Marek Lubański
Team Leader, Mellon Poland Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft PowerPoint
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
Ubezpieczenia
Szkolenie z obsługi klienta
prowadzenie projektów
prowadzenie szkoleń i warsztatów
Infolinia
Szkolenia wstępne nowych pracowników, szkolenia stanowiskowe
Visual Studio 2013
Altitude uCI
Języki
angielski
podstawowy
japoński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator projektu
Zakres moich obecnych obowiązków w firmie:
1. Szkolenia produktowe dla nowych pracowników.
2. Szkolenia stanowiskowe dla nowych pracowników.
3. Szkolenia techniczne - budowa urządzeń mobilnych telefony/smartphony/pc.
4. Organizacja grafików pracowników.
5. Praca z agentami w celu podnoszenia ich umiejętności i efektywności.
6. Nadzorowanie prawidłowego działania infolinii szkodowej.
7. Nadzór nad procesem wydawania decyzji w szkodach.
8. Budowa narzędzi ułatwiających zarządzanie materiałami, wysyłanie poczty i odszukiwania linków. Narzędzia które usprawniają pracę infolinii i skracają średnie czasy rozmów.
9. Koordynacja działań i prac realizowanych przez zespół agentów ubezpieczeniowych.
10. Wszystkie dodatkowe zlecenie powierzane przez PM.
1. Szkolenia produktowe dla nowych pracowników.
2. Szkolenia stanowiskowe dla nowych pracowników.
3. Szkolenia techniczne - budowa urządzeń mobilnych telefony/smartphony/pc.
4. Organizacja grafików pracowników.
5. Praca z agentami w celu podnoszenia ich umiejętności i efektywności.
6. Nadzorowanie prawidłowego działania infolinii szkodowej.
7. Nadzór nad procesem wydawania decyzji w szkodach.
8. Budowa narzędzi ułatwiających zarządzanie materiałami, wysyłanie poczty i odszukiwania linków. Narzędzia które usprawniają pracę infolinii i skracają średnie czasy rozmów.
9. Koordynacja działań i prac realizowanych przez zespół agentów ubezpieczeniowych.
10. Wszystkie dodatkowe zlecenie powierzane przez PM.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia