Umiejętności
Systemy szerokopasmowe
Sprzedaż bezpośrednia
DSL
DWDM
Ethernet
GSM
IP
ISDN
Metro Ethernet
Microsoft Excel
Microsoft Word
Urządzenia mobilne
MPLS
Projektowanie sieci
Administracja publiczna
SDH
SIP Trunking
TCP / IP
Telekomunikacja
VoIP
Bezprzewodowy
Sprzedaż
WLAN/Wi-Fi
MultiSport
Karty sportowo-rekreacyjne
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista, Dział relacji z Klientami, Branża: Administracja Publiczna
Pozyskiwanie nowych firm i instytucji z obszaru szeroko pojętej administracji publicznej do partycypacji w programie kart sportowo-rekreacyjnych MultiSport.
Zakres obowiązków:
* Budowanie relacji z Klientami;
* Realizowanie ilościowego planu sprzedaży;
* Realizowanie jakościowego planu sprzedaży;
* Obsługa zapytań ofertowych;
* Reprezentowanie Spółki i jej wartości na zewnątrz;
* Szkolenie nowych pracowników.
Zakres obowiązków:
* Budowanie relacji z Klientami;
* Realizowanie ilościowego planu sprzedaży;
* Realizowanie jakościowego planu sprzedaży;
* Obsługa zapytań ofertowych;
* Reprezentowanie Spółki i jej wartości na zewnątrz;
* Szkolenie nowych pracowników.
Specjalista ds. Utrzymania Relacji z Klientem SME
Firmy w segmencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw komercyjnych oraz sektora publicznego o wartości do 3k revenew miesięcznie
* Realizowanie wartościowego planu sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
* Zarządzanie bazą około 1000 aktualnych klientów z segmentu administracji publicznej oraz klientów komercyjnych.
* Realizowanie sprzedaży do nowych klientów na podstawie zapytań ofertowych do kwoty 30 000 Euro, przetargów oraz dosprzedaży do obecnych klientów.
* Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, w tym przygotowanie i prezentacja ofert handlowych.
* Badanie potrzeb klientów oraz przygotowanie rozwiązań technicznych dla obecnego klienta
* Realizowanie wartościowego planu sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
* Zarządzanie bazą około 1000 aktualnych klientów z segmentu administracji publicznej oraz klientów komercyjnych.
* Realizowanie sprzedaży do nowych klientów na podstawie zapytań ofertowych do kwoty 30 000 Euro, przetargów oraz dosprzedaży do obecnych klientów.
* Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, w tym przygotowanie i prezentacja ofert handlowych.
* Badanie potrzeb klientów oraz przygotowanie rozwiązań technicznych dla obecnego klienta
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu - Sektor Publiczny, segment Corporate
* Pozyskiwanie klientów z segmentu administracji publicznej i oferowanie podstawowych oraz zaawansowanych produktów oraz usług telekomunikacyjnych.
* Obsługa zapytań ofertowych do 30 000 Euro
* Opieka nad bazą przydzielonych oraz nowych klientów: Przedłużanie, utrzymywanie, dosprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych segmentu Małych i Średnich przedsiębiorstw z segmentu administracji publicznej.
* Kontakt z klientem: bezpośredni, telefoniczny.
* Obsługa zapytań ofertowych do 30 000 Euro
* Opieka nad bazą przydzielonych oraz nowych klientów: Przedłużanie, utrzymywanie, dosprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych segmentu Małych i Średnich przedsiębiorstw z segmentu administracji publicznej.
* Kontakt z klientem: bezpośredni, telefoniczny.
Starszy Specjalista Wsparcia Sprzedaży Key Account, segment Corporate
* tworzenie dokumentów (w tym: umów, aneksów oraz załączników technicznych)
dla Opiekunów Handlowych KA oraz SKA
* tworzenie umów/aneksów wymagających niestandardowego podejścia (styl pracy
nastawiony na zarządzanie projektowe)
* tworzenie oraz analiza raportów i zestawień usług klientów segmentu Biznes oraz KA;
* Przygotowywanie dokumentów do przetargów
* kontakt telefoniczny oraz osobisty z klientami zewnętrznymi (np. pozyskiwanie
danych, wyjaśnianie zapisów umów, zestawień etc.)
* komunikowanie się z innymi działami
* dbałość o wizerunek firmy
* raportowanie wyników do przełożonego
dodatkowo:
* szkolenie nowych pracowników z zakresu usług, technologii, obsługi systemów
dla Opiekunów Handlowych KA oraz SKA
* tworzenie umów/aneksów wymagających niestandardowego podejścia (styl pracy
nastawiony na zarządzanie projektowe)
* tworzenie oraz analiza raportów i zestawień usług klientów segmentu Biznes oraz KA;
* Przygotowywanie dokumentów do przetargów
* kontakt telefoniczny oraz osobisty z klientami zewnętrznymi (np. pozyskiwanie
danych, wyjaśnianie zapisów umów, zestawień etc.)
* komunikowanie się z innymi działami
* dbałość o wizerunek firmy
* raportowanie wyników do przełożonego
dodatkowo:
* szkolenie nowych pracowników z zakresu usług, technologii, obsługi systemów
Specjalista Wsparcia Sprzedaży, segment Corporate
zakres obowiązków:
* tworzenie dokumentów (w tym: umów, aneksów oraz załączników technicznych)
dla spółki Netia S.A. Oraz CDP Netia Sp. z o.o.;
(dawniej: Crowley Data Poland Sp. z o.o.);
* tworzenie umów/aneksów wymagających niestandardowego podejścia;
* obsługa systemów i programów: Clarify CRM; GoldMine CRM; Clarify Shadow ;
Netgraph; Superkantarek, Altair, FeBe, NOL;
* tworzenie oraz analiza raportów i zestawień usług klientów segmentu Biznes oraz KA;
* kontakt/współpraca z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi
* dbałość o wizerunek firmy
* raportowanie wyników do przełożonego
dodatkowo:
* szkolenie nowych pracowników z zakresu usług, technologii, obsługi systemów
* tworzenie dokumentów (w tym: umów, aneksów oraz załączników technicznych)
dla spółki Netia S.A. Oraz CDP Netia Sp. z o.o.;
(dawniej: Crowley Data Poland Sp. z o.o.);
* tworzenie umów/aneksów wymagających niestandardowego podejścia;
* obsługa systemów i programów: Clarify CRM; GoldMine CRM; Clarify Shadow ;
Netgraph; Superkantarek, Altair, FeBe, NOL;
* tworzenie oraz analiza raportów i zestawień usług klientów segmentu Biznes oraz KA;
* kontakt/współpraca z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi
* dbałość o wizerunek firmy
* raportowanie wyników do przełożonego
dodatkowo:
* szkolenie nowych pracowników z zakresu usług, technologii, obsługi systemów
Szkolenia i kursy
- prawo jazdy kategorii B
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych z napędem spalinowym
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych z napędem spalinowym
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- tańce standardowe
- tańce latynoamerykanskie: bachata, salsa liniowa
- wina gronowe
- publicystyka
- tańce latynoamerykanskie: bachata, salsa liniowa
- wina gronowe
- publicystyka
Organizacje
- SKNS UMCS w Białej Podlaskiej - założyciel i przewodniczący Studenckiego Naukowego Koła Naukowego Socjologii UMCS w Białej Podlaskiej w latach 2005-2008
- Koło Naukowe Socjologów SGGW w Warszawie - członek w latach 2008-2009.
- Koło Naukowe Socjologów SGGW w Warszawie - członek w latach 2008-2009.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Giełda - analizy - podsumowania
Grupa dedykowana do ludzi zainteresoanych, zaanagżowanych w inwestycje na rynkach kapitałowych, szczeólnie na GPW.
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
Pierwszy milion najszybciej jak to możliwe. Wyzwanie dla zwycięzców.
Nie będziemy mówić tutaj jak stać się milionerami.
Tutaj będziemy tylko tworzyć milionerów.
To jak szybko potrafisz zarobić milion - od zera ;)
świadczy o Twoim rozwoju