Marek Król

Specjalista IT, NBB

Umiejętności

Active Directory Bazy danych Zarządzanie IT Linux Microsoft SQL Server MySQL Project Management administracja systemami Windows Server Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista IT
NBB
* Zarządzanie siecią Tele-Informatyczna opartą o SBS 2003
* Wdrażanie i opieka nad systemem VOIP
* Konfiguracja i administrowanie centralami Panasonic, Astrix opartymi o protokoły VOIP
* Prowadzenie szkoleń z zasad instalacji i konfiguracji usługi www.astra2connect.com
Logo
Przedstawiciel handlowy
PPH Zieliński Żuromin
* Utrzymywanie stałych relacji z Partnerami biznesowymi
* Dbanie o dobry wizerunek firmy
* Ciąga współpraca z Agencjami Reklamowymi
* Reprezentacja firmy na targach i spotkaniach biznesowych
UNILINK S.A.
Specjalista ds. Kredytów
* Praca przy weryfikacji dokumentacji kredytowej w centrali
* Utrzymywanie nienagannych relacji między Bankiem, Partnerem a klientem końcowym
* prowadzenie szkolen z zakresu obsługi systemow informatycznych

Szkolenia i kursy

*VI 2004 Szkolenie z zasad Pośrednictwa Finansowego

*VI 2004 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek gotówkowych CitiFinancial,

*IX 2004 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek gotówkowych, Getin Bank, Eurobank, SKOK Kopernik, Mikołowski Bank Spółdzielczy

*XI 2005 Szkolenie z zakresu sprzedaży kredytów i pożyczek Hipotecznych PKF (BGŻ, Dom Bank, MultiBank, PKO BP)

*2004-2006 Comiesięczne 10-cio godzinne szkolenie ze zmian w polityce kredytowej banków i utrwalania materiału aktualnie obowiązującego

*V 2006 Szkolenie z zasad aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych

*II 2007 Szkolenie z zasad instalacji konfiguracji i zarządzania usługą ’’ASTRA2CONNECT’’- www.astra2connect.com (stały dostęp do szerokopasmowego Internetu poprzez dwukierunkowe łącze satelitarne)

*XI 2007 Szkolenie z obsługi i konfiguracji central telefonicznych, Centrale PANASONIC, ASTRIX, SIGMA

*III 2008 Szkolenie z zasad konfiguracji, obsługi i administrowania centralami telefonicznymi opartymi o usługę VOIP, Fax2VOIP oraz Fax2Email.

*VI 2008 Szkolenie organizowane przez firmę CISCO dotyczące administrowania i zarządzenia urządzeniami VOIP, CISCO i LINKSYS

*X 2008 Szkolenie organizowane przez firmy MAGNET (www.magnet.ie) i CISCO z zakresu ’’provisioningu” dla urządzen spod marki CISCO i LINKSYS

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Olsztynie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami

Zainteresowania

Książki informatyczne
Prasa z zakresu biznesowego
Nauka języków obcych
Muzyka

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
UML
UML
Unified Modeling Language