Marek Stachoń

B2B Account Manager, Microsoft Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój działalności Zarządzanie kluczowymi klientami Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Negocjacje Rozwiązywanie problemów Zarządzanie produktem marketing produktu Sales Zarządzanie Sprzedażą Telco Industry Trade Marketing Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Microsoft Polska sp. z o.o.
Retail Account Manager (B2B & Telco)
Współpraca z kluczowymi partnerami B2B & Telco w zakresie wspólnych akcji promocyjno - reklamowych; realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie następujących grup produktowych: Windows, Office, Xbox, hardware; aktywne poszukiwanie nowych obszarów biznesu, kompleksowe prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie oraz rozwijanie relacji z kluczowymi klientami B2B i Telco, współpraca z innymi działami firmy
LG Electronics
Key Account Manager
kompleksowa współpraca z klientami kluczowymi, inicjowanie oraz wdrażanie projektów sprzedażowych mających na celu zwiększenie udziału ilościowego oraz wartościowego własnego produktu w rynku, realizacja założonych planów sprzedażowych, całościowe prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie oraz ciągły rozwój relacji biznesowych w klienteami, aktywna współpraca z innymi działami firmy, analizowanie rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych, bieżące monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, raportowanie
LG Electronics
Trade Marketing Manager GSM
całościowe zarządzanie działaniami trade marketingowymi w dziale GSM; inicjowanie, wdrażanie i nadzór nad realizacją aktywności marketingowych i prosprzedażowych; opracowywanie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy; współpraca z operatorami sieci komórkowych oraz kanałem retail w zakresie wspólnych działań sprzedażowych; kompleksowy nadzór nad produkcją materiałów POS, implementowanie konkursów sprzedażowych; całościowy nadzór nad programem lojalnościowym LGYes; współpraca z agencjami reklamowymi, organizowanie konferencji branżowych i prasowych; planowanie strategii wsparcia sprzedaży dla poszczególnych kanałów sprzedaży i produktów; opracowywanie, planowanie i kontrola budżetu trade-marketingowego w rozbiciu na poszczególne kanały sprzedaży; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów oraz działań konkurencji
Ericsson Sp. z o.o
Business Development Manager
- ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych dla produktów;
- opracowywanie strategii marketingowej firmy;
- zarządzanie przydzielonym budżetem,
- współpraca z kluczowymi odbiorcami;
- inicjowanie oraz wdrażanie ogólnopolskich projektów sprzedażowych i marketingowych;
- prowadzenie negocjacji z klientami biznesowymi oraz strategicznymi;
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu;
- budowanie wizerunku marki;
- budowanie relacji B2B;
- aktywna współpraca z innymi działami firmy;
- organizowanie oraz udział w konferencjach branżowych i konferencjach prasowych;
- prowadzenie prezentacji dla kilkusetosobowych audytoriów;
- prowadzenie warsztatów szkoleniowych oraz prezentacji produktowo-sprzedażowych dla klientów B2B.
Ericsson Sp. z o.o
Market Development Manager
- Budowanie wizerunku marki Sony Ericsson na podległym terenie,
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych dla konsultantów obsługi klienta, doradców klientów biznesowych oraz strategicznych,
- Prowadzenie negocjacji z klientami biznesowymi oraz strategicznymi: m.in. Sony Entertainment Polska, Główny Urząd Statystyczny, Puls Biznesu, Avon,
- Czynny udział w konferencjach rynku operatorskiego, eventach branżowych, konferencjach prasowych,
- Wdrażanie centralnych oraz tworzenie lokalnych projektów marketingowych zwiększających sprzedaż produktów SE dla rynku masowego oraz biznesowego,
- Pełen monitoring działań konkurencji oraz analizowanie rynku,
- Raportowanie działań do Centrali,
- Działania merchandisingowe: zapewnienie odpowiedniego poziomu wizualizacji w salonach sprzedaży oraz podczas eventów branżowych.
Orange Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy
- Sprzedaż produktów i usług Telekomunikacji Polskiej oraz PTK Centertel klientom biznesowym,
- Aktywne wyszukiwanie podmiotów gospodarczych celem powiększenia posiadanej bazy klientów,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych,
- Sporządzanie kompleksowych ofert spełniających potrzeby klienta,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
- Raportowanie sprzedaży

Szkolenia i kursy

- Szkolenie technologiczne z systemów GSM i profesjonalnej obsługi klienta 1-go stopnia organizowane przez Polkomtel S.A.
- Szkolenie wstępne ze Standardów Obsługi Klienta i portfela produktowego w TP S.A.
- Szkolenie wstępne z zakresu obsługi klienta i oferty PTK Centertel.
- Szkolenie „Sprzedaż wiązana i uzupełniająca dla przedstawicieli handlowych” organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie „Ofensywne Techniki Sprzedaży”organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie z zakresu utrzymania klienta „Churn Expert” organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie produktowe „Videostrada TP”
- Szkolenie "Market Development Manager Training I" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Market Development Manager Training II" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Product Training #3" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Zastosowanie systemu Windows Mobile na rynku małych i średnich przedsiębiorstw" organizowane przez Microsoft Polska
- Szkolenie „Wybrane Techniki Programowania Neurolingwistycznego w Sztuce Prezentacji”

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
Socjologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach

Zainteresowania

Dziennikarstwo motoryzacyjne, fotografia, socjologia, nowoczesne technologie teleinformatyczne oraz elektronika użytkowa.

Inne

- Bardzo dobra znajomość środowiska Windows i pakietu Office,
- Wysoki poziom kultury osobistej i elokwencji,
- Umiejętność prowadzenia negocjacji,
- Prawo jazdy kategorii "B"

Grupy

18 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo Motoryzacyjne
Dziennikarstwo Motoryzacyjne
Grupa dla ludzi będących dziennikarzami w branży motoryzacyjnej oraz dla ludzi którzy w tej branży chcą pracowac
Fotografia cyfrowa
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sony Ericsson
Sony Ericsson
Dla użytkowników i fanów tej marki telefonów.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie