Marek Mareksy Szewczyk

creative & art direction, branding, advertising, graphic design i inne bazgroły

Wypowiedzi

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Prośba o ocenę logo
    5.12.2012, 21:51

    Mateusz Barniak:
    kojarzy im się z czymś co już istnieje, ale za bardzo nie wiedzą z czym

    Z Golden Line?

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Identyfikacja Wizualna w temacie A co tam słychać na blogu?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Identyfikacja Wizualna

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie 2012 - Ciekawy wpis na blogu
    4.12.2012, 08:48

    Dziś o pomylonym Orle i klawym życiu projektanta, któremu z ledwością dorównuje prezes agencji, ale tylko po rozwałkowaniu w Ameryce, przez Marka:
    http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/orzel-w-t...

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na tablicy
    2012___
    Wywiad wraz z zespołem Creamteam
    New Web Pick #42 edycja międzynarodowa
    Więcej: http://bit.ly/SpnKt9
    • 3.12.2012, 08:02
  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Marketing w sieci w temacie Nasze strony internetowe i przedsięwzięcia
    25.11.2012, 23:39

    Dziękuję za zaproszenie do grupy.

    Jeden obraz wart tysiąca słów, mówią, a obraz, który sprzedaje wart jest zapłaty, tak my mówimy:


    Obrazek


    …ale i wartościowych słów u nas nie brakuje!

    Branding & Advertising
    http://creamteam.pl

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie 2012 - Ciekawy wpis na blogu
    16.11.2012, 17:03

    mówią, że w piątek wieczorem za darmo to można po ryju dostać, a tu proszę: http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/darmoszka/

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Identyfikacja Wizualna w temacie A co tam słychać na blogu?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Identyfikacja Wizualna

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na tablicy
    mówią, że w piątek wieczorem za darmo to można po ryju dostać, a tu proszę: http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/darmoszka/
    • 16.11.2012, 17:01
  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie 2012 - Ciekawy wpis na blogu
    7.11.2012, 12:47

    Jaką kartą wachlować w Amazonie i dlaczego client service to tylko z tej firmy: http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/karta-pla...

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na tablicy
    Jaką kartą wachlować w Amazonie: http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/karta-pla...
    • 7.11.2012, 12:46
  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Agencje reklamowe vs agencje "garażowe"
    5.11.2012, 20:28

    Piotr B.:
    Co to ma być?
    Lans na pejsbuku?

    …a jakie było pytanie?

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Agencje reklamowe vs agencje "garażowe"
    5.11.2012, 19:57

    Piotr B.:
    W pełni się tu zgadzam z Pana wypowiedzią.
    Bo żeby się napić piwa nie muszę kupować od razu całego browaru.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Na marginesie: kilka słów na temat wątku:
    https://www.facebook.com/CoNaToDiabel/posts/54898052179...

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na tablicy
    Kiedy faryzeusze doradzali Jezusowi wynajęcie dużych i utytułowanych agencji reklamowych, tylko Diabeł doradzał mu, słusznie, by postawił na stworzenie własnej agencji promocyjnej, w oparciu o dwunastu freelancerów znalezionych na wolnym rynku.
    https://www.facebook.com/CoNaToDiabel/posts/54898052179...
    • 5.11.2012, 19:52
  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na tablicy
    pierwsza próba uruchomienia piłki, kopanej, w chmurze, a także w deszczu, nie powiodła się, zauważył.
    • 18.10.2012, 13:01
  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Agencje reklamowe vs agencje "garażowe"
    15.10.2012, 20:22

    Maciej B.:
    Widzę, że temat się nam nieco "rozjechał". Doprecyzuję więc:
    Moim zdaniem wcale się nie rozjechał.
    Może po prostu, wybacz, stawiane tu pytanie jest pytaniem z tezą? ;)
    I do kogo powinienem Waszym zdanie się udać...? Do tańszej firmy "garażowej", czy może do droższej lokalnej agencji zatrudniającej kilkanaście osób? A może na własną rękę pobawić się w koordynację i wziąć butik kreatywny, agencję interaktywną, podzwonić samemu po firmach dysponujących nośnikami reklamowymi, po gazetach itp.? Wiadomo, że z takim budżetem (200k) nie ma co do sieciówki uderzać.

    …A co Ci w sercu gra i podpowiada głowa?
    Przedsiębiorca by wiedział. Samodzielnie. Cała reszta pyta, „co by zrobił Steve” (podczas gdy sam Jobs przed takim myśleniem przestrzegał).

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Agencje reklamowe vs agencje "garażowe"
    15.10.2012, 18:25

    Bywa różnie - ale ja twierdzę, że to ludzie tworzą firmy. Dobra ekipa to dobra ekipa - nie ważne jaką formę współpracy wybierają.
    Właśnie, szkoda, że to trzeba prawie w każdym wypadku nowej współpracy tłumaczyć, w sumie, dorosłym ludziom. Na marginesie, z naszego doświadczenia wynika, że za granicą nie trzeba.
    Jedyny plus firm "sieciowych" to fakt, że jak się popełni gruby błąd to "centrala" pokryje stratę. W mniejszej firmie centrali brak, a marka firmy to marka właściciela, bo to jego nazwisko.
    Może nie jedyny, ale istotny.
    Tylko, z drugiej strony, warto zauważyć: mało to wielkich firm z minimalnym kapitałem zakładowym i/ lub w formie spółki „zoo”?! Mało to firm, które nie czuły się w obowiązku zwracać czegokolwiek, gdy tonęły, że przypomnę zamieszanie roku 2008?

    Nie deprecjonuję nazwiska. To wspomniane nazwisko (właściciela) to jest wszystko, co człowiek nadal posiada, gdy już zostanie nagi i goły, zawsze to tak przykładowo tłumaczę.
    Dlatego z gęby nie robi się cholewy. Dlatego więc porządne nazwisko to coś znacznie lepszego jako zabezpieczenie od najlepszego papieru. Honor ma się jeden, a każdy papier da się podrzeć i wypowiedzieć, przypominam, gdyby ktoś naiwnie wierzył w regułę: „za duży, żeby upaść”.

    Poza tym, co to za biznes, w którym trzeba się przed nim lub partnerami zabezpieczać?

    Jeszcze z naszego podwórka, butiku kreatywnego, teamu, zwał jak zwał (a mamy tu trochę doświadczeń, gdyż powstawaliśmy, gdy jeszcze nikt u nas o czymś takim nie słyszał): u nas zasada jest prosta, kupujesz ze zniżką czy bez zniżki?!
    Jeśli nie rozumiesz tego prostego pytania, może lepiej, żebyś poszedł do konkurencji i ją utopił swoimi wymysłami co do formy i sposobu współpracy. Zawsze to jakiś pożytek ;)

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na tablicy
    no, nic, rzekł, trzeba znowu być kimś.
    • 14.10.2012, 19:07
  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie 2012 - Ciekawy wpis na blogu
    17.09.2012, 16:05

    Nie czytaj tego w metrze, tym razem posłowie!
    Gdyby za mało było wrażeń, tym razem można wziąć udział w konkursie:
    http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/nie-czyta...

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na grupie Identyfikacja Wizualna w temacie A co tam słychać na blogu?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Identyfikacja Wizualna

  • Marek Mareksy Szewczyk
    Wpis na tablicy
    Iszunia się natrudziła, teraz kolej P.T. osób trzecich, trzeba kliknąć w link i zostawić lajka, plusa lub komentarz, byle tam, warto pamiętać: http://zainspirowanijaponia.pl/plakaty2012/kafka-nad-m...
    • 17.09.2012, 16:02

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do