Marek Romaszkiewicz

Manager Zarządzający
Pułtusk, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa FMCG HACCP Obsługa kluczowych klientów Zarządzanie kluczowymi klientami Marketing Microsoft Office Zarządzanie produktem marketing produktu Zarządzanie Sprzedażą Otwarty na nowe wyzwania bezkonfliktowy zarządzanie siecią sklepów Szybkie przyswajanie wiedzy i nowych umiejętności Pracowity Dobrze organizuję swój czas i jestem osobą godną zaufania Dynamiczny lider z osiągnięciami z zakresie prowadzenia projektów w środowisku globalnym Zdolnosci analitycznego, koncepcyjnego myslenia oraz planowania, Komunikatywny analityczny umysł o kreatywnym podjeściu do nowych problemów chętny do negocjacji operatywny produkcja przemysłowa odporny na stres i sprawnie działajacy w grupie szybkouczący się dobrze znający podstawowe techniki sprzedazy i negocjacji Produkcja spozywcza Produkcja meblarska Produkcja dziewiarska Zarządzanie usługami hotelarskimi i gastronomicznymi

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Emeryt
Inspektorat ZUS Pułtusk
Logo
Inspektor nadzoru inwestorskiego - Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Drogownictwa
Miasto Ostrołęka
Zakres obowiązków
przygotowywanie propozycji do budżetu miasta w zakresie planowanych inwestycji i remontów kapitalnych od strony rzeczowo – finansowej oraz w zakresie remontów i bieżącego utrzymania dróg;
przygotowywanie i realizacja inwestycji z zakresu uzbrojenia terenów budownictwa mieszkaniowego; prowadzenie nadzoru inwestycyjnego lub organizowanie zastępstwa inwestycyjnego i opracowywanie projektów umów w tym zakresie;
rozliczanie, monitorowanie i kontrolowanie projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych zgodnie z wytycznymi oraz postanowieniami umowy o dofinansowanie, utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, obiektów inżynieryjnych, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą;
realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu, koordynacja robót w zakresie remontu i budowy infrastruktury technicznej prowadzonych przez różne podmioty w pasie drogowym dróg urządzonych;
prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynieryjnych;
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych, koordynowanie wykonania robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających;
dokonywanie okresowych pomiarów natężenia ruchu drogowego, kontrola remontów bieżących i utrzymania dróg pod kątem zgodności z zakresem rzeczowo - finansowym zawartych umów;
rozliczanie, monitorowanie i kontrolowanie projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych zgodnie z wytycznymi oraz postanowieniami umowy o dofinansowanie, przygotowywanie wystąpień w sprawie pozyskania środków finansowych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na realizację inwestycji miejskich;
udział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej, opracowywanie projektów planów finansowania utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych, utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, obiektów inżynieryjnych, urządzeń zabezpieczających ruch,
Logo
Dyrektor Oddziału w Gdańsku
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Warszawa
1. Kompleksowe zarządzanie oddziałem Instytucji,
2. Organizacja i nadzór nad produkcją :
a. Branży spożywczej,
b. Branży przemysłowej,
c. Branży budowlanej,
d. Branży metalowej (konstrukcyjnej i kwatermistrzowskiej)
e. Branży meblarskiej,
f. Branży drukarskiej,
g. Branży chemii gospodarczej i kosmetyków,
h. Branży okien i drzwi z ALU i PCV,
i. Branży usługowej,
j. Branży gastronomicznej i wypoczynkowej,
3. Organizacja i nadzór nad sprzedażą w systemie rozproszonym:
a. Opieka i nadzór nad 6 KRS,
b. Opieka i nadzór nad 23 PH,
4. Organizacja i nadzór sprzedaży w punktach handlowych własnych :
a. Organizacja i nadzór na siecią sklepów w ilości 150 punktów handlowych
b. Organizacja i nadzór nad punktami handlowymi o pow od 65 do 850 m2
5. Organizacja i nadzór nad usługami gastronomicznymi i wypoczynkowymi:
a. 8 - restauracjami rozmieszczonymi na terenie całego kraju
b. 9 - ośrodkami wypoczynkowymi na terenie całego kraju
6. Zarządzanie personelem ( 650 osób załogi)
7. Zarządzanie nieruchomościami we własnym władaniu
8. Zarządzanie usługami ochrony i utrzymania porządku w obiektach,
9. Nadzór na łańcuchem dostaw,
10. Zarządzanie nad sytuacja ekonomiczną Instytucji, tworzenie planów budżetowych,
11. Zarządzanie i nadzór nad całym procesem logistycznym w Instytucji,
12. Reprezentowanie Instytucji na zewnątrz
Logo
Dyrektor Instytucji
Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej "BALTICA" Gdańsk
1. Kompleksowe zarządzanie Instytucją,
2. Organizacja i nadzór nad produkcją :
a. Branży spożywczej,
b. Branży przemysłowej,
c. Branży budowlanej,
d. Branży metalowej (konstrukcyjnej i kwatermistrzowskiej)
e. Branży meblarskiej,
f. Branży drukarskiej,
g. Branży chemii gospodarczej i kosmetyków,
h. Branży okien i drzwi z ALU i PCV,
i. Branży usługowej,
j. Branży gastronomicznej i wypoczynkowej,
3. Organizacja i nadzór nad sprzedażą w systemie rozproszonym:
a. Opieka i nadzór nad 6 KRS,
b. Opieka i nadzór nad 23 PH,
4. Organizacja i nadzór sprzedaży w punktach handlowych własnych :
a. Organizacja i nadzór na siecią sklepów w ilości 150 punktów handlowych
b. Organizacja i nadzór nad punktami handlowymi o pow od 65 do 850 m2
5. Organizacja i nadzór nad usługami gastronomicznymi i wypoczynkowymi:
a. 8 - restauracjami rozmieszczonymi na terenie całego kraju
b. 9 - ośrodkami wypoczynkowymi na terenie całego kraju
6. Zarządzanie personelem ( 650 osób załogi)
7. Zarządzanie nieruchomościami we własnym władaniu
8. Zarządzanie usługami ochrony i utrzymania porządku w obiektach,
9. Nadzór na łańcuchem dostaw,
10. Zarządzanie nad sytuacja ekonomiczną Instytucji, tworzenie planów budżetowych,
11. Zarządzanie i nadzór nad całym procesem logistycznym w Instytucji,
12. Reprezentowanie Instytucji na zewnątrz


Główne osiągnięcia :

- wprowadzenie nowych zasad pracy ( partnersko - koleżeńskich)
- wdrożenie nowych zasad produkcyjnych , co dało wzrost sprzedaży o 17 % w skali rok do roku.
- pomyślne zakończenie problemowych budów - inwestycji poprzedniego zarządu.
Logo
Dyrektor Instytucji
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budzetowej MAZOVIA Warszawa
Zakres obowiązków :

1. Kompleksowe zarządzanie Instytucją,
2. Organizacja i nadzór nad produkcją :
a. Branży spożywczej,
b. Branży przemysłowej,
c. Branży budowlanej,
d. Branży metalowej (konstrukcyjnej i kwatermistrzowskiej)
e. Branży meblarskiej,
f. Branży drukarskiej,
g. Branży chemii gospodarczej i kosmetyków,
h. Branży okien i drzwi z ALU i PCV,
i. Branży usługowej,
j. Branży gastronomicznej i wypoczynkowej,
k. Branżą elektryczną,
l. Branżą odzieżową,
3. Organizacja i nadzór nad sprzedażą w systemie rozproszonym:
a. Opieka i nadzór nad 10 KRS,
b. Opieka i nadzór nad 33 PH,
4. Organizacja i nadzór sprzedaży w punktach handlowych własnych :
a. Organizacja i nadzór na siecią sklepów w ilości 180 punktów handlowych
b. Organizacja i nadzór nad punktami handlowymi o pow od 65 do 850 m2
5. Organizacja i nadzór nad usługami gastronomicznymi i wypoczynkowymi:
a. 10 - restauracjami rozmieszczonymi na terenie całego kraju
b. 9 - ośrodkami wypoczynkowymi na terenie całego kraju
6. Zarządzanie personelem ( 2150 osób załogi)
7. Zarządzanie nieruchomościami we własnym władaniu
8. Zarządzanie usługami ochrony i utrzymania porządku w obiektach,
9. Nadzór na łańcuchem dostaw,
10. Zarządzanie nad sytuacja ekonomiczną Instytucji, tworzenie planów budżetowych,
11. Zarządzanie i nadzór nad całym procesem logistycznym w Instytucji,
12. Zarządzanie produkcją i sprzedażą poprzez wprowadzanie narzędzi Lean Manufacturing,
13. Negocjowanie umów handlowych,
14. Pozyskiwanie nowych kierunków sprzedaży i nowych klientów,
15. Dokonywanie analiz produkcji i sprzedaży, optymalizacja kosztów,
16. Promowanie interesów Instytucji,
17. Reprezentowanie Instytucji na zewnątrz

Zakres dodatkowy

Przeprowadzenie połączenia wszystkich pięciu Instytucji Gospodarki Budżetowych w jedną Instytucję poprzez wykonanie zadań ujętych w zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 marca 2018 roku.

Główne osiągnięcia :

- wdrożenie nowych zasad pracy ( zasada koleżeńsko - partnerska),
- wykonanie zarządzenia Ministra poprzez przyłączenie dwóch Instytucji Gospodarki Budżetowych do MIGB Mazovia,
- opracowanie i wdrożenie nowych regulaminów organizacyjnych, jak i schematu organizacyjnego Instytucji Mazovia.
Logo
Dyrektor Instytucji
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST
Zakres obowiązków :


1. Kompleksowe zarządzanie Instytucją,
2. Organizacja i nadzór nad produkcją :
a. Branży spożywczej,
b. Branży przemysłowej,
c. Branży budowlanej,
d. Branży metalowej (konstrukcyjnej i kwatermistrzowskiej)
e. Branży meblarskiej,
f. Branży drukarskiej,
g. Branży chemii gospodarczej i kosmetyków,
h. Branży usługowej,
i. Branży gastronomicznej i wypoczynkowej,
j. Branżą elektryczną,
k. Branżą odzieżową,
3. Organizacja i nadzór nad sprzedażą w systemie rozproszonym:
a. Opieka i nadzór nad 10 KRS,
b. Opieka i nadzór nad 33 PH,
4. Organizacja i nadzór sprzedaży w punktach handlowych własnych :
a. Organizacja i nadzór na siecią sklepów w ilości 180 punktów handlowych
b. Organizacja i nadzór nad punktami handlowymi o pow od 65 do 850 m2
5. Organizacja i nadzór nad usługami gastronomicznymi i wypoczynkowymi:
a. 10 - restauracjami rozmieszczonymi na terenie całego kraju
b. 9 - ośrodkami wypoczynkowymi na terenie całego kraju
6. Zarządzanie personelem ( 850 osób załogi)
7. Zarządzanie nieruchomościami we własnym władaniu
8. Zarządzanie usługami ochrony i utrzymania porządku w obiektach,
9. Nadzór na łańcuchem dostaw,
10. Zarządzanie nad sytuacja ekonomiczną Instytucji, tworzenie planów budżetowych,
11. Zarządzanie i nadzór nad całym procesem logistycznym w Instytucji,
12. Zarządzanie produkcją i sprzedażą poprzez wprowadzanie narzędzi Lean Manufacturing,
13. Negocjowanie umów handlowych,
14. Pozyskiwanie nowych kierunków sprzedaży i nowych klientów,
15. Dokonywanie analiz produkcji i sprzedaży, optymalizacja kosztów,
16. Promowanie interesów Instytucji,
17. Reprezentowanie Instytucji na zewnątrz


Główne osiągnięcia :

- zwiększenie sprzedaży rok do roku w każdym badanym okresie o ponad 42 % ( w latach 2016 - 2018)
- zwiększenie rentowności ROS do 3 %
- zwiększenie wskaźnika resocjalizacyjnego do poziomu 71,51% za rok 2017
- zwiększenie i wdrożenie nowych produkcji w Instytucji,
- wprowadzenie przyjaznej atmosfery pracy w Instytucji.
Logo
Dyrektor ds. Rozwoju Kluczowych Klientów
Doradztwo Handlowe "DEALMAR"
Zakres obowiązków :

1. Organizacja i nadzór nad sprzedażą artykułów FMCG w systemie rozproszonym:
a. Opieka i nadzór nad 8 KRS,
b. Opieka i nadzór nad 42 PH,
2. Pozyskiwanie nowych klientów,
3. Utrzymywanie dobrych relacji z klientem już funkcjonującym i nowo pozyskanym,
4. Negocjowanie warunków handlowych z klientami,
5. Zarządzanie zespołem sprzedażowym,
6. Promowanie interesów spółki,
7. Dokonywanie bieżących analiz sprzedaży i analiz konkurencji,
8. Organizowanie i nadzór nad wykonywaniem strategii sprzedaży,
9. Wyznaczanie planów sprzedaży poszczególnym KRS i PH,
10. Organizowanie promocji krajowych i regionalnych oraz nadzór nad ich realizacją,
11. Organizacja planów budżetowych każdego elementu sprzedażowego,
12. Dbanie o dobry wizerunek spółki,
13. Reprezentowanie spółki na zewnątrz wobec firm współpracujących ze spółką,
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Prezes Zarządu
Zakres obowiązków:

1. Organizacja i nadzór na produkcją spożywczą,
2. Organizacja i nadzór nad sprzedażą artykułów na zewnątrz:
a. Opieka i nadzór nad 3 KRS
b. Opieka i nadzór nad 12 PH,
3. Organizacja i sprzedaż artykułów we własnych placówkach handlowych :
a. 16 - punktów spożywczych
b. 5 - punktów - drogerii
c. 3 - punktów z artykułami gospodarstwa domowego
d. 3 - punktów z odzieżą,
4. Organizacja i nadzór nad sprzedażą artykułów FMCG do kanału nowoczesnego:
a. sieć BIEDRONKA
b. sieć TESCO,
c. sieć NETTO,
5. Zarządzanie nieruchomościami własnymi, wynajem pomieszczeń,
6. Nadzór nad organizacją łańcucha dostaw,
7. Zarządzanie personelem,
8. Zarządzanie ekonomicznym spółdzielni,
9. Reprezentowanie spółdzielni na zewnątrz.
Główne osiągnięcia:

- modernizacja piekarni celem jej dostosowania do przepisów unijnych w roku 2005 (koszt inwestycji 1,3 mln zł); w ramach projektu został zmieniony park maszyn oraz nastąpiło ulepszenie pieców; dzięki modernizacji udało się wdrożyć standardy HACCP oraz zasady Dobrej Praktyki co doprowadziło do poprawy jakości wyrobów i pozyskania nowych klientów; przedsięwzięcie zostało wyróżnione: Złoty Herb 2005 – inwestycja roku w powiecie złotowskim oraz Nagroda KZRSS w Warszawie – Innowacyjna Spółdzielnia 2011,
- zwiększenie rentowności produkcji piekarni o 10% w latach 2011-2014 co udało się osiągnąć dzięki wzrostowi sprzedaży, optymalizacji kosztów energii i wody oraz zmianie systemu wynagradzania pracowników,
- wprowadzenie 27 nowych produktów (wyroby własne) w latach 2000 – 2015,
- rozwój marki produktów własnych spółdzielni (od udziału w rynku lokalnym na poziomie 2 % do 12,5% w okresie od 2007 do 2014),
- zwiększenie sprzedaży spółdzielni o 62 % w latach od 2007 do 2014
- rozszerzenie obszaru sprzedaży produktów własnych,
- budowa wiodącej pozycji marki pieczywa na rynku powiatu złotowskiego,
- sprawowanie wiodącej roli w serii strategicznych projektów prowadzonych we współpracy z centralą spółdzielni w Warszawie, merytoryczny udział w projektach z obszaru finansów, produkcji i łańcucha dostaw.
- umiejętne zarządzanie nieruchomościami spółdzielni o różnych powierzchniach. Posiadane nieruchomości o powierzchni użytkowej od 60 m2 do 3000 m2 w ilości 37 lokali. Nieruchomości handlowe oraz w małych ilościach biurowe. Przez okres 13 lat pracy w spółdzielni nigdy żaden z lokali nie stał pusty, zawsze wszystkie były wynajęte. Przez okres pracy wszystkie lokale zostały wyremontowane i zmodernizowane, i dzięki temu uzyskiwane kwoty najmu były bardzo dobrymi kwotami za 1 m2 najmu.
Logo
Dyrektor Przedsiębiorstwa
Złotoryjskie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów w Złotoryi
Zakres obowiązków:
• nadzór nad budową i utrzymaniem dróg i chodników
• nadzór nad robotami drogowymi na drodze krajowej nr 3 o wartości pow. 15 mln,
• nadzór na wytwórnią mas bitumicznych oraz zapleczem przedsiębiorstwa w celu zapewnienia
właściwego utrzymania parku maszyn
• kompleksowe zarządzanie przedsiębiorstwem
• reprezentowanie przedsiębiorstwa na zewnątrz, wobec urzędów i instytucji państwowych
oraz innych podmiotów
Logo
Dyrektor Zarządu
Zarząd Dróg Powiatowych w Pile
Zakres obowiązków:
• nadzór nad utrzymaniem dróg powiatowych,
• nadzór nad robotami drogowymi – inwestycjami zarządu dróg,
• nadzór na zimowym utrzymaniem dróg,
• nadzór nad projektami drogowymi,
• opracowywanie dokumentacji zamówień publicznych,
• nadzór inwestorski inwestycji wartości 22 mln zł
• wykonawstwo oznakowania poziomego i pionowego dróg, oraz prowadzonych robót w pasie
drogowym
• wykonawstwo sygnalizacji świetlnych
• organizacja i nadzór na przetargami na roboty drogowe na terenie powiatu pilskiego
• przestrzeganie prawa pracy
• nadzór na przestrzeganiem ustawy o drogach publicznych, oraz wydawanie decyzji na
podstawie tej ustawy
• nadzór nad układaniem chodników z kostki brukowej
• budżetowanie każdego zadania w zarządzie dróg
• kompleksowe zarządzanie zarządem dróg
• reprezentowanie zarządu za zewnątrz

Główne osiągnięcia :

• Utworzenie dla Starosty Pilskiego w roku 1998 jednostki organizacyjnej o nazwie Zarząd Dróg Powiatowych. Tworzenie tego zarządu polegało na wykonaniu wszystkich potrzebnych dokumentów wraz z e schematami organizacyjnymi, statutami jednostki oraz rejestracja tego zarządu i przygotowaniu uchwały pod głosowanie przez Radę Powiatu . Po dokonaniu tych formalnych czynności, dalszym etapem było zatrudnienie załogi według wcześniej ustalonego schematu organizacyjnego i ustalenie wszelkich zadań do wykonania. Od 01.01 1999 roku Zarząd Dróg Powiatowych rozpoczął swoja działalność.

• Pomyślne przeprowadzenie całkowitej procedury budowy nowej drogi powiatowej
na odcinku Piła ul. Wawelska - Gmina Kaczory. Inwestycja polegała na wyznaczeniu trasy równolegle do drogi krajowej nr 10 , wymiana gruntów pod budowę drogi pomiędzy PKP i Rejonową Dyrekcją Lasów Państwowych, wykonanie założeń projektowych wraz z uzgodnieniami, wykonanie projektu procedurą przetargową, wykonanie zamówienia publicznego na budowę drogi oraz wykonawstwo drogi i jej procedura dopuszczenia do ruchu.

• Uzyskanie pomyślnego rozstrzygnięcia dla kierowanej przeze mnie jednostki w sprawie odwołania do Prezesa Zamówień Publicznych złożonego przez wykonawcę na roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych powiatu pilskiego.
Logo
Kierownik Obwodu Dróg Miejskich
Rejon Dróg Miejskich sp. z o.o. w Pile
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie robót przy budowie i modernizacji nowych dróg,
• Nadzór nad utrzymaniem sieci drogowej na terenie miasta Piły,
• Nadzór nad projektami drogowymi,
• Opracowywanie dokumentacji zamówień publicznych,
• Opracowanie ryzyka finansowego budowy i nadzór nad realizacją,
• Nadzór nad budową drogi wojewódzkiej o wartości powyżej 30 mln,
• Wykonawstwo oznakowania poziomego i pionowego,
• Przewodniczenie Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na Ulicach Miasta Piły.
• Nadzór nad bezpieczeństwem ruchu na terenie Miasta Piły
• Nadzór, konserwacja oraz wykonawstwo sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta,
• Nadzór nad układaniem chodników z kostki brukowej,
• Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg.


Główne osiągnięcia :

• Wprowadzenie w roku 1992/1993 sprzętu do zimowego utrzymania dróg „metodą na mokro”. Tym sprzętem były solarki produkcji holenderskiej. Używane solarki w tych latach były w Polsce sprzętem bardzo nowoczesnym. Z moich informacji byliśmy jako jedni z pierwszych w Polsce w zakupie takiego sprzętu. W tym roku utrzymywaliśmy drogę krajową nr 10 od Piły do Szczecina, oraz drogę krajową nr 11 od Piły do Koszalina.

• W roku 1991 wprowadziłem do firmy malowarkę do malowania oznakowania poziomego na drodze. W tym też roku rozpoczęliśmy ekspansje w oznakowaniu poziomym z uwagi na posiadanie malowarki do oznakowania jezdni.
Logo
Kierownik Budowy
Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Komunalnych w Jeleniej Górze
Zakres obowiązków :
• Prowadzenie budów nawierzchniowych zleconych przez inwestorów zewnętrznych
(podmioty państwowe, samorządowe oraz prywatnych inwestorów),
• Nadzór na remontami dróg
• Wbudowywanie mas bitumicznych i jej rozliczanie,
• Nadzór na opracowywaniem dokumentacji zamówień publicznych,
Logo
Kierownik Wytwórni Mas Bitumicznych
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Jeleniej Górze
Zakres obowiązków :
• Nadzór nad procesem wytwarzanie mas bitumicznych potrzebnych do układania nawierzchni
drogowych,
• Nadzór na robotami nawierzchniowymi na drodze krajowej nr 3 (Jelenia Góra Sobieszów –
Jelenia Góra Zabobrze)
• Wytwarzanie mas bitumicznych do remontów cząstkowych,
• Nadzór nad remontem cząstkowym dróg,
• Nadzór nad wbudowywaniem mas bitumicznych.
• Nadzór oraz kontrola zużycia materiałów do produkcji mas bitumicznych,
• Prowadzenie negocjacji cenowych w sprawie sprzedaży wytworzonej masy bitumicznej
Logo
Kierownik Kierownictwa Robót Mostowych
Rejon Dróg Publicznych w Jeleniej Górze
Zakres obowiązków :
• Nadzór, kierowanie pracami przy budowie mostu łukowego kamiennego w
Szklarskiej Porębie na drodze krajowej nr 3
• Nadzór na budowa mostu na drodze wojewódzkiej w Pisarzowicach.
Logo
Majster Robót
Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, Zakład Budowlano-Drogowy w Gdańsku
Zakres obowiązków :
• Nadzór nad budową dróg torowych na terenie Gdańska. Budowa torowisk
• Tramwajowych, obmiary robót .
• Wykonywanie kosztorysów zakresu robót.

Szkolenia i kursy

KURSY, SZKOLENIA:

2015 Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja ,,ROMANISZYN” sp. z o.o.
Szkolenie dla pracodawców w zakresie BHP

2009 Krajowa Rada Spółdzielcza w Warszawie
Uprawnienie Lustracyjne

2009-2014 Partnerski Serwis Detaliczny S.A.
Szkolenia z zakresu prowadzenia handlu, produkcji spożywczej i jej sprzedaży

2000 Starostwo Powiatowe w Złotowie, Uniwersytet Ludowy w Radawnicy
Inicjatywy Proeuropejskie

1997 Komisja Egzaminacyjna ,,SOUE” w Poznaniu
Zaświadczenie Energetyczne Dozoru i Kierownictwa

1997 Instytut Budowy Dróg i Mostów w Warszawie
CERTYFIKAT OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO.

1987 UPRAWNIENIA BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSTRUKCYJNO - INŻYNIERYJNYM.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, specjalność Zarządzanie Biznesem, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Zarządzanie i Marketing, specjalność Organizacja i Kierownictwo, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu w Pile
Logo
Budownictwo Lądowe, inżynierskie
Wyższa Oficerska Szkoła Wojsk Inżynieryjnych we Wrocławiu
Logo
Budowa Dróg i Mostów, średnie
technikum Drogowe w Szczytnie

Specjalizacje

Budownictwo
Infrastrukturalne
Marketing
Zarządzanie produktem
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Wypieki produktów piekarsko ciastkarskich, organizacja pracy w przedsiębiorstwach,

Organizacje

11.2003-10.2007 Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców w Warszawie
Członek Rady Nadzorczej

Zakres obowiązków:
- budżetowanie działań i nadzór nad majątkiem
spółdzielni spożywców na terenie Polski
- nadzór nad dzierżawcami obiektów spółdzielni
zarządzanych przez KZRSS w Warszawie,
- nadzór nad procesem inwestowania środków
finansowych pozyskanych ze składek.


09.2009-02.2015 Partnerskiego Serwisu Detalicznego S.A. w Warszawie
Członek Rady Prezesów

Zakres obowiązków:
- ogólny nadzór nad działalnością 800 sklepów na
terenie całej Polski,
- koordynacja współdziałania spółdzielni wchodzących w
skład grupy,
- nadzór nad akcjami promocyjnymi, uzgadnianie
warunków zakupowych z producentami i hurtownikami,
koordynacja szkoleń dla pracowników,
- nadzór nad procesem standaryzacji sklepów.


02.1999 – 06.2000 KRAJOWA KOMISJA DS. MODERNIZACJI I ROZBUDOWY DK NR 10 (PŁOŃSK - SZCZECIN) -
CZŁONEK KOMISJI
Zakres obowiązków:

• Uzgodnienia między wojewódzkie w sprawie
przebudowy drogi,
• Uzgadnianie terminów realizacyjnych przebudowy
drogi,
• Opracowanie założeń dla przebudowy drogi,
• Opracowanie dokumentacji zamówień publicznych,
• Nadzór nad procedurą przetargową na przebudowę
drogi,
• Nadzór na wykonawstwem przebudowy i
modernizacji drogi krajowej nr 10.


09.1992 – 05.2000 PRZEWODNICZĄCY KOMISJI BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH I ULICACH MIASTA PIŁY

- Nadzór na prowadzonymi robotami drogowymi na
ulicach Miasta Piły
- Opiniowanie nowych organizacji ruchu, oraz zmian
organizacji ruchu
- Opiniowanie wszelkich prac związanych z
bezpieczeństwem ruchu drogowego na terenie Miasta
Piły
- Organizowanie i nadzór na komunikacja miejską pod
względem jej komunikacyjnych tras

Inne

WYRÓŻNIENIA:

2014 Osobowość Partnerskiego Serwisu Detalicznego 2014

2009 Nagroda Orła Agrobiznesu 2009 (za jakość i różnorodność wyrobów)

2005 Nagroda HIT Wielkopolski 2005 (za doskonały smak wyrobów piekarniczych - żytnich)

2003,2005,2006 Złoty Herb (nagroda za nowoczesność placówek handlowych przyznana przez Kapitułę Konkursową Powiatu Złotowskiego)

2003 Złoty Herb – Osobowość Powiatu Złotowskiego (za całokształt pracy na rzecz powiatu przyznana przez Kapitułę Konkursową Powiatu Złotowskiego)