Marek Łebek

PR & Marketing Manager, Smyk Sp. z o. o.

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Smyk Sp.zo.o.
PR & Marketing Manager
- współtworzenie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej i PR dla marek SMYK, SMYK MEGASTORE, SMIKI oraz COOL CLUB;
- kształtowanie i nadzorowanie strategii PR i marketingowej Grupy Smyk na rynkach zagranicznych;
- merytoryczny nadzór nad przygotowaniem materiałów promocyjnych (ATL, BTL);
- planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych (produkcja i zakup mediów);
- nadzór merytoryczny / koordynacja działań związanych z przygotowaniem, produkcją i dystrybucją wysokonakładowych katalogów produktowych;
- organizacja wydarzeń specjalnych (uroczyste otwarcia sklepów, konferencje prasowe);
- działania z zakresu CSR;
- nadzór merytoryczny nad portalem WWW.smyk.com oraz działaniami w serwisie społecznościowym Facebook;
- monitoring mediów i raportowanie bezpośrednio do działu komunikacji Grupy Kapitałowej Empik Media & Fashion;
- współudział / nadzór nad kampaniami wizerunkowymi SMYKA;
- współudział / nadzorowanie programu lojalnościowego (Karta Smyka) oraz jego konwersji do programu multibrandowego Payback;
- rzecznik prasowy (pozycja dzielona z Dyrektorem Marketingu i PR, Członkiem Zarządu)
- codzienne wsparcie PR dla marek SMYK, SMYK MEGASTORE, COOL CLUB i SMIKI;
- bezpośredni nadzór nad pracą agencji PR.
Logo
Account Manager
Denoisers (Agencja PR)
Pełna obsługa klientów agencji w zakresie działań PR z elementami marketingu.
Główni klienci: Intel, Maxdata, Komputronik
Logo
Rzecznik Prasowy
Urząd Gminy Warszawa-Wilanów
Partner of Promotion
Kierownik Projektu (wcześniej Asystent Projektu)
Bieżąca, kompleksowa obsługa klientów agencji w zakresie public relations i investor relations.
Główni klienci: Ministerstwo Finansów, CDM PEKAO S.A., Interia.pl S.A., LPP S.A.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

Niesienie pomocy nieszczęśliwym zwierzętom (2 psy są pełnoprawnymi członkami rodziny :-)), tenis, podróże, polityka

Inne

Mocne strony: samodzielność, komunikatywność, wysoki poziom zdolności interpersonalnych, znajomość mechanizmów funkcjonowania współczesnych środków masowego przekazu, umiejętność przewidywania potencjalnych sytuacji kryzysowych i opracowywania odpowiednich scenariuszy przeciwdziałania/zarządzania kryzysami

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.