Marek Łabiak

Eksport&Business Development Manager, Wajnert Meble Sp. z o.o. S.K.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Rozwój działalności Zarządzanie spersonalizowanymi usługami Obsługa kluczowych klientów Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Sprzedaż język rosyjski język angielski Kontrakty zagraniczne Business Developement , zarządzanie personelem różnej narodowości i kultur

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wajnert Meble Sp. z o.o. S.K.A.
Export & Business Development Manager
-Rozwój współpracy z grupą międzynarodowych sieci salonów meblowych na terenie Europy Zachodniej i Skandynawii
- Realizacja budżetu sprzedaży połączona z realizacją założonego poziomu zyskowności
- Negocjowanie umów i kontraktów sprzedażowych
-Planowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż
-Uczestnictwo w targach i eventach branżowych
Koelner Rawlplug IP
Export Manager
-Rozwój współpracy z grupą międzynarodowych sieci klientów marketów budowlanych na terenie Europy Zachodniej i Skandynawii
- Realizacja budżetu sprzedaży połączona z realizacją założonego poziomu zyskowności
- Negocjowanie umów i kontraktów sprzedażowych
- Uczestnictwo w przygotowaniu i wprowadzeniu na rynek nowych produktów w oparciu o analizę rynku i potrzeby klientów
- Bieżąca współpraca z międzynarodowymi działami sprzedaży i rozwój produktów grupy Rawlplug S.A
- Planowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż
Osadkowski S.A.
Project Manager, Specjalista ds. Sprzedaży
- Nadzór i kompleksowa realizacja projektów firmy FLSmidth
- Poszukiwanie , nawiązywanie i pozyskiwanie kontraktów z zagranicznymi firmami branży
Offshore w Europie .
- Wyjazdy zagraniczne, (Dania , Norwegia, Holandia)
- Prezentacje , Przygotowywanie ofert cenowych
Logo
Specjalista ds Zaopatrzenia, Logistyki i Montażu
BDL-British Dry Liners- Londyn
- Kompleksowa obsługa procesu zakupów
- Bieżący monitoring zapotrzebowania materiału montażowego
- Generowanie zamówień,
- Kontrola kosztów,
- Optymalizacja procesów zakupowych.
- Kontrola procedur dotyczących montażu.
- Tłumacz koordynator pomiędzy Head Officem a polskimi pracownikami.
Logo
Zastępca Kierownika
Bayley & Sage - Londyn
- Zarządzanie 10-cio osobowym personelem sklepu
- Kontrola dostaw, sporządzanie zamówień, obsługa klienta
- Merchandising
- Rozliczanie zmiany
- Przygotowywanie comiesięcznych raportów dotyczących sprzedaży

Szkolenia i kursy

London Study Centre- kurs języka angielskiego Upperintermidate Level
Lillam Bishop Languages School London- kurs języka angielskiego First Certificate L
National Vocational Qualification L2 Interior Systems(Ceiling Fixing)
Szkolenie – “ Profesjonalna Obsługa Klientów”
Szkolenie z Technik Negocjacji – “ Skuteczny Negocjator”
Szkolenie z procesu zarządzania projektami

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Fotografia, Podróże
Sport : tenis ziemny, pływanie
Dobra książka , film