Umiejętności
Rozwój działalności
Zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Negocjacje
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Telco Industry
Trade Marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Retail Account Manager (B2B & Telco)
Współpraca z kluczowymi partnerami B2B & Telco w zakresie wspólnych akcji promocyjno - reklamowych; realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie następujących grup produktowych: Windows, Office, Xbox, hardware; aktywne poszukiwanie nowych obszarów biznesu, kompleksowe prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie oraz rozwijanie relacji z kluczowymi klientami B2B i Telco, współpraca z innymi działami firmy
Key Account Manager
kompleksowa współpraca z klientami kluczowymi, inicjowanie oraz wdrażanie projektów sprzedażowych mających na celu zwiększenie udziału ilościowego oraz wartościowego własnego produktu w rynku, realizacja założonych planów sprzedażowych, całościowe prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie oraz ciągły rozwój relacji biznesowych w klienteami, aktywna współpraca z innymi działami firmy, analizowanie rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych, bieżące monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, raportowanie
Trade Marketing Manager GSM
całościowe zarządzanie działaniami trade marketingowymi w dziale GSM; inicjowanie, wdrażanie i nadzór nad realizacją aktywności marketingowych i prosprzedażowych; opracowywanie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy; współpraca z operatorami sieci komórkowych oraz kanałem retail w zakresie wspólnych działań sprzedażowych; kompleksowy nadzór nad produkcją materiałów POS, implementowanie konkursów sprzedażowych; całościowy nadzór nad programem lojalnościowym LGYes; współpraca z agencjami reklamowymi, organizowanie konferencji branżowych i prasowych; planowanie strategii wsparcia sprzedaży dla poszczególnych kanałów sprzedaży i produktów; opracowywanie, planowanie i kontrola budżetu trade-marketingowego w rozbiciu na poszczególne kanały sprzedaży; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów oraz działań konkurencji
Business Development Manager
- ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych dla produktów;
- opracowywanie strategii marketingowej firmy;
- zarządzanie przydzielonym budżetem,
- współpraca z kluczowymi odbiorcami;
- inicjowanie oraz wdrażanie ogólnopolskich projektów sprzedażowych i marketingowych;
- prowadzenie negocjacji z klientami biznesowymi oraz strategicznymi;
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu;
- budowanie wizerunku marki;
- budowanie relacji B2B;
- aktywna współpraca z innymi działami firmy;
- organizowanie oraz udział w konferencjach branżowych i konferencjach prasowych;
- prowadzenie prezentacji dla kilkusetosobowych audytoriów;
- prowadzenie warsztatów szkoleniowych oraz prezentacji produktowo-sprzedażowych dla klientów B2B.
- opracowywanie strategii marketingowej firmy;
- zarządzanie przydzielonym budżetem,
- współpraca z kluczowymi odbiorcami;
- inicjowanie oraz wdrażanie ogólnopolskich projektów sprzedażowych i marketingowych;
- prowadzenie negocjacji z klientami biznesowymi oraz strategicznymi;
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu;
- budowanie wizerunku marki;
- budowanie relacji B2B;
- aktywna współpraca z innymi działami firmy;
- organizowanie oraz udział w konferencjach branżowych i konferencjach prasowych;
- prowadzenie prezentacji dla kilkusetosobowych audytoriów;
- prowadzenie warsztatów szkoleniowych oraz prezentacji produktowo-sprzedażowych dla klientów B2B.
Market Development Manager
- Budowanie wizerunku marki Sony Ericsson na podległym terenie,
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych dla konsultantów obsługi klienta, doradców klientów biznesowych oraz strategicznych,
- Prowadzenie negocjacji z klientami biznesowymi oraz strategicznymi: m.in. Sony Entertainment Polska, Główny Urząd Statystyczny, Puls Biznesu, Avon,
- Czynny udział w konferencjach rynku operatorskiego, eventach branżowych, konferencjach prasowych,
- Wdrażanie centralnych oraz tworzenie lokalnych projektów marketingowych zwiększających sprzedaż produktów SE dla rynku masowego oraz biznesowego,
- Pełen monitoring działań konkurencji oraz analizowanie rynku,
- Raportowanie działań do Centrali,
- Działania merchandisingowe: zapewnienie odpowiedniego poziomu wizualizacji w salonach sprzedaży oraz podczas eventów branżowych.
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych dla konsultantów obsługi klienta, doradców klientów biznesowych oraz strategicznych,
- Prowadzenie negocjacji z klientami biznesowymi oraz strategicznymi: m.in. Sony Entertainment Polska, Główny Urząd Statystyczny, Puls Biznesu, Avon,
- Czynny udział w konferencjach rynku operatorskiego, eventach branżowych, konferencjach prasowych,
- Wdrażanie centralnych oraz tworzenie lokalnych projektów marketingowych zwiększających sprzedaż produktów SE dla rynku masowego oraz biznesowego,
- Pełen monitoring działań konkurencji oraz analizowanie rynku,
- Raportowanie działań do Centrali,
- Działania merchandisingowe: zapewnienie odpowiedniego poziomu wizualizacji w salonach sprzedaży oraz podczas eventów branżowych.
Przedstawiciel Handlowy
- Sprzedaż produktów i usług Telekomunikacji Polskiej oraz PTK Centertel klientom biznesowym,
- Aktywne wyszukiwanie podmiotów gospodarczych celem powiększenia posiadanej bazy klientów,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych,
- Sporządzanie kompleksowych ofert spełniających potrzeby klienta,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
- Raportowanie sprzedaży
- Aktywne wyszukiwanie podmiotów gospodarczych celem powiększenia posiadanej bazy klientów,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych,
- Sporządzanie kompleksowych ofert spełniających potrzeby klienta,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
- Raportowanie sprzedaży
Szkolenia i kursy
- Szkolenie technologiczne z systemów GSM i profesjonalnej obsługi klienta 1-go stopnia organizowane przez Polkomtel S.A.
- Szkolenie wstępne ze Standardów Obsługi Klienta i portfela produktowego w TP S.A.
- Szkolenie wstępne z zakresu obsługi klienta i oferty PTK Centertel.
- Szkolenie „Sprzedaż wiązana i uzupełniająca dla przedstawicieli handlowych” organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie „Ofensywne Techniki Sprzedaży”organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie z zakresu utrzymania klienta „Churn Expert” organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie produktowe „Videostrada TP”
- Szkolenie "Market Development Manager Training I" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Market Development Manager Training II" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Product Training #3" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Zastosowanie systemu Windows Mobile na rynku małych i średnich przedsiębiorstw" organizowane przez Microsoft Polska
- Szkolenie „Wybrane Techniki Programowania Neurolingwistycznego w Sztuce Prezentacji”
- Szkolenie wstępne ze Standardów Obsługi Klienta i portfela produktowego w TP S.A.
- Szkolenie wstępne z zakresu obsługi klienta i oferty PTK Centertel.
- Szkolenie „Sprzedaż wiązana i uzupełniająca dla przedstawicieli handlowych” organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie „Ofensywne Techniki Sprzedaży”organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie z zakresu utrzymania klienta „Churn Expert” organizowane przez TP S.A.
- Szkolenie produktowe „Videostrada TP”
- Szkolenie "Market Development Manager Training I" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Market Development Manager Training II" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Product Training #3" organizowane przez COIX GmbH
- Szkolenie "Zastosowanie systemu Windows Mobile na rynku małych i średnich przedsiębiorstw" organizowane przez Microsoft Polska
- Szkolenie „Wybrane Techniki Programowania Neurolingwistycznego w Sztuce Prezentacji”
Edukacja
Zainteresowania
Dziennikarstwo motoryzacyjne, fotografia, socjologia, nowoczesne technologie teleinformatyczne oraz elektronika użytkowa.
Inne
- Bardzo dobra znajomość środowiska Windows i pakietu Office,
- Wysoki poziom kultury osobistej i elokwencji,
- Umiejętność prowadzenia negocjacji,
- Prawo jazdy kategorii "B"
- Wysoki poziom kultury osobistej i elokwencji,
- Umiejętność prowadzenia negocjacji,
- Prawo jazdy kategorii "B"
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo Motoryzacyjne
Grupa dla ludzi będących dziennikarzami w branży motoryzacyjnej oraz dla ludzi którzy w tej branży chcą pracowac
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie