Marek Mańczak

marek_manczak@o2.pl
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Sprzedaży Rozwiązań Logistycznych
TEXTRA Poland Sp. z o.o.
- Obsługa spedycyjna Klientów Spółki z należytą starannością i znajomością przepisów prawa, przepisów dotyczących spedycji, przewozu, etc.;
- Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej na rynku zgodnie z polityką Spółki;
- Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz promocyjnej;
- Prawidłowe zarządzanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy Zespołu;
- Dbanie o wysoką jakość pracy pracowników;
- Rozwój potencjału Zespołu;
- Kalkulacja opłacalności umów;
- Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych klientów z zachowaniem stałej analizy rynku;
- Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych i aktywna sprzedaż oferowanych usług Spółki – transport lądowy, morski, lotniczy, kolejowy, usługi magazynowania i Intrastatu;
- Nawiązywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z klientami;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dostawcami oraz przewoźnikami;
- Poszukiwanie optymalnych rozwiązań logistycznych według indywidualnych wymagań klienta;
- Realizacja planów sprzedaży ustalonych dla podległego Zespołu;
- Dbanie o dopełnienie wszystkich wymogów dokumentacyjnych;
- Współkreowanie wizerunku Spółki.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży usług logistycznych
TEXTRA Poland Sp. z o.o.
- Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych klientów:
- Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych i aktywna sprzedaż oferowanych usług Spółki – transport lądowy, morski, lotniczy, kolejowy, usługi magazynowania i Intrastatu;
- Nawiązywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z klientami;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dostawcami oraz przewoźnikami;
- Poszukiwanie optymalnych rozwiązań logistycznych według indywidualnych wymagań klienta;
- Realizacja założonych planów sprzedażowych.
Logo
Sprzedawca Usług Logistycznych
TEXTRA Poland Sp. z o.o.
- Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych klientów:
- Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych i aktywna sprzedaż oferowanych usług;
- Nawiązywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z klientami;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz przewoźnikami;
- Poszukiwanie optymalnych rozwiązań logistycznych według indywidualnych wymagań klienta;
- Realizacja planów sprzedażowych.
Logo
Product Manager
TAP POLAND Sp. z o.o.
- Kompleksowe zarządzanie wybraną kategorią produktów;
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek;
- Obsługa klientów kluczowych;
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży, marketingu oraz działem technicznym;
- Inicjowanie działań promocyjnych związanych z rozwojem produktów
- Organizacja szkoleń produktowych oraz promocji marketingowych;
- Doradztwo techniczne;
- Reprezentowanie firmy na targach;
Logo
Specjalista ds. Techniczno - Handlowych
TAP POLAND Sp. z o.o.
- Realizacja planów sprzedaży;
- Aktywna sprzedaż produktu;
- Obsługa klientów inwestycyjnych;
- Doradztwo techniczne dla klientów
- Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów;
- Opracowywanie ofert techniczno-handlowych;
- Nadzór nad zamówieniami, kontakt z działem produkcyjnym;
- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych;
- Budowanie wizerunku firmy oraz długoterminowych relacji z klientem
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Key Account
- Sprzedaż produktów reklamowych;
- Realizacja założonych celów sprzedażowych;
- Realizacja wyznaczonych zadań taktycznych;
- Prowadzenie negocjacji handlowych;
- Przygotowanie i prezentacja ofert reklamowych;
- Obsługa posprzedażowa i stały kontakt z klientami.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am Sp. z o.o.
Przedstawiciel Medyczny
- Skuteczną promocję leków RX w środowisku medycznym;
- Tworzenie i utrzymywanie długoterminowych relacji ze środowiskiem lekarskim i farmaceutycznym;
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z lekarzami: kardiologami, neurologami i ortopedami;
- Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych;
- Realizacja założonego planu sprzedaży w regionie;
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am Sp. z o.o.
Specjalista ds. Logistyki
- Zarządzanie pracą przedstawicieli medycznych;
- Pomoc w organizowaniu i przygotowywaniu akcji densytometrycznych i urologicznych;
- Nawiązywanie kontaktów i współpraca z regionalną prasą, telewizją w celu nagłośnienia akcji lekarskich;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji.
Eniro Polska
Specjalista ds. Reklamy
- Aktywne pozyskiwanie strategicznych klientów;
- Budowanie relacji oraz doradztwo w zakresie rozwiązań reklamowych w katalogach teleadresowych;
- Realizowanie planu sprzedaży w podległym regionie.

Projekty

Odbiór nagrody LIDER LOGISTYKI - Najbardziej wyróżniająca się firma spedycyjna TEXTRA Poland
Operator Logistyki Roku 2019

Edukacja

Logo
Menager Logistyki, magisterskie
Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu
Logo
Zarządzanie Jakością, licencjackie
Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

- Turystyka motocyklowa;
- Modelarstwo redukcyjne;
- Sport - gry zespołowe;
- Technika/telekomunikacja/komputer.

Inne

- B. dobra znajomość: MS OFFICE, Adobe Photoshop, TEAMS, Symfonia;
- Administracja sieci opartych na systemach: Windows;
- Szereg odbytych szkoleń motywacyjnych, sprzedażowych i coachingowych;
- Umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze;
- Certyfikat: Traceability (wprowadzenie, aspekty techniczne);
- Prawo jazdy kategorii A, B, bezkolizyjna jazda, zajęcia w Auto Szkoła Jazdy;
- Referencje.
- Oddany sercem, duszą, ciałem w realizacje swych planów, celów i marzeń życiowych.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.