Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager Sprzedaży Regionalnych Centrów Telemarketingu
Polskie Ksiązki Telefoniczne Sp. Z.O.O.
-Zarządzanie regionalnymi centrami telemarketingu
-organizowanie i koordynowanie pracy kierowników,
-planowanie, opiniowanie oraz weryfikacja wysokości celów na przestrzeni kampanii miesięcznych i rocznych
-prowadzenie monitoringu i analizy sprzedaży realizowanej w podległych zespołach,
-rekrutacja kierowników metodą Assessment Center,
-organizowanie i koordynowanie pracy kierowników,
-planowanie, opiniowanie oraz weryfikacja wysokości celów na przestrzeni kampanii miesięcznych i rocznych
-prowadzenie monitoringu i analizy sprzedaży realizowanej w podległych zespołach,
-rekrutacja kierowników metodą Assessment Center,
Key Account Manager
Polskie Książki Telefoniczne Sp. Z.O.O.
- planowanie, opiniowanie oraz weryfikacja wysokości przepływów- celów na przestrzeni kampanii miesięcznych i rocznych
- wdrażanie systemów motywacyjnych pracowników w celu utrzymania stałego wzrostu obrotów firmy
- prowadzenie monitoringu i analizy sprzedaży realizowanej w zakresie grupy sprzedażowej,
planowanie rozwoju kwalifikacji podwładnych,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników przy zastosowaniu metody COACHING,
- orientacja na cel podwładnych, ze szczególnym uwzględnieniem i dbałością o segment kluczowych klientów
- wdrażanie systemów motywacyjnych pracowników w celu utrzymania stałego wzrostu obrotów firmy
- prowadzenie monitoringu i analizy sprzedaży realizowanej w zakresie grupy sprzedażowej,
planowanie rozwoju kwalifikacji podwładnych,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników przy zastosowaniu metody COACHING,
- orientacja na cel podwładnych, ze szczególnym uwzględnieniem i dbałością o segment kluczowych klientów
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
- Sport, siatkówka, pływanie,
- Gry strategiczne
- Gry strategiczne