Umiejętności
Marketing
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
blogowanie
Marketing Influencer
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Public Relations Officer
Planowanie, zarządzanie i realizacja działań komunikacyjnych marki Allegro.
- redaktor Magazynu Allegro (brand journal magazyn.allegro.pl)
- social media employer advocacy
- media relations
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marek-wajda-odcodzi-z-orange-polska-pr-office-grupa-allegro
- redaktor Magazynu Allegro (brand journal magazyn.allegro.pl)
- social media employer advocacy
- media relations
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marek-wajda-odcodzi-z-orange-polska-pr-office-grupa-allegro
redaktor naczelny bloga korporacyjnego blog.orange.pl
- tworzenie polityki redakcyjnej, zarządzanie zespołem kilkunastu ekspertów z całej organizacji oraz przygotowanie kontentu na platformę blog.orange.pl
- blog Orange w konkursie na Najlepszy blog profesjonalny zdobył pierwsze miejsce (2015 r.) oraz drugie (2014 r.). Zdobył też nagrodę Złoty Spinacz.
- blog Orange w konkursie na Najlepszy blog profesjonalny zdobył pierwsze miejsce (2015 r.) oraz drugie (2014 r.). Zdobył też nagrodę Złoty Spinacz.
ekspert ds. projektów i narzędzi cyfrowych
- zarządzam i tworzę komunikację wewnętrzną dotyczącą strategicznych projektów w firmie (np. nowa strategia, program ulepszenia doświadczeń klientów, program sprzedażowy dla pracowników funkcji wsparcia), w większości projektów zarządzam zespołem z różnych części organizacji,
- obecnie opracowałem i wdrażam program Employee Advocacy, dzięki któremu pracownicy będą dzielić się informacjami o firmie w sieciach społecznościowych a jednocześnie ma na celu wypromowanie wewnętrznych influencerów,
- przygotowuję i prowadzę programy szkoleniowe dla pracowników i kadry menedżerskiej, zarówno stacjonarne warsztaty jak i webinaria czy materiały wideo,
- planuję i realizuję duże eventy dla kadry menedżerskiej i pracowników,
- jestem odpowiedzialny za tworzenie, implementację i bieżące zarządzanie nowoczesnymi formami komunikacji wewnętrznej (m.in. platforma ESN - korporacyjna sieć społecznościowa),
- kieruję programem sprzedażowym usług Orange dla pracowników funkcji wsparcia. Za jego realizację otrzymałem nagrodę prezesa Orange Polska oraz nagrodę Best Comm Case w międzynarodowym konkursie Orange.
- obecnie opracowałem i wdrażam program Employee Advocacy, dzięki któremu pracownicy będą dzielić się informacjami o firmie w sieciach społecznościowych a jednocześnie ma na celu wypromowanie wewnętrznych influencerów,
- przygotowuję i prowadzę programy szkoleniowe dla pracowników i kadry menedżerskiej, zarówno stacjonarne warsztaty jak i webinaria czy materiały wideo,
- planuję i realizuję duże eventy dla kadry menedżerskiej i pracowników,
- jestem odpowiedzialny za tworzenie, implementację i bieżące zarządzanie nowoczesnymi formami komunikacji wewnętrznej (m.in. platforma ESN - korporacyjna sieć społecznościowa),
- kieruję programem sprzedażowym usług Orange dla pracowników funkcji wsparcia. Za jego realizację otrzymałem nagrodę prezesa Orange Polska oraz nagrodę Best Comm Case w międzynarodowym konkursie Orange.
Social Media Manager
- prekursor współprac z influencerami przy kampaniach PR i marketingowych,
- kreowałem strategie komunikacji w kanałach social mediowych,
- kampanie, które opracowałem lub współtworzyłem (Misja Orange Travel, 10 rocznica Dnia Blogera, trailery Cyber Mariana) zdobyły wiele branżowych nagród (m.in. Mixx Awards czy Golden Arrow),
- jestem pomysłodawcą i współtwórcą serii konferencji poświęconym blogerom Orange Blog Talks oraz jutuberom Orange Video Fest by LifeTube,
- byłem mówcą na branżowych konferencjach (m.in. Blog Forum Gdańsk,Sea Bloggers, Sektor 3.0, Digital PR),
- stworzyłem format na youtube Webmagiel - unikalny przegląd najważniejszych wydarzeń na rynku influncer marketing,
- Orange w tym czasie został dwukrotnie nagrodzony tytułem Marka Przyjazna Blogerom na największej konferencji Blog Forum Gdańsk.
- kreowałem strategie komunikacji w kanałach social mediowych,
- kampanie, które opracowałem lub współtworzyłem (Misja Orange Travel, 10 rocznica Dnia Blogera, trailery Cyber Mariana) zdobyły wiele branżowych nagród (m.in. Mixx Awards czy Golden Arrow),
- jestem pomysłodawcą i współtwórcą serii konferencji poświęconym blogerom Orange Blog Talks oraz jutuberom Orange Video Fest by LifeTube,
- byłem mówcą na branżowych konferencjach (m.in. Blog Forum Gdańsk,Sea Bloggers, Sektor 3.0, Digital PR),
- stworzyłem format na youtube Webmagiel - unikalny przegląd najważniejszych wydarzeń na rynku influncer marketing,
- Orange w tym czasie został dwukrotnie nagrodzony tytułem Marka Przyjazna Blogerom na największej konferencji Blog Forum Gdańsk.
Szkolenia i kursy
Prowadzenie projektów Agile
Najnowsze wyzwania dla komunikacji
Trener wewnętrzny
Seminarium dla dziennikarzy śledczych
Seminarium prawne dla dziennikarzy prasy regionalnej
Seminarium dla sprawozdawców sądowych
Najnowsze wyzwania dla komunikacji
Trener wewnętrzny
Seminarium dla dziennikarzy śledczych
Seminarium prawne dla dziennikarzy prasy regionalnej
Seminarium dla sprawozdawców sądowych
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Inne
Zainteresowania
Rower górski; snowboard; nurkowanie; perkusja.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.