Umiejętności
AutoCAD
Znajomość podstaw kosztorysowania
Rodos, Norma Pro - podstawowy
Znajomość IT: Pakiet MS Office
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik robót budowlanych
Hubert S.C
1. Nadzór i odpowiedzialność za należyte wykonanie zleconych robót przez osoby podwładne w zakresie rozbiórki, wyburzeń i transportu
2. Uczestniczenie w procesie ofertowania oraz zawierania umów wykonawczych
3. Wykonywanie harmonogramów prowadzonych robót
4. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej
5. Nadzór BHP
2. Uczestniczenie w procesie ofertowania oraz zawierania umów wykonawczych
3. Wykonywanie harmonogramów prowadzonych robót
4. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej
5. Nadzór BHP
Kierownik Kontraktu
od dnia 01.09.2006 na stanowisku Inżynier Budowy:
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rozliczeń finansowych wykonanych robot
2. Wykonywanie harmonogramów finansowych i prowadzonych robót
3. Prowadzenie miesięcznych raportów sprawozdawczych
4. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej
5. Prowadzenie i nadzór prac budowlanych w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej oraz odtworzeniowych.
,od dnia 21 stycznia 2009r. na stanowisku Zastępca Kierownika Kontraktu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst
jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”Strona 2
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rozliczeń finansowych wykonanych robot
2. Wykonywanie harmonogramów finansowych i prowadzonych robót
3. Prowadzenie miesięcznych raportów sprawozdawczych
4. Analiza i wykonanie budżetu budowy
5. Nadzór nad korespondencja budowy
6. Nadzór i prowadzenie rozliczeń z podwykonawcami
7. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej
8. Analiza kosztów budowy
,a od dnia 01.08.2011r do 06.10.2012 na stanowisku Kierownik Kontraktu
Zakres obowiązków:
1. Jak powyżej
2. Odpowiedzialność za prowadzenie całego kontraktu.
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rozliczeń finansowych wykonanych robot
2. Wykonywanie harmonogramów finansowych i prowadzonych robót
3. Prowadzenie miesięcznych raportów sprawozdawczych
4. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej
5. Prowadzenie i nadzór prac budowlanych w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej oraz odtworzeniowych.
,od dnia 21 stycznia 2009r. na stanowisku Zastępca Kierownika Kontraktu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst
jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”Strona 2
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rozliczeń finansowych wykonanych robot
2. Wykonywanie harmonogramów finansowych i prowadzonych robót
3. Prowadzenie miesięcznych raportów sprawozdawczych
4. Analiza i wykonanie budżetu budowy
5. Nadzór nad korespondencja budowy
6. Nadzór i prowadzenie rozliczeń z podwykonawcami
7. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej
8. Analiza kosztów budowy
,a od dnia 01.08.2011r do 06.10.2012 na stanowisku Kierownik Kontraktu
Zakres obowiązków:
1. Jak powyżej
2. Odpowiedzialność za prowadzenie całego kontraktu.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Inne