Marek Łukaszczyk

Przedstawiciel Handlowy w Donauchem Polska - dodatki spożywcze i suplementy diety
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Język angielski w biznesie Tabele przestawne SAP R / 3 Rysunek Techniczny MS Office język francuski Prawo jazdy kat B Incoterms 2010, surowce chemiczne, import z Chin, producenci chemikaliów Microsoft Navision (obecnie Microsoft Dynamics NAV)

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Donauchem Polska
Przedstawiciel Handlowy - dodatki spożywcze i suplementy diety
- sprzedaż dodatków spożywczych dla branży cukierniczej, piekarniczej, napojowej, mięsnej i lodziarskiej,
- sprzedaż dodatków funkcyjnych dla branży farmaceutycznej i suplementów diety,
- sprzedaż produktów specjalistycznych typu emulgatory i aromaty spożywcze,
- bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Regionalnego,
- odbywanie wizyt u klientów i raportowanie w CRM,
- wspólne wizyty z Koordynatorami Branż,
- zarządzanie stanami magazynowymi i towarami nierotującymi,
- rozwijanie współpracy z obecnymi klientami i poszukiwanie nowych.
Logo
Kierownik Działu Podwykonawstwo
STANDIS Sp. z o.o.
- kierowanie działaniami czteroosobowego zespołu roboczego,
- nadzór nad realizacją zamówień składanych na zewnątrz zakładu,
- negocjacje zakupowe wyposażenia przestrzeni handlowych tj. konstrukcji metalowych spawanych, elementów z tworzywa oraz wyrobów drewnianych lub drewnopochodnych,
- tworzenie comiesięcznego budżetu w oparciu o plan produkcji,
- analiza kwartalnych obrotów z podwykonawcami z podziałem na grupy produktowe, zakupy usług i klientów,
- tworzenie umów rabatowych i o zachowaniu poufności,
- nadzór nad stanem jakościowym i ilościowym dostaw,
- egzekwowanie postępowań reklamacyjnych,
- rozwijanie długoterminowej współpracy z firmami działającymi w branży meblarskiej na terenie Polski.
Logo
Menadżer ds. Logistyki i Zakupów
TENSIS Sp. z o.o. (Grupa PCC)
- negocjacje zakupowe surowców chemicznych, opakowań i usług transportowych dla potrzeb produkcji,
- prowadzenie kwartalnej analizy stanu zalegania zapasów we współpracy z Działem Handlowym i Kierownikiem Produkcji,
- tworzenie miesięcznych zestawień z planowanymi kosztami wytworzenia półwyrobów i wyrobów gotowych na zlecenie Dyrektora Finansowego,
- rozwijanie długoterminowych relacji ze strategicznymi dystrybutorami i producentami surowców chemicznych w Polsce i Europie oraz firmami przewozowymi.
Andrzej Sobczyk
Andrzej Sobczyk · współpracownik
wystawiono
Wspaniały człowiek i profesjonalista pod każdym względem.
Logo
Specjalista ds. Logistyki i Zakupów
TENSIS Sp. z o.o. (Grupa PCC)
- prowadzenie zakupów surowców chemicznych, opakowań i usług transportowych dla potrzeb produkcji,
- poszukiwanie nowych dostawców dla surowców chemicznych,
- organizacja dostaw wewnątrzwspólnotowych i importowych,
- prowadzenie zakupów surowców dla pozostałych kompleksów w Grupie PCC Rokita w ramach synergii zakupów,
- planowanie zakupów w oparciu o trzymiesięczne plany sprzedażowe dla branży budowlanej, włókienniczej, garbarskiej i środków gaśniczych,
- stała analiza sytuacji rynkowej dla surowców strategicznych,
- rozliczanie dostaw w systemie SAP R/3.
Euroimpex S.A.
Specjalista ds. Logistyki w Euroimpex S.A.
- zarządzanie stanami magazynowymi materiałów eksploatacyjnych i urządzeń kopiująco-drukujących,
- realizacja zamówień dla sieci hurtowej w Polsce,
- comiesięczne analizowanie sprzedaży na potrzeby zarządu firmy,
- pozyskiwanie i prowadzenie nowych partnerów serwisowo-handlowych w sieci dealerskiej,
- negocjacje cenowe z regionalnymi partnerami handlowymi,
- wsparcie produktowe i utrzymanie relacji z partnerami handlowymi,
- wystawienie faktur VAT,
analiza podległego rynku oraz konkurencji.
Euroimpex S.A.
Dyspozytor Serwisu w Euroimpex S.A.
- przyjmowanie i realizacja zleceń serwisowych,
- organizowanie pracy serwisantów na terenie Wrocławia,
- prowadzenie dokumentacji serwisowej i historii napraw urządzeń.

Szkolenia i kursy

- 04.2015: "Jakość to nie tylko system",
- 05.2013: „Value Creates Volume - moduł 3; Psychologia sprzedaży i obrona przed zagrywkami negocjacyjnymi”,
- 04.2013: „Value Creates Volume - moduł 2; Efektywna prezentacja sprzedażowa i radzenie sobie z zastrzeżeniami”,
- 02.2013: „Warsztaty udoskonalające dla auditorów wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004”,
- 02.2013: „Umowy handlowe w obrocie gospodarczym”,
- 06.2012: „Transport morski”,
- 04.2011: „Finanse dla niefinansistów. Pułapki SIWZ”,
- 03.2011: „Komunikacja w zespole – miękkie aspekty rozwoju kompetencji logistyków”,
- 03.2011: „INCOTERMS 2010 – najnowsze interpretacje terminów handlowych”,
- 01.2011: „Negocjacje zakupowe”,
- 06.2010: „Wyszukiwanie dostawców”,
- 03.2010: „Przepisy ADR/RID – zagadnienia transportu drogowego i kolejowego towarów niebezpiecznych”,
- 10.2009: „System SAP R/3 – raporty zakupowe i zapasowe”.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, inżynierskie
Politechnika Wrocławska
Logo
Logistyka, licencjackie
Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

- kolarstwo górskie typu maraton i downhill,
- sporty motorowe typu FMX i Freestyle MotoCross.