Marek Ociepa
PEKAES SP. Z O.O.
Błonie,
mazowieckie
Umiejętności
CRM
Microsoft Office
SAP
SOT
bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
Trans
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta kluczowego
• bieżąca telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów
• sporządzanie raportów i zestawień
• ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy
• kontrola oraz windykacja należności Klientów
• utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientami
• ustalanie warunków przeprowadzenia transportu i terminów realizacji
• sporządzanie raportów i zestawień
• ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy
• kontrola oraz windykacja należności Klientów
• utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientami
• ustalanie warunków przeprowadzenia transportu i terminów realizacji
Specjalista ds. Telesprzedaży
• realizacja sprzedaży zgodnie z indywidualnym planem sprzedaży
• pozyskiwanie nowych Klientów w zakresie kompleksowych usług proponowanych przez PEKAES, a w szczególności: usług transportu drobnicowego międzynarodowego
• przygotowywanie ofert handlowych
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
• proponowanie nowych rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb i wymagań Klientów
• ścisła współpraca z innymi działami firmy
• pozyskiwanie nowych Klientów w zakresie kompleksowych usług proponowanych przez PEKAES, a w szczególności: usług transportu drobnicowego międzynarodowego
• przygotowywanie ofert handlowych
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
• proponowanie nowych rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb i wymagań Klientów
• ścisła współpraca z innymi działami firmy
Staż - Referent ds. rejestracji przewoźników
• rejestracja nowych dostawców firmy w Centralnej Kartotece Klienta na podstawie przesyłanych wniosków i wymaganej, załączonej do wniosków dokumentacji
• weryfikacja kompletności i poprawności otrzymanych dokumentów (dane rejestrowe, polisy, licencje)
• weryfikacja wartości polis ubezpieczeniowych oraz weryfikacja niezbędnych akceptacji w przypadku odstępstw
• weryfikacja opłat ratalnych za OCP przez przewoźników
• weryfikacja kompletności i poprawności otrzymanych dokumentów (dane rejestrowe, polisy, licencje)
• weryfikacja wartości polis ubezpieczeniowych oraz weryfikacja niezbędnych akceptacji w przypadku odstępstw
• weryfikacja opłat ratalnych za OCP przez przewoźników
Szkolenia i kursy
2011 - ECDL Core
Edukacja
Zainteresowania
siatkówka, motoryzacja, snowboard
Inne
punktualność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, uczciwość
Grupy
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH