
- zarządzanie bazą produktów;
- planowanie i realizacja zakupów;
- budowanie i utrzymywanie relacji kontrahentami;
- pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjacje, wdrażanie w system obsługi;
- analiza i raportowanie wyników sprzedaży;
- współpraca z działami Marketingu, E-Commerce, Sprzedaży Partnerskiej;
- współpraca z działem Księgowym i Obsługi Klienta w bieżącym funkcjonowaniu.
- planowanie oraz realizacja założeń wzrostu kategorii;
- optymalizacja oferty dostępnej w sklepach stacjonarnych;
- zarządzanie bazą produktów;
- planowanie i realizacja zakupów;
- budowanie i utrzymywanie relacji kontrahentami;
- pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjacje, wdrażanie w system obsługi;
- analiza i raportowanie wyników sprzedaży;
- współpraca z działami Marketingu, E-Commerce, Sprzedaży Partnerskiej;
- współpraca z działem Księgowym i Obsługi Klienta w bieżącym funkcjonowaniu.
Junior Category Manager
- Zarządzanie i rozwój kategorii produktów ‘Zabawki i Gry’ oraz ‘Sprzęt sportowy’;
- pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjacje, wdrażanie w system obsługi;
- budowanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami;
- planowanie i realizacja zakupów;
- zarządzanie bazą produktów;
- bezpośrednia współpraca z działami Sprzedaży i Marketingu w zakresie współtworzenia i realizacji akcji promocyjnych;
- współpraca z działem Księgowym i Wsparcia Klienta w bieżącym funkcjonowaniu;
- analiza i raportowanie wyników sprzedaży;
- współpraca z działem IT w ramach wdrażania nowych rozwiązań informatycznych.
- pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjacje, wdrażanie w system obsługi;
- budowanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami;
- planowanie i realizacja zakupów;
- zarządzanie bazą produktów;
- bezpośrednia współpraca z działami Sprzedaży i Marketingu w zakresie współtworzenia i realizacji akcji promocyjnych;
- współpraca z działem Księgowym i Wsparcia Klienta w bieżącym funkcjonowaniu;
- analiza i raportowanie wyników sprzedaży;
- współpraca z działem IT w ramach wdrażania nowych rozwiązań informatycznych.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
muzyka, sporty drużynowe (koszykówka, rugby), gry planszowe, film, nowe technologie
Inne
Zasłużony Honorowy Dawca Krwi I stopnia
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Statystyka
Grupa dla tych, którzy lubią liczby, studiowali metody ilościowe, pracują i wykorzystują statystykę w pracy. To grupa także dla tych, którzy wykorzystują statystykę na giełdzie