Doświadczenie zawodowe
Właściciel, Trener, Coach, Doradca, Facylitator Action Learning
MTraining Szkolenia
Sprzedaż usług doradczych i szkoleniowych, organizowanie zespołów consultingowych i szkoleniowych, prowadzenie doradztwa, oraz szkoleń.
Wykorzystanie wieloletniego, bogatego doświadczenia eksperckiego
z zakresu usług finansowych, sprzedaży i zarządzania /w tym nowoczesnymi technikami coachingowymi/, oraz trenerskiego /blisko 3000 godzin szkoleniowych/i coachingowego w prowadzeniu szkoleń biznesowych i coachingu.
Badanie potrzeb szkoleniowych, audyty, opracowywanie zgodnych z zapotrzebowaniem programów szkoleniowych dla klientów i ich realizacja, doradztwo, facylitacja Aktion Learning.
Wykorzystanie wieloletniego, bogatego doświadczenia eksperckiego
z zakresu usług finansowych, sprzedaży i zarządzania /w tym nowoczesnymi technikami coachingowymi/, oraz trenerskiego /blisko 3000 godzin szkoleniowych/i coachingowego w prowadzeniu szkoleń biznesowych i coachingu.
Badanie potrzeb szkoleniowych, audyty, opracowywanie zgodnych z zapotrzebowaniem programów szkoleniowych dla klientów i ich realizacja, doradztwo, facylitacja Aktion Learning.
Dyrektor Centrum Bankowości Korporacyjnej
Kredyt Bank S.A.
Stworzenie do podstaw Centrum Bankowości Korporacyjnej w Rzeszowie, pozyskanie pracowników i zbudowanie zespołu.
Zbudowanie nowej strategii marketingowej Centrum - gruntowna zmiana portfela klientów, wdrożenie oferty nowoczesnej bankowości korporacyjnej, uzyskanie 130% dynamiki przychodów i 40% udziału nowych klientów w biznesie.
Współudział w tworzeniu nowych strategii sprzedaży produktów bankowych w zakresie cash managament, trade finace, . Wypracowanie systemu motywacyjnego dla pionu korporacyjnego banku. Opiniowanie nowo tworzonego systemu CRM.
Skuteczne wdrożenie nowej strategii rynkowej i organizacyjnej Banku skutkującej radykalnym wzrostem aktywności akwizycyjnej doradców.
Zbudowanie nowej strategii marketingowej Centrum - gruntowna zmiana portfela klientów, wdrożenie oferty nowoczesnej bankowości korporacyjnej, uzyskanie 130% dynamiki przychodów i 40% udziału nowych klientów w biznesie.
Współudział w tworzeniu nowych strategii sprzedaży produktów bankowych w zakresie cash managament, trade finace, . Wypracowanie systemu motywacyjnego dla pionu korporacyjnego banku. Opiniowanie nowo tworzonego systemu CRM.
Skuteczne wdrożenie nowej strategii rynkowej i organizacyjnej Banku skutkującej radykalnym wzrostem aktywności akwizycyjnej doradców.
Dyrektor Centrum Korporacyjnego
Dostosowania Centrum do wymogów nowoczesnej bankowości korporacyjnej, wdrożenie nowej strategii sprzedaży i pełnej palety produktowej Banku u klientów w szczególności z zakresu bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, oraz skarbu.
Przekroczenie zadań budżetowych i wprowadzenie CK Tarnów do 4 najlepszych Centrów w Banku, których wyniki w zakresie dochodowości na kliencie (customer value, cross-sellingu), dynamiki tych parametrów, jakości współpracy z klientami stanowiły Golden Standard Pionu Korporacyjnego BPH SA.
Przeprowadzenie z sukcesem głębokiej restrukturyzacji i współtworzenie Centrum Korporacyjnego Małopolska.
Przekroczenie zadań budżetowych i wprowadzenie CK Tarnów do 4 najlepszych Centrów w Banku, których wyniki w zakresie dochodowości na kliencie (customer value, cross-sellingu), dynamiki tych parametrów, jakości współpracy z klientami stanowiły Golden Standard Pionu Korporacyjnego BPH SA.
Przeprowadzenie z sukcesem głębokiej restrukturyzacji i współtworzenie Centrum Korporacyjnego Małopolska.
Dyrektor Oddziału
Zorganizowanie od podstaw i uruchomienie placówki, aktywne pozyskiwanie klientów, doprowadzenie w kilka miesięcy do poziomu sprzedaży usług bankowych zapewniających rentowność placówki.
Utrzymanie stu kilkudziesięcio procentowej dynamiki zysku w każdym kolejnym roku obrachunkowym.
Po wejściu Banku Handlowego do struktur CitiGroup wdrażanie standardów obsługi i produktów finansowych Grupy, rozwijanie współpracy z określonym portfelem klientów, bardzo dobre wyniki finansowe, znakomite relacje z klientami.
Utrzymanie stu kilkudziesięcio procentowej dynamiki zysku w każdym kolejnym roku obrachunkowym.
Po wejściu Banku Handlowego do struktur CitiGroup wdrażanie standardów obsługi i produktów finansowych Grupy, rozwijanie współpracy z określonym portfelem klientów, bardzo dobre wyniki finansowe, znakomite relacje z klientami.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.