Umiejętności
obsługa komputera
Negocjacje
Sprzedaż
Samodzielność
Zarządzanie
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor handlowy
ITTP SA
Zarządzanie polityką sprzedażową firmy, aktywna sprzedaż maszyn poligraficznych, negocjacje z Klientami (Polska, Czechy) i producentami (Europa i Azja). Prowadzenie projektów związanych z rynkiem maszyn używanych (Polska i zagranica).
Nadzór nad pracą podległych pracowników w zakresie organizacji pracy biura handlowego, serwisu i części zamiennych.
Nadzór nad pracą podległych pracowników w zakresie organizacji pracy biura handlowego, serwisu i części zamiennych.
Szef Biura Obsługi Klienta
Zarządzanie Działem Obsługi Klienta w ramach Drukarni bedacej częścią miedzynarodowego koncernu. Współtworzenie i wdrażanie strategii handlowej spółki, nadzór nad działaniami handlowymi i obsługą klienta, analiza kosztów produkcji i realizowanie polityki cenowej.
Z-ca dyr Działu Obsługi Klienta
Odpowiedzialność za szeroki wachlarz zagadnień – od zdobywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami, poprzez negocjacje handlowe, analizy kosztów, ofertowanie, jak również prowadzenie najważniejszych zleceń i obsługę kluczowych Klientów (również zagranicznych), aż po wsparcie technologiczne, kontakty z kluczowymi dostawcami, równiez na rynkach zagranicznych, w tym azjatyckich. Jednocześnie bezpośrednie kierowanie podległego działu oraz koordynacja planowania produkcji w stałej współpracy z Szefem Produkcji i Planistą.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B i C - od 1989 roku
Kurs - PrRofesjonalna Obsługa Klienta
Kurs - Auditor wewnętrzny ISO
Szkolenie/Trening - Zarządzanie zespołem
Kurs - PrRofesjonalna Obsługa Klienta
Kurs - Auditor wewnętrzny ISO
Szkolenie/Trening - Zarządzanie zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Muzyka, literatura