Umiejętności
ALM
Business Object
Citrix
Umiejętności komunikacyjne
Dane
Analiza danych
Bazy danych
Genesys
Marketing
Microsoft Office
NICE Call Recording
Public Relations
Publikacje
VBA
Yellow Belt
NICE Systems
SQL Server
Lean Six Sigma
unisoft
Configuration Manager 2007 R2
CCPulse+
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Serwisu i Sprzedaży Call Center
- Call Center service coordination in consultation with the Head of the Department of Sales Call Center
- the development and maintenance of Call Center and control the costs associated with the activities of Call Center
- to provide high-quality telephone and mail customer service, in accordance with agreed standards , providing the necessary training, coaching and work instructions for employees of the Department ,
- supervising the implementation of outbound telemarketing campaigns to existing and potential customers BGŻOptima responsibility for the performance by the employees of the agreed sales targets ,
- cooperation with other organizational units and organizational BGŻOptima Office in order to ensure the high quality of customer service,
- reporting to the Director . Operations and IT BGŻOptima .
- the development and maintenance of Call Center and control the costs associated with the activities of Call Center
- to provide high-quality telephone and mail customer service, in accordance with agreed standards , providing the necessary training, coaching and work instructions for employees of the Department ,
- supervising the implementation of outbound telemarketing campaigns to existing and potential customers BGŻOptima responsibility for the performance by the employees of the agreed sales targets ,
- cooperation with other organizational units and organizational BGŻOptima Office in order to ensure the high quality of customer service,
- reporting to the Director . Operations and IT BGŻOptima .
Specjalista I stopnia ds. Obsługi Klienta
Management applications and systems Call Center
Reporting the results of the work of Call Center
Support for the creation of marketing campaigns
Monitoring work and reports on progress against service level, cost, time according
Taking care to maintain a high level of service quality
Develop (new) training and quality strategies
Execution and ensuring quality of Customer Service training and quality programs
Telephone customer service
Telephone marketing campaigns
Archiving of documents in accordance with the procedures of the company
Close cooperation with the Back Office
Reporting the results of the work of Call Center
Support for the creation of marketing campaigns
Monitoring work and reports on progress against service level, cost, time according
Taking care to maintain a high level of service quality
Develop (new) training and quality strategies
Execution and ensuring quality of Customer Service training and quality programs
Telephone customer service
Telephone marketing campaigns
Archiving of documents in accordance with the procedures of the company
Close cooperation with the Back Office
Szkolenia i kursy
• Kurs Pierwszej Pomocy - PCK
• Aktywna sprzedaż – rozwój umiejętności handlowych w kontakcie telefonicznym
• Lean Six Sigma - Yellow Belt
• Aktywna sprzedaż – rozwój umiejętności handlowych w kontakcie telefonicznym
• Lean Six Sigma - Yellow Belt
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
fotografia
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Dam prowizję
Miejsce w który zamieszczane są oferty współpracy za określoną prowizję. Masz biznes, chcesz rozszerzyć działalność, masz coś do zaoferowania ? daj prowizję !
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy