Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
GŁÓWNY SPECJALISTA - Biuro Ubezpieczeń /Samodzielny Zespół ds. Ubezpieczeń Klienta Instytucjonalnego
- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych dla klientów instytucjonalnych
- negocjacje z kontrahentami i przygotowywanie umów dla klientów instytucjonalnych
- realizowanie zadań z zakresu oceny ryzyka ubezpieczeniowego
- współpraca z agentami, muliagentami i brokerami
- współpraca z Biurem Likwidacji Szkód w zakresie klientów instytucjonalnych
- udział w zespole projektowym ds. dyrektywy Solvency II
- przygotowanie i wprowadzanie nowych programów ubezpieczeniowych
- przygotowywanie danych/informacji na potrzeby zarządcze
- bezpośrednia podległość pod Prezesa Zarządu
- negocjacje z kontrahentami i przygotowywanie umów dla klientów instytucjonalnych
- realizowanie zadań z zakresu oceny ryzyka ubezpieczeniowego
- współpraca z agentami, muliagentami i brokerami
- współpraca z Biurem Likwidacji Szkód w zakresie klientów instytucjonalnych
- udział w zespole projektowym ds. dyrektywy Solvency II
- przygotowanie i wprowadzanie nowych programów ubezpieczeniowych
- przygotowywanie danych/informacji na potrzeby zarządcze
- bezpośrednia podległość pod Prezesa Zarządu
Z-ca DYREKTORA ODDZIAŁU Regionalnego ds. Ubezp. Korporacyjnych
PZM TU S.A. VIG
- negocjacje umów z klientami korporacyjnymi i brokerami
- zarządzanie relacjami z klientami i pośrednikami
- współpraca z brokerami, agentami i muliagentami
- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych, MSP, indywidualnych
- przygotowywanie ofert przetargowych
- współpraca z Departamentem Likwidacji Szkód
- zarządzanie relacjami z klientami i pośrednikami
- współpraca z brokerami, agentami i muliagentami
- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych, MSP, indywidualnych
- przygotowywanie ofert przetargowych
- współpraca z Departamentem Likwidacji Szkód
GŁÓWNY SPECJALISTA ds. Sprzedaży
PZU SA - Zespół Sprzedaży Korporacyjnej
- realizacja zadań z zakresu oceny ryzyka ubezpieczeniowego, cykliczne raportowanie i sprawozdawczość
- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych, w tym ofert przetargowych
- negocjacje umów z klientami korporacyjnymi
- zarządzanie relacjami z klientami
- szkolenie agentów w zakresie technik sprzedaży
- szkolenie agentów z produktów ubezpieczeniowych
- współpraca z agentami, muliagentami i brokerami w przygotowaniu programów ubezpieczeniowych
- współpraca z Pionem Likwidacji Szkód w zakresie klientów korporacyjnych
- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych, w tym ofert przetargowych
- negocjacje umów z klientami korporacyjnymi
- zarządzanie relacjami z klientami
- szkolenie agentów w zakresie technik sprzedaży
- szkolenie agentów z produktów ubezpieczeniowych
- współpraca z agentami, muliagentami i brokerami w przygotowaniu programów ubezpieczeniowych
- współpraca z Pionem Likwidacji Szkód w zakresie klientów korporacyjnych
LIDER ZESPOŁU / KOORDYNATOR UNDERWRITINGU I SPRZEDAŻY
PZU SA - Pion Klienta Korporacyjnego - Zespół Underwritingowo-Sprzedażowy Radom
- kierowanie 4-cio osobowym zespołem pracowników sprzedaży
- przydzielanie zadań i nadzór nad ich realizacją, motywowanie pracowników
- szkolenie pracowników, agentów w zakresie technik sprzedaży
- szkolenie agentów z produktów ubezpieczeniowych
- współpraca z agentami, muliagentami i brokerami
- nadzór nad ofertami, umowami dot. kl. korporacyjnych
- negocjacje umów z klientami korporacyjnymi
- współpraca z Pionem Likwidacji Szkód w zakresie klientów korporacyjnych
- przydzielanie zadań i nadzór nad ich realizacją, motywowanie pracowników
- szkolenie pracowników, agentów w zakresie technik sprzedaży
- szkolenie agentów z produktów ubezpieczeniowych
- współpraca z agentami, muliagentami i brokerami
- nadzór nad ofertami, umowami dot. kl. korporacyjnych
- negocjacje umów z klientami korporacyjnymi
- współpraca z Pionem Likwidacji Szkód w zakresie klientów korporacyjnych
KIEROWNIK ZESPOŁU Obsługi Klientów Strategicznych
PZU SA - Inspektorat Radom - Zespół Obsługi Klientów Strategicznych
- kierowanie 5-cio osobowym zespołem pracowników sprzedaży
- szkolenie pracowników, agentów w zakresie technik sprzedaży
- szkolenie agentów z produktów ubezpieczeniowych
- współpraca z agentami, muliagentami i brokerami
- nadzór nad ofertami, umowami dot. kl. strategicznych
- negocjacje umów z klientami strategicznymi
- szkolenie pracowników, agentów w zakresie technik sprzedaży
- szkolenie agentów z produktów ubezpieczeniowych
- współpraca z agentami, muliagentami i brokerami
- nadzór nad ofertami, umowami dot. kl. strategicznych
- negocjacje umów z klientami strategicznymi
Szkolenia i kursy
Efektywna Komunikacja Biznesowa – ENGAGE - 2011
Współpraca w zespole - TEAM-BUILDING – Ośrodek Umiejętności Komunikacyjnych „Linia” S.C., 2006
Zarządzanie czasem – INSTYTUT ROZWOJU BIZNESU, 2006
Ubezpieczenia Finansowe – PZU S.A., 2006
Prowadzenie prezentacji sprzedażowej – Polsko-Amerykański Instytut Zarządzania, 2006
Negocjacje na rynku ubezpieczeń – INSTYTUT ROZWOJU BIZNESU, 2006
Warsztaty z technik negocjacji – INSTYTUT ROZWOJU BIZNESU, 2006
Procedura przetargowa – NEMU Sp. z o.o., 2004
Metody skutecznej komunikacji, inteligencja emocjonalna – PZU S.A., 2003
„Agent - Doradca Klienta” – PZU S.A., 2003
Szkolenia produktowe z ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i OC
Współpraca w zespole - TEAM-BUILDING – Ośrodek Umiejętności Komunikacyjnych „Linia” S.C., 2006
Zarządzanie czasem – INSTYTUT ROZWOJU BIZNESU, 2006
Ubezpieczenia Finansowe – PZU S.A., 2006
Prowadzenie prezentacji sprzedażowej – Polsko-Amerykański Instytut Zarządzania, 2006
Negocjacje na rynku ubezpieczeń – INSTYTUT ROZWOJU BIZNESU, 2006
Warsztaty z technik negocjacji – INSTYTUT ROZWOJU BIZNESU, 2006
Procedura przetargowa – NEMU Sp. z o.o., 2004
Metody skutecznej komunikacji, inteligencja emocjonalna – PZU S.A., 2003
„Agent - Doradca Klienta” – PZU S.A., 2003
Szkolenia produktowe z ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i OC
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Fotografia, informatyka, telekomunikacja, ekonomia, film, teatr, jazda na rowerze.
Inne
Prawo jazdy kat. B (od 1990 r.)
Uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych: obsługa, wykonywanie i prace konserwacyjno –remontowe oraz pomiary ochronne i izolacji.
Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Odpowiedzialny, solidny, szybko przyswajający nowe wiadomości i umiejętności, niepalący.
Uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych: obsługa, wykonywanie i prace konserwacyjno –remontowe oraz pomiary ochronne i izolacji.
Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Odpowiedzialny, solidny, szybko przyswajający nowe wiadomości i umiejętności, niepalący.
Grupy
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA...
WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..."
Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania