Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR & Marketing Manager
- współtworzenie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej i PR dla marek SMYK, SMYK MEGASTORE, SMIKI oraz COOL CLUB;
- kształtowanie i nadzorowanie strategii PR i marketingowej Grupy Smyk na rynkach zagranicznych;
- merytoryczny nadzór nad przygotowaniem materiałów promocyjnych (ATL, BTL);
- planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych (produkcja i zakup mediów);
- nadzór merytoryczny / koordynacja działań związanych z przygotowaniem, produkcją i dystrybucją wysokonakładowych katalogów produktowych;
- organizacja wydarzeń specjalnych (uroczyste otwarcia sklepów, konferencje prasowe);
- działania z zakresu CSR;
- nadzór merytoryczny nad portalem WWW.smyk.com oraz działaniami w serwisie społecznościowym Facebook;
- monitoring mediów i raportowanie bezpośrednio do działu komunikacji Grupy Kapitałowej Empik Media & Fashion;
- współudział / nadzór nad kampaniami wizerunkowymi SMYKA;
- współudział / nadzorowanie programu lojalnościowego (Karta Smyka) oraz jego konwersji do programu multibrandowego Payback;
- rzecznik prasowy (pozycja dzielona z Dyrektorem Marketingu i PR, Członkiem Zarządu)
- codzienne wsparcie PR dla marek SMYK, SMYK MEGASTORE, COOL CLUB i SMIKI;
- bezpośredni nadzór nad pracą agencji PR.
- kształtowanie i nadzorowanie strategii PR i marketingowej Grupy Smyk na rynkach zagranicznych;
- merytoryczny nadzór nad przygotowaniem materiałów promocyjnych (ATL, BTL);
- planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych (produkcja i zakup mediów);
- nadzór merytoryczny / koordynacja działań związanych z przygotowaniem, produkcją i dystrybucją wysokonakładowych katalogów produktowych;
- organizacja wydarzeń specjalnych (uroczyste otwarcia sklepów, konferencje prasowe);
- działania z zakresu CSR;
- nadzór merytoryczny nad portalem WWW.smyk.com oraz działaniami w serwisie społecznościowym Facebook;
- monitoring mediów i raportowanie bezpośrednio do działu komunikacji Grupy Kapitałowej Empik Media & Fashion;
- współudział / nadzór nad kampaniami wizerunkowymi SMYKA;
- współudział / nadzorowanie programu lojalnościowego (Karta Smyka) oraz jego konwersji do programu multibrandowego Payback;
- rzecznik prasowy (pozycja dzielona z Dyrektorem Marketingu i PR, Członkiem Zarządu)
- codzienne wsparcie PR dla marek SMYK, SMYK MEGASTORE, COOL CLUB i SMIKI;
- bezpośredni nadzór nad pracą agencji PR.
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Niesienie pomocy nieszczęśliwym zwierzętom (2 psy są pełnoprawnymi członkami rodziny :-)), tenis, podróże, polityka
Inne
Mocne strony: samodzielność, komunikatywność, wysoki poziom zdolności interpersonalnych, znajomość mechanizmów funkcjonowania współczesnych środków masowego przekazu, umiejętność przewidywania potencjalnych sytuacji kryzysowych i opracowywania odpowiednich scenariuszy przeciwdziałania/zarządzania kryzysami
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.