Umiejętności
Analiza
Analiza biznesowa
Project Management
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project leader
- Organizacja Warsztatów Kreatywnych z ~40 managerami i specjalistami z różnych obszarów banku. W efekcie warsztatów powstało 140 pomysłów na rozwój Bankowości Detalicznej mBanku, które przekształciły się w Projekt Nowego mBanku
- W pierwszej fazie Projektu - stworzenie pierwszego w Europie programu marketingu transakcyjnego - mOkazji.
- W drugiej fazie Projektu - stworzenie aplikacji mobilnej Nowego mBanku (odpowiedzialność za określenie zakresu funkcjonalnego, projektów AI, testy części funkcjonalności aplikacji)
- Wdrożenie strategii promocji Projektu zagranicą skutkujące przyznaniem nagród Finovate London, Finovate NY, EFMA Awards oraz licznymi publikacjami (m.in. TechCrunch, Bank Innovation)
- W pierwszej fazie Projektu - stworzenie pierwszego w Europie programu marketingu transakcyjnego - mOkazji.
- W drugiej fazie Projektu - stworzenie aplikacji mobilnej Nowego mBanku (odpowiedzialność za określenie zakresu funkcjonalnego, projektów AI, testy części funkcjonalności aplikacji)
- Wdrożenie strategii promocji Projektu zagranicą skutkujące przyznaniem nagród Finovate London, Finovate NY, EFMA Awards oraz licznymi publikacjami (m.in. TechCrunch, Bank Innovation)
specjalista ds. badań i analiz marketingowych
- Przygotowanie strategii dla linii mBiznes oraz analizy strategicznej dla mBanku na lata 2010 – 2012
- Przygotowanie rekomendacji odnośnie rozwoju biznesowego banku i poszczególnych linii biznesowych
- Stałe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań na rynkach zagranicznych w obszarze produktów, aplikacji i procesów bankowych
- Przygotowywanie business case’ów, biznesplanów i analiz biznesowych dla różnych projektów (m.in. analiza skuteczności kampanii marketingowych, analiza skutków biznesowych wdrożenia nowych produktów, rekomendacje odnośnie strategii cenowej poszczególnych produktów)
- Analiza potrzeb badawczych poszczególnych linii biznesowych i doradztwo w zakresie wyboru najlepszych narzędzi badawczych
- Udział w projektach badań marketingowych (przygotowanie narzędzi badawczych, analiza zebranych danych, rekomendacje odnośnie dalszych działań)
- Przygotowanie rekomendacji odnośnie rozwoju biznesowego banku i poszczególnych linii biznesowych
- Stałe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań na rynkach zagranicznych w obszarze produktów, aplikacji i procesów bankowych
- Przygotowywanie business case’ów, biznesplanów i analiz biznesowych dla różnych projektów (m.in. analiza skuteczności kampanii marketingowych, analiza skutków biznesowych wdrożenia nowych produktów, rekomendacje odnośnie strategii cenowej poszczególnych produktów)
- Analiza potrzeb badawczych poszczególnych linii biznesowych i doradztwo w zakresie wyboru najlepszych narzędzi badawczych
- Udział w projektach badań marketingowych (przygotowanie narzędzi badawczych, analiza zebranych danych, rekomendacje odnośnie dalszych działań)
asystent dyrektora mBanku
- Przygotowywanie case studies, dotyczących rynków finansowych, firm, ich działalności i specyfiki biznesowej;
- Przygotowywanie analiz wewnętrznych dotyczących skutków biznesowych dla poszczególnych działań i decyzji
- przygotowywanie benchmarków;
- opracowanie i przygotowanie raportów sprzedażowych dla rynków Czech i Słowacji;
- wsparcie projektu mBank UK w zakresie dokumentacji i komunikacji wewnętrznej; prowadzenie procesów legislacyjnych
- Przygotowywanie analiz wewnętrznych dotyczących skutków biznesowych dla poszczególnych działań i decyzji
- przygotowywanie benchmarków;
- opracowanie i przygotowanie raportów sprzedażowych dla rynków Czech i Słowacji;
- wsparcie projektu mBank UK w zakresie dokumentacji i komunikacji wewnętrznej; prowadzenie procesów legislacyjnych
praktykant w Dziale Personalnym
MultiBank Łódź
Uczestnictwo w procesie rekrutacji, w szczególności:
• opracowywanie treści ogłoszeń rekrutacyjnych na potrzeby Pionu Bankowości Detalicznej w prasie oraz serwisach internetowych,
• wstępna selekcja kandydatów na podstawie złożonych aplikacji,
• umawianie kandydatów na spotkania rekrutacyjne,
• prowadzenie rozmów z kandydatami (początkowo z opiekunem praktyk, a po nabyciu pewnego doświadczenia - samodzielnie,
• przygotowywanie raportów na temat przeprowadzonych spotkań i wyników prowadzonych rozmów kwalifikacyjnych,
• informowanie kandydatów o wynikach spotkań rekrutacyjnych.
• opracowywanie treści ogłoszeń rekrutacyjnych na potrzeby Pionu Bankowości Detalicznej w prasie oraz serwisach internetowych,
• wstępna selekcja kandydatów na podstawie złożonych aplikacji,
• umawianie kandydatów na spotkania rekrutacyjne,
• prowadzenie rozmów z kandydatami (początkowo z opiekunem praktyk, a po nabyciu pewnego doświadczenia - samodzielnie,
• przygotowywanie raportów na temat przeprowadzonych spotkań i wyników prowadzonych rozmów kwalifikacyjnych,
• informowanie kandydatów o wynikach spotkań rekrutacyjnych.
Szkolenia i kursy
- Projektowanie skutecznej strategii marketingowej - Essentis (październik 2010)
- Akademia Questusa "Wiedza rynkowa a przewaga konkurencyjna jutra" (czerwiec 2010)
- Zarządzanie projektami - adastra (listopad 2009)
- Badanie nieświadomych motywów i zachowań konsumentów - szkolenie wewnętrzne przy współpracy z 4P Research Mix (maj 2009)
- udział w konferencji branży szkoleniowej "Nowa Era Trenera" (2007)
- Udział w szkoleniu „Techniki rekrutacyjne” organizowanym przez firmę FOCUS Advanced Sales Solutions potwierdzone certyfikatem (maj 2007)
- Udział w XIII Zjeździe Socjologicznym Polskiego Towarzystwa Socjologicznego pt. „Co nas łączy, co nas dzieli” (Zielona Góra, wrzesień 2007) i wygłoszenie dwóch referatów:
„Klub sportowy jako przedsiębiorstwo sprzedające emocje – nowa perspektywa organizacyjna”
„Nowoczesne metody Zarządzania Zasobami Ludzkimi a rzeczywistość społeczno – gospodarcza Polski”
- kurs szybkiego czytania (2001)
- prawo jazdy kat.B
- Akademia Questusa "Wiedza rynkowa a przewaga konkurencyjna jutra" (czerwiec 2010)
- Zarządzanie projektami - adastra (listopad 2009)
- Badanie nieświadomych motywów i zachowań konsumentów - szkolenie wewnętrzne przy współpracy z 4P Research Mix (maj 2009)
- udział w konferencji branży szkoleniowej "Nowa Era Trenera" (2007)
- Udział w szkoleniu „Techniki rekrutacyjne” organizowanym przez firmę FOCUS Advanced Sales Solutions potwierdzone certyfikatem (maj 2007)
- Udział w XIII Zjeździe Socjologicznym Polskiego Towarzystwa Socjologicznego pt. „Co nas łączy, co nas dzieli” (Zielona Góra, wrzesień 2007) i wygłoszenie dwóch referatów:
„Klub sportowy jako przedsiębiorstwo sprzedające emocje – nowa perspektywa organizacyjna”
„Nowoczesne metody Zarządzania Zasobami Ludzkimi a rzeczywistość społeczno – gospodarcza Polski”
- kurs szybkiego czytania (2001)
- prawo jazdy kat.B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Inne
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
zarządzanie projektami, ekonomia, finanse, inwestycje, socjologia organizacji, metody jakościowe i ilościowe w socjologii, psychologia społeczna, socjologia kultury,
gra na gitarze, książki, komputery, zdrowy tryb życia, sport, zwierzęta, sport,
gra na gitarze, książki, komputery, zdrowy tryb życia, sport, zwierzęta, sport,
Organizacje
- Stowarzyszenie Inicjatyw Socjologicznych "Interakcja" (rok 2004-2005)
- SKN HR Leaders (od 2006 roku, od maja 2007 - viceprzewodniczący)
- Studenckie Forum Business Center Club
- SKN HR Leaders (od 2006 roku, od maja 2007 - viceprzewodniczący)
- Studenckie Forum Business Center Club
Inne
- Mistrz Polski w szybkim czytaniu 2006
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)