Marek Mróz

kierownik zespołu telefonicznej obsługi klienta, Bank Handlowy

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Menedżer CitiPhone
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta
- realizacja wyznaczonych celów serwisowych i sprzedażowych w podległych zespołach
- zarządzanie podległym zespołem menedżerów
- prowadzenie i udział w projektach związanych z obsługą klienta
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Analityk ds. Projektów, Procesów i Informacji Zarządczej
- zapewnienie efektywności procesów w telefonicznej obsłudze klienta,
- raportowanie i analiza KPI,
- prowadzenie projektów (m.in. przesunięcie obsługi klientów do kanałów zdalnych),
- współpraca z jednostkami regionalnymi w ramach Citigroup;
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta CitiPhone
- monitorowanie pracy zespołu konsultantów
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta
- realizacja wyznaczonych celów serwisowych i sprzedażowych w zespole
- zarządzanie podległym zespołem doradców
- usprawnianie procesów telefonicznej obsługi klientów
Grzegorz Kurek
Grzegorz Kurek · współpracownik
wystawiono
Wyjątkowo solidny. jasno, precyzyjnie oraz wytrwale dąży do wyznaczonych celów. w łatwy sposób nawiązuje kontakty z nowymi pracownikami. Ma ogromne doświadczenie w zarządzaniu zespołem w ekstremalnych warunkach. Potrafi mobilizować i inspirować swoich podwładnych.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
p.o. Kierownika Biura Obsługi Klientów CitiFinancial
- nadzór nad procesem obsługi klientów i rozpatrywania reklamacji
- tworzenie procedur i usprawnianie procesów obsługi klientów oraz procesów dot. produktu
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista ds Obsługi Klienta
- telefoniczna obsługa klientów posiadających kredyt gotówkowy
- rozpatrywanie reklamacji
- koordynacja polityki zarządzania dokumentacją w ramach departamentu
- tworzenie i usprawnianie procesów obsługi klientów oraz procesów dot. produktu

Szkolenia i kursy

- Zarządzanie projektami
- Dobre Rozmowy Menedżerskie

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne / Handel Międzynarodowy, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

- geografia i turystyka (licencja pilota wycieczek)
- sport (głównie piłka nożna, siatkówka, pływanie)

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!