Marek Siemienkiewicz
Białystok,
podlaskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor sieci sprzedaży segmentu AGRO
zarządzanie zespołem sprzedaży; tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej; tworzenie i monitoring planów sprzedażowych; rekrutacja pracowników; tworzenie programów współpracy z dostawcami środków trwałych; wdrażanie programów bonusowych oraz programów finansowania fabrycznego
główny doradca ds. agrobiznesu
Współpraca z czołowymi dostawcami maszyn rolniczych na podległym terenie w zakresie finansowania. Wdrożenie programu finansowania fabrycznego marki Euromilk oraz programów oficjalnej współpracy wraz z programami bonusowymi dla dostawców maszyn rolniczych a także nadzór nad ich przebiegiem i realizacją. Analiza rynku i działań konkurencji. Wdrażanie działań marketingowo - promocyjnych w celu zwiększenia sprzedaży produktów finansowych oraz produktów komplementarnych.
doradca d/s Agrobiznesu
Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów. Kompletownie dokumentów do wniosków kredytowych oraz umów leasingu/pożyczki. Sprzedaż produktów dodatkowych. Pozyskiwanie i współpraca z czołowymi dostawcami maszyn rolniczych w województwach : podlaskim, warm. – mazurskim i mazowieckim, obsługa klientów indywidualnych oraz spółek prawa handlowego działających w branży rolnej; prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych, dbanie o wizerunek firmy; prowadzenie akcji promocyjnych oraz wspólnych działań mających na celu efektywniejszą sprzedaż produktów dodatkowych oraz budujących pozytywny wizerunek firmy wśród kontrahentów, prowadzenie negocjacji cenowych.
Kierownik sklepu
koordynacja pracy sklepu, nadzór nad pracownikami sklepu oraz ich motywacja, comiesięczna sprawozdawczość z osiąganych wyników, realizacja założonych planów sprzedażowych, analiza rynku
konkurencji, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów między sklepem
a centralą firmy, nadzór nad dbałością standardów obsługi klienta w sklepie,
utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z przedstawicielami handlowymi
wiodących marek na rynku RTV AGD, tworzenie miesięcznych grafików pracy, utrzymywanie
odpowiedniego salda sklepu, kontrola oraz optymalizacja kosztów,
konkurencji, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów między sklepem
a centralą firmy, nadzór nad dbałością standardów obsługi klienta w sklepie,
utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z przedstawicielami handlowymi
wiodących marek na rynku RTV AGD, tworzenie miesięcznych grafików pracy, utrzymywanie
odpowiedniego salda sklepu, kontrola oraz optymalizacja kosztów,
Projekty
Szkolenia i kursy
Budowanie relacji z partnerem biznesowym (Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH) - 2016 r.
OWCA - osoba wykonująca czynności agencyjne (ubezpieczenia) - 2016 r. - HESTIA
Badanie autentyczności dokumentów (szkolenie wewnętrzne BZWBK Leasing S.A.) - 03.2013
ECDL - 05.2006 - 04.2007
OWCA - osoba wykonująca czynności agencyjne (ubezpieczenia) - 2016 r. - HESTIA
Badanie autentyczności dokumentów (szkolenie wewnętrzne BZWBK Leasing S.A.) - 03.2013
ECDL - 05.2006 - 04.2007
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
sport (siłownia), szachy, gra na gitarze, motoryzacja
Inne
czynne od 2001 roku prawo jazdy kat. B, biegła obsługa MS Office