Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie klientami
Zarządzanie magazynem
Obsługa CRM
praca w systemie Asseco EBI Mobile
windykacja i monitorowanie należności
prawo o ochronie konkurencji
Języki
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału Wrocław
RESPOL Export-Import sp. z o.o w Warszawie
Realizacja budżetu sprzedaży i dbałość o racjonalny poziom kosztów.
Analiza rynku i budowanie lokalnej strategii sprzedaży.
Zarządzanie podległym zespołem (17 osób).
Pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad kluczowymi klientami oddziału.
Obsługa administracyjna oddziału.
Analiza rynku i budowanie lokalnej strategii sprzedaży.
Zarządzanie podległym zespołem (17 osób).
Pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad kluczowymi klientami oddziału.
Obsługa administracyjna oddziału.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Saint-Gobain Polska sp. z o.o. (poprzednio TADMAR)
Realizacja budżetu sprzedaży, dbałość o poziom kosztów i zysk.
Zarządzanie zespołem handlowców (16 osób), realizacja polityki kadrowej.
Dbałość o rozwój umiejętności własnych i podległych pracowników.
Osobiste kontakty z kluczowymi klientami.
Współpraca w ramach regionalnych i ogólnofirmowych projektów.
Zarządzanie zespołem handlowców (16 osób), realizacja polityki kadrowej.
Dbałość o rozwój umiejętności własnych i podległych pracowników.
Osobiste kontakty z kluczowymi klientami.
Współpraca w ramach regionalnych i ogólnofirmowych projektów.
Dyrektor Oddziału Dolny Śląsk
TADMAR sp. z o.o. w Poznaniu
Tworzenie oraz realizacja budżetów dla 4 podległych hurtowni.
Dbałość o poziom kosztów i zysk z prowadzonej działalności.
Zarządzanie zespołem handlowym (23 osoby),
Realizacja polityki kadrowej, dbałość o rozwój umiejętności zawodowych własnych i podległych pracowników.
Współpraca w ramach regionalnych i ogólnofirmowych projektów.
Dbałość o poziom kosztów i zysk z prowadzonej działalności.
Zarządzanie zespołem handlowym (23 osoby),
Realizacja polityki kadrowej, dbałość o rozwój umiejętności zawodowych własnych i podległych pracowników.
Współpraca w ramach regionalnych i ogólnofirmowych projektów.
Projekty
"Szkoła Tadmaru"
Przygotowanie prezentacji i materiałów pomocniczych.
Prowadzenie szkoleń.
Wewnętrzny projekt szkoleniowo-wdrożeniowy dla dla kadry menadżerskiej (kierownicy hurtowni) Tadmar, obejmujący ustalenie standardów i optymalizację procesów zarządzania.
Zakres obowiązków
Opracowanie programu szkoleń. Przygotowanie prezentacji i materiałów pomocniczych.
Prowadzenie szkoleń.
Szkolenia i kursy
„Europejskie Prawo Konkurencji” Organizator: Clifford Chance
„Skuteczna windykacja” Organizator: NEXUM
„Efektywne Przywództwo” Organizator: Uniwersytet Saint-Gobain w Polsce (House of Skills)
„Efektywny zespół - jak zbudować przyjaźnie i trwale współpracujący zespół” Organizator: PASJA Grupa
Dobrych Trenerów
"Zarządzanie sprzedażą”, „Coaching handlowców” Organizator: Training Partners
"Zabezpieczenie należności, zarządzanie wierzytelnościami" Organizator: OBLIGO
"Szkolenia Kadry Menedżerskiej Tadmar" - program autorski Organizator: Nina Matysiak „Negocjator”
"Asertywność - empatia w komunikacji międzyludzkiej" Organizator: Teresa Ziemkiewicz
"Podstawy prowadzenia negocjacji" - program autorski Organizator: Teresa Ziemkiewicz
"Skuteczne zarządzanie sprzedażą" - program autorski Organizator: mgr inż. M. Książkiewicz
"Profesjonalne techniki sprzedaży" - program autorski Organizator: mgr inż. M. Książkiewicz
"Negocjacje" Organizator: Wittenborg International College
„Skuteczna windykacja” Organizator: NEXUM
„Efektywne Przywództwo” Organizator: Uniwersytet Saint-Gobain w Polsce (House of Skills)
„Efektywny zespół - jak zbudować przyjaźnie i trwale współpracujący zespół” Organizator: PASJA Grupa
Dobrych Trenerów
"Zarządzanie sprzedażą”, „Coaching handlowców” Organizator: Training Partners
"Zabezpieczenie należności, zarządzanie wierzytelnościami" Organizator: OBLIGO
"Szkolenia Kadry Menedżerskiej Tadmar" - program autorski Organizator: Nina Matysiak „Negocjator”
"Asertywność - empatia w komunikacji międzyludzkiej" Organizator: Teresa Ziemkiewicz
"Podstawy prowadzenia negocjacji" - program autorski Organizator: Teresa Ziemkiewicz
"Skuteczne zarządzanie sprzedażą" - program autorski Organizator: mgr inż. M. Książkiewicz
"Profesjonalne techniki sprzedaży" - program autorski Organizator: mgr inż. M. Książkiewicz
"Negocjacje" Organizator: Wittenborg International College
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Historia Dolnego Śląska, historia II wojny światowej, turystyka rowerowa
Inne
List motywacyjny
Warto mnie zatrudnić ponieważ posiadam dużą wiedzę, której chcę i potrafię skutecznie używać z korzyścią dla pracodawcy.
Ukończyłem Technikum Rolnicze, do którego zawiodło mnie moje ówczesne zamiłowanie do jeździectwa oraz młodzieńcze marzenia o przyszłej pracy w stadninie koni. W szkole średniej, oprócz nauki, prowadziłem z sukcesem szkolny radiowęzeł. Biorąc pod uwagę utrudniony dostęp do aktualności muzycznych (płyty, taśmy), jak i informacji (stan wojenny, cenzura), wymagało to odpowiedzialności, przedsiębiorczości i dyplomacji.
Całe swoje dorosłe życie jestem aktywny zawodowo. Złożyły się na to: praca w wyuczonym zawodzie rolnika, fizyczna praca jako robotnik w kraju i za granicą, praca sprzedawcy/doradcy w sklepie RTV/AGD. Uwieńczeniem mojej kariery była praca na stanowisku menedżerskim w dużej międzynarodowej firmie handlowej.
Na każdym z tych etapów zdobywałem inną, często różnorodną, wiedzę i umiejętności, przydatne w późniejszej aktywności zawodowej.
Najwięcej doświadczenia i satysfakcji dała mi praca na stanowisku szefa grup sprzedażowych. Praca ta polegała na budowaniu i kierowaniu zespołem, wspieraniu, motywowaniu, ocenie i dbałości o ciągły rozwój jego członków. Celem było wspólne osiągnięcie założonych wyników. Wielokrotnie z powodzeniem udawało nam się sięgać po tytuły najlepszej grupy handlowej.
Dlatego chciałabym kierować zespołem sprzedażowym i jestem przekonany, że w tej dziedzinie będę najbardziej efektywny.
Jednak nie boję się nowych wyzwań i wiem, że doskonale poradziłbym sobie również na stanowisku menedżera ds kluczowych klientów.
Jestem zorientowany na klienta, i ważne jest dla mnie jego zadowolenie. Stawiam przede wszystkim na wysoką jakość jego obsługi.
Jestem człowiekiem otwartym, uczciwym i lojalnym. Z szacunkiem odnoszę się do innych, cenię standardy i autorytety. Posiadane kompetencje w pełni wykorzystuję w realizacji powierzonych zadań. Posiadam zmysł techniczny, jestem samodzielny i kreatywny. Lubię i potrafię pracować w grupie. Chętnie się uczę i dzielę swoim doświadczeniem. Potrafię odnaleźć się zarówno w firmie rodzinnej, jak i w korporacji. Jestem wolny od nałogów.
Marek Mrukowicz
Warto mnie zatrudnić ponieważ posiadam dużą wiedzę, której chcę i potrafię skutecznie używać z korzyścią dla pracodawcy.
Ukończyłem Technikum Rolnicze, do którego zawiodło mnie moje ówczesne zamiłowanie do jeździectwa oraz młodzieńcze marzenia o przyszłej pracy w stadninie koni. W szkole średniej, oprócz nauki, prowadziłem z sukcesem szkolny radiowęzeł. Biorąc pod uwagę utrudniony dostęp do aktualności muzycznych (płyty, taśmy), jak i informacji (stan wojenny, cenzura), wymagało to odpowiedzialności, przedsiębiorczości i dyplomacji.
Całe swoje dorosłe życie jestem aktywny zawodowo. Złożyły się na to: praca w wyuczonym zawodzie rolnika, fizyczna praca jako robotnik w kraju i za granicą, praca sprzedawcy/doradcy w sklepie RTV/AGD. Uwieńczeniem mojej kariery była praca na stanowisku menedżerskim w dużej międzynarodowej firmie handlowej.
Na każdym z tych etapów zdobywałem inną, często różnorodną, wiedzę i umiejętności, przydatne w późniejszej aktywności zawodowej.
Najwięcej doświadczenia i satysfakcji dała mi praca na stanowisku szefa grup sprzedażowych. Praca ta polegała na budowaniu i kierowaniu zespołem, wspieraniu, motywowaniu, ocenie i dbałości o ciągły rozwój jego członków. Celem było wspólne osiągnięcie założonych wyników. Wielokrotnie z powodzeniem udawało nam się sięgać po tytuły najlepszej grupy handlowej.
Dlatego chciałabym kierować zespołem sprzedażowym i jestem przekonany, że w tej dziedzinie będę najbardziej efektywny.
Jednak nie boję się nowych wyzwań i wiem, że doskonale poradziłbym sobie również na stanowisku menedżera ds kluczowych klientów.
Jestem zorientowany na klienta, i ważne jest dla mnie jego zadowolenie. Stawiam przede wszystkim na wysoką jakość jego obsługi.
Jestem człowiekiem otwartym, uczciwym i lojalnym. Z szacunkiem odnoszę się do innych, cenię standardy i autorytety. Posiadane kompetencje w pełni wykorzystuję w realizacji powierzonych zadań. Posiadam zmysł techniczny, jestem samodzielny i kreatywny. Lubię i potrafię pracować w grupie. Chętnie się uczę i dzielę swoim doświadczeniem. Potrafię odnaleźć się zarówno w firmie rodzinnej, jak i w korporacji. Jestem wolny od nałogów.
Marek Mrukowicz
Grupy
II WOJNA ŚWIATOWA
Bitwy, kampanie, ciekawostki - wszystko co związane z historią II wojny światowej.
Turystyka rowerowa
Rower i turystyka na rowerze. Dla tych co rowerem z sakwami po świecie, ale i dla tych co wokół domu... :]