Umiejętności
CRM
Pardot
Project Management
Marketing internetowy
E-mail marketing
Umiejętności analityczne
Reporting Skills
Salesforce
Client Relationship Management
zarządzanie projektami międzynarodowymi
Zarządzanie wartością
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. CRM
Zarządzanie obszarem CRM dla PwC Polska oraz wspieranie w regionu CEE (28 krajów).
Budowanie i realizowanie strategii dla obszaru.
Prowadzenie kluczowych projektów z obszaru CRM lokalnie oraz na poziomie regionu CEE.
Zapewnienie właściwego raportowania operacyjnego dla kadry kierowniczej.
Dostarczanie dedykowanych raportów oraz analiz.
Wdrażanie w organizacji kluczowych procesów (Priority Clients oraz Client Feedback).
Realizowanie szkoleń dla kadry kierowniczej z obsługi CRM.
Budowanie i realizowanie strategii dla obszaru.
Prowadzenie kluczowych projektów z obszaru CRM lokalnie oraz na poziomie regionu CEE.
Zapewnienie właściwego raportowania operacyjnego dla kadry kierowniczej.
Dostarczanie dedykowanych raportów oraz analiz.
Wdrażanie w organizacji kluczowych procesów (Priority Clients oraz Client Feedback).
Realizowanie szkoleń dla kadry kierowniczej z obsługi CRM.
Kierownik sekcji Zarządzania Wartością Klienta (CRM)
Prowadzenie 6 osobowej jednostki odpowiedzialnej za zarządzanie bazą ponad 3 milionów klientów. Budowanie wartości dla segmentów Abonament głosowy oraz Mobilny internet (end-to-end).
Strategia, oferty, projekty, kanały sprzedaży, x-sell, up-sell, budowanie i optymalizacja procesów (utrzymanie i winback), contact policy, CRM.
Strategia, oferty, projekty, kanały sprzedaży, x-sell, up-sell, budowanie i optymalizacja procesów (utrzymanie i winback), contact policy, CRM.
Główny Specjalista ds. Produktu
-pełnienie funkcji Kierownika Projektów (Project Manager) - prowadzenie projektów związanych z rozwojem i wdrażaniem serwisów i usług dodanych (np. Granie na Czekanie Premium, T-Mobile Muzyka, Księgarnia T-Mobile i inne)
-realizacja i rozstrzyganie przetargów
-analiza rynku mobilnych usług dodanych w poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz śledzenie trendów na rynku telco
-główne obszary: Muzyka, Wideo, Telewizja mobilna, Cyfrowe książki
-realizacja i rozstrzyganie przetargów
-analiza rynku mobilnych usług dodanych w poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz śledzenie trendów na rynku telco
-główne obszary: Muzyka, Wideo, Telewizja mobilna, Cyfrowe książki
Specjalista ds. Mediów Cyfrowych
-współtworzenie strategii MTV Networks Polska (dla brandów MTV Polska, VIVA Polska, Vh1 Polska, Comedy Central Polska) w dziedzinie mediów cyfrowych i jej konsekwentne realizowanie
-zarządzanie grupą produktów i usług związanych z urządzeniami mobilnymi
-realizowanie budżetu w oparciu o zastosowane rozwiązania
-analiza rynku i trendów dotyczących usług oraz produktów
-zarządzanie grupą produktów i usług związanych z urządzeniami mobilnymi
-realizowanie budżetu w oparciu o zastosowane rozwiązania
-analiza rynku i trendów dotyczących usług oraz produktów
Koordynator ds. Nowych Mediów / Program Scheduler
-wdrażanie nowych technologii związanych z telefonią komórkową oraz internetem w połączeniu z telewizją dla stacji VIVA Polska
-projektowanie i koordynowanie pracy osób zajmujących się witryną internetową programu muzycznego
-monitorowanie funkcjonowania aplikacji i produktów wykorzystujących kanał Premium SMS
-projektowanie i koordynowanie pracy osób zajmujących się witryną internetową programu muzycznego
-monitorowanie funkcjonowania aplikacji i produktów wykorzystujących kanał Premium SMS
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
XXXII edycja Studiów Podyplomowych SGH Zarządzanie Projektami
Grupa zrzeszająca studentów XXXII edycji Studiów Podyplomowych Zarządzanie Projektami (Project Management), organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.