Umiejętności
Wiedza o produkcie
wprowadzanie produktu
obsługa komputera
kreatywność
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Negocjacje kontraktu
Strategia marketingowa
organizacja czasu pracy
Zarządzanie
Otwartość
Prawo jazdy kat B
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie klientami
praca w zespole
analityczne myślenie
Negocjacje z klientami
komunikatywność
proaktywność
Farmaprom
Zaangażowanie
język angielski na poziomie podstawowym
orientacja na działanie
prawo farmaceutyczne
Ambitny
nastawienie na cele i zadania
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Łatwo nawiązuje kontakty
prowadzenie szkoleń i warsztatów
reprezentowanie firmy na targach
empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Orientacja na klienta
konferencje
Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności
praca w grupie jak i samodzielnie
umiejętność dopasowania się do sytuacji
Strategia cenowa
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Field Force Manager
Fagron sp. z o.o.
Koordynacja pracy zespołu przedstawicieli farmaceutyczno-medycznych na terenie Polski, opiekun klienta strategicznego. Negocjacje z klientami strategicznymi, opracowywanie i wdrażanie strategi sprzedażowych i programów lojalnościowych. Reprezentowanie firmy na eventach farmaceutyczno- medycznych.
Przedstawiciel Farmaceutyczno Medyczny
Fagron Sp. z o.o
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie relacji z klientami w regionach województw zachodnio-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie. Realizacja miesięcznych celów sprzedażowych. Kontakty z lekarzami specjalizacji Dermatologii. Realizowanie celów sprzedażowych w hurtowniach farmaceutycznych. Udział w konferencjach medycznych i farmaceutycznych.
Koordynator aptek.
Apteka Orłowska sp. j. Gdańsk
koordynowanie działalności 4 aptek, stworzenie programu lojalnościowego dla klientów aptek, stworzenie strategii cenowej dla aptek,poprawa wizerunku zewnętrznego apteki, wdrożenie promocji w aptekach, wdrożenie merchandisingu w aptekach, szkolenia personelu z merchandisingu oraz procesu sprzedażowego, negocjacje z przedstawicielami firm farmaceutycznych, analizy oraz zakup preparatów do apteki celem podniesienia atrakcyjności apteki, rozszerzenia asortymentu zgodnie z profilem ekonomicznym i profilem wiekowym otoczenia aptek oraz podniesienia marży
Dyrektor ds. organizacyjnych.
Konfarm sp. z o.o. Zielona Góra
koordynowanie działalności 6 aptek i jednej drogerii na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego, czynny udział w tworzeniu i wdrażaniu programu lojalnościowego w aptekach, wdrożenie merchandisingu w aptekach, szkolenia personelu z merchandisingu oraz procesu sprzedażowego, organizowanie promocji, rozliczanie promocji, pozyskiwanie pieniędzy na ulotki i gazetki wydawane przez sieć, kontrolowanie stanów magazynowych, negocjacje z przedstawicielami firm farmaceutycznych, analizy oraz zakup preparatów do apteki,
Koordynator ds. logistycznych oraz trener oraz doradca marketingowy
w projekcie dofinansowanym z EFS „Akademia aptekarza, czyli nowoczesne metody zarządzania apteką”
prowadzenie rekrutacji uczestników na szkolenia, organizowanie bazy szkoleniowej, przetwarzanie danych osobowych uczestników szkoleń, kontakty z Izbami Aptekarskimi,
Trener – tematyka szkoleń : Merchandising apteczny – dla farmaceutów oraz firm farmaceutycznych, Farmaceuta w roli sprzedawcy konsultanta i doradcy
Doradca marketingowy wdrożenie merchandisingu w ponad 100 aptekach na terenie całej Polski, ocena lokalizacji pod nowe inwestycje, ocena potencjału aptek,
prowadzenie rekrutacji uczestników na szkolenia, organizowanie bazy szkoleniowej, przetwarzanie danych osobowych uczestników szkoleń, kontakty z Izbami Aptekarskimi,
Trener – tematyka szkoleń : Merchandising apteczny – dla farmaceutów oraz firm farmaceutycznych, Farmaceuta w roli sprzedawcy konsultanta i doradcy
Doradca marketingowy wdrożenie merchandisingu w ponad 100 aptekach na terenie całej Polski, ocena lokalizacji pod nowe inwestycje, ocena potencjału aptek,
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Technik farmacji
Grupa dla techników farmaceutycznych, osób uczących się w tym kierunku oraz zainteresowanych tym zawodem.
Do grupy zapraszam także wszystkich tych, którzy nie są związani zawod