Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Managment
Duratech Corporat
Bezpośredni nadzór nad realizacją inwestycji (66 mieszkań pod klucz plus 3 obiekty komercyjne)
Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tych zakresie czynności.
Kontrola terminowości wykonania projektu
Kontrola podwykonawców na terenie budowy wraz z koordynowaniem wszelkich dostaw
Nadzór nad dokumentacją projektu
Opracowywanie raportów tygodniowych i miesięcznych
Kierowanie spotkaniami koordynacyjnymi z podwykonawcami
Planowanie pracy zespołu, koordynacja oraz zarządzanie budżetem inwestycji
Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tych zakresie czynności.
Kontrola terminowości wykonania projektu
Kontrola podwykonawców na terenie budowy wraz z koordynowaniem wszelkich dostaw
Nadzór nad dokumentacją projektu
Opracowywanie raportów tygodniowych i miesięcznych
Kierowanie spotkaniami koordynacyjnymi z podwykonawcami
Planowanie pracy zespołu, koordynacja oraz zarządzanie budżetem inwestycji
Dyrektor ds. inwestycji
Skowronski Sp. z o.o.
- Negocjonowanie umów z potencjalnymi najemcami
- Nakreślenie strategii rozwoju firmy
- Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi, obiektami magazynowymi
- Obsługa najemców nieruchomości
- Rozwiązywanie wszelkich kwestii związanych ze sprawami technicznymi, prawnymi, finansowymi
- Sporządzanie budżetów nieruchomości
- Kontrola kosztów
- Kontrola pracy administratorów i firm obsługujących
- Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientem
- Planowanie i przygotowanie inwestycji,
- Nadzór zadań podległych pracowników oraz odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie działu,
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
- Uzyskiwanie ofert wykonawczych na planowany zakres robót
- Koordynowanie procesu przeprowadzania remontów i inwestycji, w tym m.in. tworzenie harmonogramów, poszukiwane wykonawców, nadzór i rozliczanie kosztów, uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych
- Nakreślenie strategii rozwoju firmy
- Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi, obiektami magazynowymi
- Obsługa najemców nieruchomości
- Rozwiązywanie wszelkich kwestii związanych ze sprawami technicznymi, prawnymi, finansowymi
- Sporządzanie budżetów nieruchomości
- Kontrola kosztów
- Kontrola pracy administratorów i firm obsługujących
- Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientem
- Planowanie i przygotowanie inwestycji,
- Nadzór zadań podległych pracowników oraz odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie działu,
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
- Uzyskiwanie ofert wykonawczych na planowany zakres robót
- Koordynowanie procesu przeprowadzania remontów i inwestycji, w tym m.in. tworzenie harmonogramów, poszukiwane wykonawców, nadzór i rozliczanie kosztów, uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych
Project Manager/Project Executive
Second Development Services Inc.
- Reprezentowanie inwestora na budowie
- Kontrolowanie i koordynowanie realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie technicznym, finansowym oraz menedżerskim, sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy zgodnie z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami
- Rozliczanie procesu inwestycyjnego
- Planowanie nowych projektów (przygotowywanie biznesplanów, kosztorysów oraz harmonogramów)
- Monitoring projektów pod kątem postępu prac i realizacji budżetu
- Uzyskiwanie wszelkich koniecznych decyzji i pozwoleo formalnoprawnych
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym (umowy, zamówienia, specyfikacje)
- Bieżące koordynowanie pracy podwykonawców w zakresie terminowej i zgodnej z założeniami realizacji projektu inwestycyjnego
- Nadzorowanie zespołu zaangażowanego w realizację projektu
- Kontakty z architektami, projektantami, innymi konsultantami
- Przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych raportów oraz kalkulacji z przebiegu realizacji projektów
- Udział w odbiorach wykonania prac projektowych oraz prac budowlanych
- Organizacja przetargów, selekcja ofert przetargowych
- Kontakty z klientami (spotkania negocjacyjne, rozwijanie koncepcji klientów,pozyskiwanie klientów)
- Kontrolowanie i koordynowanie realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie technicznym, finansowym oraz menedżerskim, sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy zgodnie z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami
- Rozliczanie procesu inwestycyjnego
- Planowanie nowych projektów (przygotowywanie biznesplanów, kosztorysów oraz harmonogramów)
- Monitoring projektów pod kątem postępu prac i realizacji budżetu
- Uzyskiwanie wszelkich koniecznych decyzji i pozwoleo formalnoprawnych
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym (umowy, zamówienia, specyfikacje)
- Bieżące koordynowanie pracy podwykonawców w zakresie terminowej i zgodnej z założeniami realizacji projektu inwestycyjnego
- Nadzorowanie zespołu zaangażowanego w realizację projektu
- Kontakty z architektami, projektantami, innymi konsultantami
- Przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych raportów oraz kalkulacji z przebiegu realizacji projektów
- Udział w odbiorach wykonania prac projektowych oraz prac budowlanych
- Organizacja przetargów, selekcja ofert przetargowych
- Kontakty z klientami (spotkania negocjacyjne, rozwijanie koncepcji klientów,pozyskiwanie klientów)
Koordynator ds. Projektów
SKOTAR Construction Inc.
- Analiza i określanie prac niezbędnych do wykonania planowanych inwestycji
- Realizacja zakupów oraz zamówieo na potrzeby procesu realizacji projektu
- Rozliczenia finansowo-rzeczowe realizowanych projektów
- Zbieranie, sprawdzanie i analiza ofert firm podwykonawczych
- Nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji projektów
- Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej
- Udział w negocjacjach biznesowych
- Współpraca z dostawcami, podwykonawcami, partnerami
- Realizacja zakupów oraz zamówieo na potrzeby procesu realizacji projektu
- Rozliczenia finansowo-rzeczowe realizowanych projektów
- Zbieranie, sprawdzanie i analiza ofert firm podwykonawczych
- Nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji projektów
- Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej
- Udział w negocjacjach biznesowych
- Współpraca z dostawcami, podwykonawcami, partnerami
Specjalista ds. rozliczeń finansowych
Inter Connection Electric Inc.
- Wystawnie faktur, rachunków
- Przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych
- Harmonogramowanie projektów inwestycyjnych
- Przygotowywanie dokumentacji prowadzonych inwestycji
- Budowanie bazy podwykonawców i dostawców
- Współpraca z partnerami i podwykonawcami w związku z w/w czynnościami
- Przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych
- Harmonogramowanie projektów inwestycyjnych
- Przygotowywanie dokumentacji prowadzonych inwestycji
- Budowanie bazy podwykonawców i dostawców
- Współpraca z partnerami i podwykonawcami w związku z w/w czynnościami
Szkolenia i kursy
- Managing Engineering and Construction Process
- Estimating Project Costs
- Legal Issues in Construction
- Safety in Construction
- Dispute Resolution
- Analysis of Plans and Specifications
- Green Technologies
- Estimating Project Costs
- Legal Issues in Construction
- Safety in Construction
- Dispute Resolution
- Analysis of Plans and Specifications
- Green Technologies
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Analiza Finansowa, Rynki Globalne, Zarządzanie, Forensic Accounting, Value Investing, Giełda, Rynek Nieruchomości
Bieganie, piłka nożna, jazda na nartach, podróżowanie
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Access, Outlook)
Bieganie, piłka nożna, jazda na nartach, podróżowanie
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Access, Outlook)
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Budowlany proces inwestycyjny. Building develepment process
Ogólne i szczegółowe, typowe i wyjątkowe, krótko- i długoterminowe, istotne i nieistotne, jawne i ukryte :) problemy w całym procesie budowlanym.
Budownictwo kooperacja
Ideą grupy jest kontaktowanie firm z branży budowlanej, projektowej, doradczej w celu osiągnięcia wspólnego sukcesu.
FinanceStreet.pl praca w finansach
Grupa FinanceStreet.pl Praca w Finansach skierowana jest do osób poszukujących pracy w finansach i bankowośći. Poruszana Tematyka dotyczy rozwoju kariery zawodowej w finansach oraz najnowszych trendów
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i