Marek Skomorowski

Management Consultant, Bain & Co., MBA Class 2016 Kellogg School of Management
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Analiza Analiza biznesowa Project Management

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AmRest Holdings SE
Dyrektor - Customer Insights & CRM
Big Data | Artificial Intelligence | CRM | Digital
Logo
Konsultant biznesowy
Bain & Co.
mBank S.A.
Project leader
- Organizacja Warsztatów Kreatywnych z ~40 managerami i specjalistami z różnych obszarów banku. W efekcie warsztatów powstało 140 pomysłów na rozwój Bankowości Detalicznej mBanku, które przekształciły się w Projekt Nowego mBanku
- W pierwszej fazie Projektu - stworzenie pierwszego w Europie programu marketingu transakcyjnego - mOkazji.
- W drugiej fazie Projektu - stworzenie aplikacji mobilnej Nowego mBanku (odpowiedzialność za określenie zakresu funkcjonalnego, projektów AI, testy części funkcjonalności aplikacji)
- Wdrożenie strategii promocji Projektu zagranicą skutkujące przyznaniem nagród Finovate London, Finovate NY, EFMA Awards oraz licznymi publikacjami (m.in. TechCrunch, Bank Innovation)
mBank S.A.
specjalista ds. badań i analiz marketingowych
- Przygotowanie strategii dla linii mBiznes oraz analizy strategicznej dla mBanku na lata 2010 – 2012
- Przygotowanie rekomendacji odnośnie rozwoju biznesowego banku i poszczególnych linii biznesowych
- Stałe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań na rynkach zagranicznych w obszarze produktów, aplikacji i procesów bankowych
- Przygotowywanie business case’ów, biznesplanów i analiz biznesowych dla różnych projektów (m.in. analiza skuteczności kampanii marketingowych, analiza skutków biznesowych wdrożenia nowych produktów, rekomendacje odnośnie strategii cenowej poszczególnych produktów)
- Analiza potrzeb badawczych poszczególnych linii biznesowych i doradztwo w zakresie wyboru najlepszych narzędzi badawczych
- Udział w projektach badań marketingowych (przygotowanie narzędzi badawczych, analiza zebranych danych, rekomendacje odnośnie dalszych działań)
mBank S.A.
asystent dyrektora mBanku
- Przygotowywanie case studies, dotyczących rynków finansowych, firm, ich działalności i specyfiki biznesowej;
- Przygotowywanie analiz wewnętrznych dotyczących skutków biznesowych dla poszczególnych działań i decyzji
- przygotowywanie benchmarków;
- opracowanie i przygotowanie raportów sprzedażowych dla rynków Czech i Słowacji;
- wsparcie projektu mBank UK w zakresie dokumentacji i komunikacji wewnętrznej; prowadzenie procesów legislacyjnych
Logo
praktykant w Dziale Personalnym
MultiBank Łódź
Uczestnictwo w procesie rekrutacji, w szczególności:
• opracowywanie treści ogłoszeń rekrutacyjnych na potrzeby Pionu Bankowości Detalicznej w prasie oraz serwisach internetowych,
• wstępna selekcja kandydatów na podstawie złożonych aplikacji,
• umawianie kandydatów na spotkania rekrutacyjne,
• prowadzenie rozmów z kandydatami (początkowo z opiekunem praktyk, a po nabyciu pewnego doświadczenia - samodzielnie,
• przygotowywanie raportów na temat przeprowadzonych spotkań i wyników prowadzonych rozmów kwalifikacyjnych,
• informowanie kandydatów o wynikach spotkań rekrutacyjnych.
Logo
Redaktor Newslettera
Qualitative Sociology Review
Przygotowanie newslettera w naukowym czasopiśmie socjologicznym www.qualitativesociologyreview.org
Logo
project manager
Stowarzyszenie Widzew Łódź
- przygotowanie i przeprowadzenie badania marketingowego, które miało na celu diagnozę zadowolenia posiadaczy kart VIP z programu VIP
- przygotowanie programu VIP, po uwzględnieniu wyników badań
- realizaja założeń programu
- ocena skutków działań
Logo
dziennikarz
STK Ret-Sat1
Przygotowanie i prowadzenie programów:
- Pod lupą - autorski program publicystyczny, podejmujący problematykę społeczną, polityczną, kulturową, gospodarczą i inne
- Okiem kamery - program publicystyczny, prezentujący ciekawe wydarzenia i miejsca Łodzi

Szkolenia i kursy

- Projektowanie skutecznej strategii marketingowej - Essentis (październik 2010)
- Akademia Questusa "Wiedza rynkowa a przewaga konkurencyjna jutra" (czerwiec 2010)
- Zarządzanie projektami - adastra (listopad 2009)
- Badanie nieświadomych motywów i zachowań konsumentów - szkolenie wewnętrzne przy współpracy z 4P Research Mix (maj 2009)
- udział w konferencji branży szkoleniowej "Nowa Era Trenera" (2007)
- Udział w szkoleniu „Techniki rekrutacyjne” organizowanym przez firmę FOCUS Advanced Sales Solutions potwierdzone certyfikatem (maj 2007)
- Udział w XIII Zjeździe Socjologicznym Polskiego Towarzystwa Socjologicznego pt. „Co nas łączy, co nas dzieli” (Zielona Góra, wrzesień 2007) i wygłoszenie dwóch referatów:
„Klub sportowy jako przedsiębiorstwo sprzedające emocje – nowa perspektywa organizacyjna”
„Nowoczesne metody Zarządzania Zasobami Ludzkimi a rzeczywistość społeczno – gospodarcza Polski”
- kurs szybkiego czytania (2001)
- prawo jazdy kat.B

Edukacja

Logo
Master of Business Administration, MBA
Kellogg School of Management
Logo
socjologia (spec.: zarządzanie zasobami ludzkimi), magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Inne
Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

zarządzanie projektami, ekonomia, finanse, inwestycje, socjologia organizacji, metody jakościowe i ilościowe w socjologii, psychologia społeczna, socjologia kultury,

gra na gitarze, książki, komputery, zdrowy tryb życia, sport, zwierzęta, sport,

Organizacje

- Stowarzyszenie Inicjatyw Socjologicznych "Interakcja" (rok 2004-2005)
- SKN HR Leaders (od 2006 roku, od maja 2007 - viceprzewodniczący)
- Studenckie Forum Business Center Club

Inne

- Mistrz Polski w szybkim czytaniu 2006

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Analiza biznesowa
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
Analizy gospodarcze i sektorowe
Analizy gospodarcze i sektorowe
Analizy gospodarcze i sektorowe
b2b HURT Kupię
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych. Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)