Umiejętności
Microsoft Office
Windows Live Movie Maker
Microsoft PowerPoint
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Adobe Photoshop CS6
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
sport
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Ustawa o zamówieniach publicznych
Motywowanie zespołu
Organizowanie eventów
Wystąpienia publiczne, szkolenia, prowadzenie prezentacji
sport events
Koszykówka
Prezentacje dla Klienta
ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych
ustawa o sporcie
ustawa o rodzinnych ogrodach działkowych
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Prezes Zarządu
Rodzinne Ogrody Działkowe im. Wł. Puchalskiego Zielona Góra
1. Ogólna koordynacja pracy Zarządu.
2. Występowanie wobec władz ROD, instytucji społecznych, udział w naradach i konferencjach
w Delegaturze.
3. Zwoływanie posiedzenia Zarządu,
4. Przewodniczenie zebraniom, referowanie spraw, przedstawianie wniosków i podań użytkowników działek do zatwierdzenia. Przeprowadzanie uchwał (uchwały zapadają większością głosów).
5. Czuwanie nad należytym i terminowym wykonaniem zadań poszczególnych członków Zarządu , odpowiedzialność za całość przed władzami stowarzyszenia PZD.
6. Przestrzeganie realizacji podjętych uchwał walnego zebrania i Zarządu ROD.
2. Występowanie wobec władz ROD, instytucji społecznych, udział w naradach i konferencjach
w Delegaturze.
3. Zwoływanie posiedzenia Zarządu,
4. Przewodniczenie zebraniom, referowanie spraw, przedstawianie wniosków i podań użytkowników działek do zatwierdzenia. Przeprowadzanie uchwał (uchwały zapadają większością głosów).
5. Czuwanie nad należytym i terminowym wykonaniem zadań poszczególnych członków Zarządu , odpowiedzialność za całość przed władzami stowarzyszenia PZD.
6. Przestrzeganie realizacji podjętych uchwał walnego zebrania i Zarządu ROD.
Specjalista ds. Marketingu
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze
Stały monitoring przestrzegania CI (księgi znaków), Współpraca z kontrahentami – organizatorami imprez w obiektach MOSiR, Nadzór nad realizacją umów z organizatorami imprez, Udział przy tworzeniu projektów graficznych. Przygotowywanie projektów graficznych oraz materiałów do druku (plakaty, banery, ulotki, katalogi, reklama prasowa), Aktualizacja stron www, Współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi, Projektowanie layoutów i grafik na potrzeby stron WWW (banery, belki), Przygotowywanie i wysyłanie newsletterów, Kreacja i opracowanie reklam prasowych i banerów internetowych, Sporządzanie i aktualizowanie zestawień umieszczonych na serwerze, Aktualizowanie bazy zdjęć z imprez odbywających się na obiektach MOSiR,
Przesyłanie cyklicznych informacji dotyczących imprez i zajęć MOSiR do pracowników i mediów,
Dopilnowywanie ustaleń barterowych (Gazeta Lubuska, UZ i inne). Dopilnowywanie wizerunku MOSiR (banery, roll-upy, flagi, naklejki na parkiet, spoty, itp. MOSiR) podczas imprez w hali CRS i na innych obiektach.
wrzesień 2007 - czerwiec 2010: Rekrutacja trenerów osiedlowych, kontrola ich pracy, nadzór nad wykonaniem zadań i realizacji programu. Opieka marketingowa nad programem. Specjalista ds. sportu szkolnego. Nadzór nad Miejskimi Igrzyskami Młodzieży Szkolnej, kontrola pracy nauczycieli wychowania fizycznego podczas dodatkowych zajęć pozalekcyjnych (SKS), organizator imprez sportowych oraz festynów dla mieszkańców miasta. Pomysłodawca i główny organizator oraz kierownik zajęć sportowo-rekreacyjnych podczas ferii zimowych (turnusy 7 dniowe) oraz wakacyjnych (turnusy 14 dniowe).
Przesyłanie cyklicznych informacji dotyczących imprez i zajęć MOSiR do pracowników i mediów,
Dopilnowywanie ustaleń barterowych (Gazeta Lubuska, UZ i inne). Dopilnowywanie wizerunku MOSiR (banery, roll-upy, flagi, naklejki na parkiet, spoty, itp. MOSiR) podczas imprez w hali CRS i na innych obiektach.
wrzesień 2007 - czerwiec 2010: Rekrutacja trenerów osiedlowych, kontrola ich pracy, nadzór nad wykonaniem zadań i realizacji programu. Opieka marketingowa nad programem. Specjalista ds. sportu szkolnego. Nadzór nad Miejskimi Igrzyskami Młodzieży Szkolnej, kontrola pracy nauczycieli wychowania fizycznego podczas dodatkowych zajęć pozalekcyjnych (SKS), organizator imprez sportowych oraz festynów dla mieszkańców miasta. Pomysłodawca i główny organizator oraz kierownik zajęć sportowo-rekreacyjnych podczas ferii zimowych (turnusy 7 dniowe) oraz wakacyjnych (turnusy 14 dniowe).
Kierownik biura ds. obsługi klienta
Sprzedaż artykułów FMCG. Wprowadzanie nowych produktów na rynek. Nadzór nad przedstawicielami handlowymi, pozyskiwanie kontrahentów prowadzenie negocjacji oraz stały kontakt z klientami kluczowymi działania promocyjno-marketingowe, logistyka, organizowanie promocji handlowych, prowadzenie biura.
przedstawiciel handlowy
Budownictwo Sportowe i Rekreacyjne
Negocjacje z kluczowymi klientami Firmy, udział w negocjacjach z partnerami.
Nawiązywanie długotrwałej współpracy z biurami projektowymi oraz wykonawcami robót budowlanych w zakresie wyposażania obiektów w nawierzchnie przemysłowe oraz sportowe.
Opracowywanie kalkulacji cenowych na oferowane przez Hemet produkty.
Promocja kluczowych produktów firmy, nadzór nad instalacją produktu, opracowanie strategii marketingowej, wprowadzanie nowych produktów.
Udział w targach, sympozjach i prezentacjach produktów firmy HEMET.
Przygotowywanie prezentacji firmy.
Negocjacje z kluczowymi klientami Firmy, udział w negocjacjach z partnerami.
Nawiązywanie długotrwałej współpracy z biurami projektowymi oraz wykonawcami robót budowlanych w zakresie wyposażania obiektów w nawierzchnie przemysłowe oraz sportowe.
Opracowywanie kalkulacji cenowych na oferowane przez Hemet produkty.
Promocja kluczowych produktów firmy, nadzór nad instalacją produktu, opracowanie strategii marketingowej, wprowadzanie nowych produktów.
Udział w targach, sympozjach i prezentacjach produktów firmy HEMET.
Przygotowywanie prezentacji firmy.
Projekty
Trener Osiedlowy
Trenerami zostały osoby z wykształceniem wyższym. Ich zadaniem było organizowanie zajęć dla dzieci,
a także sprawowanie opieki nad obiektami. Każde boisko wytypowane do programu było monitorowane przez dwóch zatrudnionych trenerów. Łącznie zatrudnionych jednorazowo było maksymalnie 25 osób.
Program "TRENER OSIEDLOWY" powstał z myślą o dzieciach i młodzieży przebywającej na boiskach, podwórkach, obiektach sportowych i rekreacyjnych w godzinach pozalekcyjnych. Jego głównym celem było zagospodarowanie czasu młodzieży, ale także walka z zagrożeniami i poprawa jej bezpieczeństwa.
Do prowadzenia tego zadania wyznaczony został Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, który rozpoczął działania niezbędne do wdrożenia programu.
W pierwszej kolejności wyznaczony zostałem na koordynatora programu.
Do prowadzenia tego zadania wyznaczony został Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, który rozpoczął działania niezbędne do wdrożenia programu.
W pierwszej kolejności wyznaczony zostałem na koordynatora programu.
Zakres obowiązków
Obowiązkiem była wnikliwa kontrola pracy trenera osiedlowego, zapewnienie optymalnych warunków spędzenia wolnego czasu dla uczestników programu oraz szkolenie osób zatrudnionych jako trener osiedlowy.Trenerami zostały osoby z wykształceniem wyższym. Ich zadaniem było organizowanie zajęć dla dzieci,
a także sprawowanie opieki nad obiektami. Każde boisko wytypowane do programu było monitorowane przez dwóch zatrudnionych trenerów. Łącznie zatrudnionych jednorazowo było maksymalnie 25 osób.
Szkolenia i kursy
2014 Szkolenie Redaktorów Portalu www
2009 Kurs wychowawców kolonijnych
2009 Ukończone szkolenie w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
2006 Kurs kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży oraz wycieczek szkolnych
2005 Szkolenie z zakresu pozyskiwania środków na działalność ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na projekty realizowane w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA
2002 Szkolenie “Techniki Obrony Ceny” organizowane przez B&O Navigator - Firma Szkoleniowa w Warszawie
2001 Kurs obsługi komputera w zakresie obsługi Office i posługiwania się zasobami Internet
1997-2005 szereg wewnętrznych szkoleń w zakresie negocjacji, technik sprzedaży prowadzonych przez audytorów zewnętrznych w tym szkolenia w firmie DOMO Sports Systems Belgia, SIKA – Descol Holandia.
2009 Kurs wychowawców kolonijnych
2009 Ukończone szkolenie w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
2006 Kurs kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży oraz wycieczek szkolnych
2005 Szkolenie z zakresu pozyskiwania środków na działalność ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na projekty realizowane w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA
2002 Szkolenie “Techniki Obrony Ceny” organizowane przez B&O Navigator - Firma Szkoleniowa w Warszawie
2001 Kurs obsługi komputera w zakresie obsługi Office i posługiwania się zasobami Internet
1997-2005 szereg wewnętrznych szkoleń w zakresie negocjacji, technik sprzedaży prowadzonych przez audytorów zewnętrznych w tym szkolenia w firmie DOMO Sports Systems Belgia, SIKA – Descol Holandia.
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Inne
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
kulinaria, sport w teorii oraz w praktyce
Inne
wice przewodniczący Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zielonej Górze kapitan reprezentacji SP 2 w koszykówce, wice przewodniczący Zespołu Szkół Samochodowych w Zielonej Górze, kapitan reprezentacji ZSS w koszykówce, uczestnik mistrzostw Polski w koszykówce jako zawodnik Klubu Sportowego ZASTAL
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Marketing Sportowy
Forum wymiany: myśli, informacji, dokonań, wizji, ocen, doświadczeń tego wszystkiego co dotyczy świata sportu i świata marketingu; światów które łączą się w wielu miejscach, które są od sieb
Sport Polem Marketingu
Grupa ludzi zainteresowanych uczestnictwem w pierwszej i później - kolejnych konferencjach dot marketingu sportowego.