Umiejętności
Active Directory
Bazy danych
Zarządzanie IT
Linux
Microsoft SQL Server
MySQL
Project Management
administracja systemami
Windows Server
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
*VI 2004 Szkolenie z zasad Pośrednictwa Finansowego
*VI 2004 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek gotówkowych CitiFinancial,
*IX 2004 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek gotówkowych, Getin Bank, Eurobank, SKOK Kopernik, Mikołowski Bank Spółdzielczy
*XI 2005 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek Hipotecznych PKF (BGŻ, Dom Bank, MultiBank, PKO BP)
*2004-2006 Comiesięczne 10-cio godzinne szkolenie ze zmian w polityce kredytowej banków i utrwalania materiału aktualnie obowiązującego
*V 2006 Szkolenie z zasad aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych
*II 2007 Szkolenie z zasad instalacji konfiguracji i zarządzania usługą ’’ASTRA2CONNECT’’- www.astra2connect.com (stały dostęp do szerokopasmowego Internetu poprzez dwukierunkowe łącze satelitarne)
*XI 2007 Szkolenie z obsługi i konfiguracji central telefonicznych, Centrale PANASONIC, ASTRIX, SIGMA
*III 2008 Szkolenie z zasad konfiguracji, obsługi i administrowania centralami telefonicznymi opartymi o usługę VOIP, Fax2VOIP oraz Fax2Email.
*VI 2008 Szkolenie organizowane przez firmę CISCO dotyczące administrowania i zarządzenia urządzeniami VOIP, CISCO i LINKSYS
*X 2008 Szkolenie organizowane przez firmy MAGNET (www.magnet.ie) i CISCO z zakresu ’’provisioningu” dla urządzen spod marki CISCO i LINKSYS
*VI 2004 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek gotówkowych CitiFinancial,
*IX 2004 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek gotówkowych, Getin Bank, Eurobank, SKOK Kopernik, Mikołowski Bank Spółdzielczy
*XI 2005 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek Hipotecznych PKF (BGŻ, Dom Bank, MultiBank, PKO BP)
*2004-2006 Comiesięczne 10-cio godzinne szkolenie ze zmian w polityce kredytowej banków i utrwalania materiału aktualnie obowiązującego
*V 2006 Szkolenie z zasad aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych
*II 2007 Szkolenie z zasad instalacji konfiguracji i zarządzania usługą ’’ASTRA2CONNECT’’- www.astra2connect.com (stały dostęp do szerokopasmowego Internetu poprzez dwukierunkowe łącze satelitarne)
*XI 2007 Szkolenie z obsługi i konfiguracji central telefonicznych, Centrale PANASONIC, ASTRIX, SIGMA
*III 2008 Szkolenie z zasad konfiguracji, obsługi i administrowania centralami telefonicznymi opartymi o usługę VOIP, Fax2VOIP oraz Fax2Email.
*VI 2008 Szkolenie organizowane przez firmę CISCO dotyczące administrowania i zarządzenia urządzeniami VOIP, CISCO i LINKSYS
*X 2008 Szkolenie organizowane przez firmy MAGNET (www.magnet.ie) i CISCO z zakresu ’’provisioningu” dla urządzen spod marki CISCO i LINKSYS
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
Książki informatyczne
Prasa z zakresu biznesowego
Nauka języków obcych
Muzyka
Prasa z zakresu biznesowego
Nauka języków obcych
Muzyka