Umiejętności
Call Center
CRM
Dane
Marketing
Administracja sieci
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu
Realizacja projektów:
· Współpraca z Klientem Projektu lub Kierownikiem Biznesowym Projektu,
· Wspieranie departamentów biznesowych w definiowaniu wymagań do systemów oraz kontaktach z departamentem IT,
· Koordynacja wdrożenia pomiędzy Centrami Kompetencyjnymi IT,
· Odpowiedzialność za zgodność zakresu zrealizowanego projektu z
Planem Projektu,
· Zarządzanie budżetem projektu, ryzykiem i zmianą zakresu projektu,
· Bieżące raportowanie statusu projektu i prowadzenie dokumentacji projektowej.
Realizacja zmian w systemach informatycznych
· Współpraca z Klientem Projektu lub Kierownikiem Biznesowym Projektu,
· Wspieranie departamentów biznesowych w definiowaniu wymagań do systemów oraz kontaktach z departamentem IT,
· Koordynacja wdrożenia pomiędzy Centrami Kompetencyjnymi IT,
· Odpowiedzialność za zgodność zakresu zrealizowanego projektu z
Planem Projektu,
· Zarządzanie budżetem projektu, ryzykiem i zmianą zakresu projektu,
· Bieżące raportowanie statusu projektu i prowadzenie dokumentacji projektowej.
Realizacja zmian w systemach informatycznych
Kierownik Projektów Informatycznych
Realizacja zmian w systemach informatycznych (Change Request):
· Analiza wymagań i tworzenie założeń do zmian w systemach informatycznych po stronie IT,
· Koordynacja wdrożenia pomiędzy Centrami Kompetencyjnymi IT,
· Zarządzanie jakością w powierzonych zmianach zgodnie z ustalonymi normami i procedurami obowiązującymi w Netii,
· Bieżące raportowanie statusu zadań związanych z realizowanymi zmianami,
· Kontrolowanie zgodności realizacji zmiany po stronie IT z wymaganiami.
- Zatwierdzanie dokumentacji (analiz, specyfikacji technicznych, skryptów testowych),
- Definiowanie wymagań do systemów wspomagających realizację projektu lub żądania zmiany,
- Decyzyjność w kwestii sposobu realizacji powierzonych zmian do systemów IT,
- Udział w określaniu priorytetów realizowanych zadań i projektów.
· Analiza wymagań i tworzenie założeń do zmian w systemach informatycznych po stronie IT,
· Koordynacja wdrożenia pomiędzy Centrami Kompetencyjnymi IT,
· Zarządzanie jakością w powierzonych zmianach zgodnie z ustalonymi normami i procedurami obowiązującymi w Netii,
· Bieżące raportowanie statusu zadań związanych z realizowanymi zmianami,
· Kontrolowanie zgodności realizacji zmiany po stronie IT z wymaganiami.
- Zatwierdzanie dokumentacji (analiz, specyfikacji technicznych, skryptów testowych),
- Definiowanie wymagań do systemów wspomagających realizację projektu lub żądania zmiany,
- Decyzyjność w kwestii sposobu realizacji powierzonych zmian do systemów IT,
- Udział w określaniu priorytetów realizowanych zadań i projektów.
St. Specjalista ds. Rozwoju Procesów
- Współudział w tworzeniu Zespołu Rozwoju Procesów,
- Analiza poziomu opisu procesów w Organizacji,
- Metodologia i wsparcie systemowe, wybór i wdrożenie narzędzia,
- Dokumentowanie procesów,
- Bieżąca aktualizacja zmian procesów,
- Wsparcie realizacji projektów w zakresie dokumentowania oraz analizy procesowej.
- Analiza poziomu opisu procesów w Organizacji,
- Metodologia i wsparcie systemowe, wybór i wdrożenie narzędzia,
- Dokumentowanie procesów,
- Bieżąca aktualizacja zmian procesów,
- Wsparcie realizacji projektów w zakresie dokumentowania oraz analizy procesowej.
St. Specjalista ds. Wdrażania Nowych Produktów
- Uczestnictwo w tworzeniu dokumentów na etapie przygotowania produktu do wdrożenia,
- Przygotowywanie dokumentacji biznesowej zmian w systemach wspomagających IT (nowe funkcjonalności jak i modyfikacja istniejących),
- Uczestniczenie w procesie operacyjnego wdrożenia produktu (uzgadnianie zmian procesów, informowanie organizacji o wdrożeniu, przygotowanie szkoleń wewnętrznych).
- Przygotowywanie dokumentacji biznesowej zmian w systemach wspomagających IT (nowe funkcjonalności jak i modyfikacja istniejących),
- Uczestniczenie w procesie operacyjnego wdrożenia produktu (uzgadnianie zmian procesów, informowanie organizacji o wdrożeniu, przygotowanie szkoleń wewnętrznych).
Specjalista ds. Wdrażania Nowych Produktów
- Uczestnictwo w tworzeniu dokumentów na etapie przygotowania produktu do wdrożenia,
- Przygotowywanie dokumentacji biznesowej zmian w systemach wspomagających IT (nowe funkcjonalności jak i modyfikacja istniejących),
- Uczestniczenie w procesie operacyjnego wdrożenia produktu (uzgadnianie zmian procesów, informowanie organizacji o wdrożeniu, przygotowanie szkoleń wewnętrznych).
- Przygotowywanie dokumentacji biznesowej zmian w systemach wspomagających IT (nowe funkcjonalności jak i modyfikacja istniejących),
- Uczestniczenie w procesie operacyjnego wdrożenia produktu (uzgadnianie zmian procesów, informowanie organizacji o wdrożeniu, przygotowanie szkoleń wewnętrznych).
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Majowy Zakątek Piaseczno
Grupa stworzona dla mieszkańców osiedla Majowy Zakątek w Piasecznie. Zapraszam do dyskusji...
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.