Umiejętności
Agile
Analiza
Budżety
Analiza biznesowa
Business Intelligence
procesy biznesowe
Zarządzanie zmianą
audyty komunikacyjne
Bazy danych
ERP
Zarządzanie incydentami
Integracja
Zarządzanie IT
IT Operations
Zarządzanie usługami IT
Strategia IT
ITIL
Certyfikat ITIL v3
Linux
Zarządzanie
Management Consulting
Negocjacje
Systemy operacyjne
PHP
PL / SQL
PMI
PMO
PMO Design
PMO Development
PMO Services
PMO set-up
Project Management
Planowanie projektów
Scrum
Bezpieczeństwo
Serwery
Rozówj oprogramowania
Zarządzanie projektami programistycznymi
SQL
SysAid
administracja systemami
Budowanie zepołu
UML
VMware ESX
System Windows
Zarządzanie zespołem
SQL Server
Scrum Master
optimization
People Management
Budgeting
Scrum, Agile Project Management
Product Owner
planning
PMI - CAPM
Proffesional Scrum Master I
Scrum Professional
PMI - PMBoK
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Szef Biura Projektów - PMO Manager
Odpowiedzialny za pracę Biura Projektów. Tworzenie wizji i adaptacja metodyk projektowych w całej organizacjia. Implementacja PMI PMBOK Project Management, oraz metodyki Agile Scrum. Intergracja z działami sprzedaży w kontekście wspracia procesu sprzedaży oraz tranzycji Inicjatyw do Projektów.
Budowanie kultury zorientowanej na podnoszenie jakości w opraciu o Continous Integration oraz ciągłą porawę procesów - Continous Improvement - w oparciu o Kaizen. Zwolennik frameworków hybrydowych z wykorzystaniem metodyk Kanban oraz Lean.
Odpowiedzialny za pracę kilkunastu Scrum Masterów i Project Managerów oraz za pracę kilkudziesięciu specjalistów. Współpraca z firmami Outsourcingowymi oraz Offshoringowymi. Realizacja koncepcji X-engineeringu z pozycji dostawcy.
Budowanie kultury zorientowanej na podnoszenie jakości w opraciu o Continous Integration oraz ciągłą porawę procesów - Continous Improvement - w oparciu o Kaizen. Zwolennik frameworków hybrydowych z wykorzystaniem metodyk Kanban oraz Lean.
Odpowiedzialny za pracę kilkunastu Scrum Masterów i Project Managerów oraz za pracę kilkudziesięciu specjalistów. Współpraca z firmami Outsourcingowymi oraz Offshoringowymi. Realizacja koncepcji X-engineeringu z pozycji dostawcy.
IT Project Manager/Scrum Master
Kierowanie projektami IT dla Skandynawi i Polski wg. metodyki PMI PMBOK Project Management, oraz metodyki Agile Scrum. Pełnienie ról: Project Manager, Scrum Master. Łączenie tradycyjnych kaskadowych metod zarządzania projektami z metodykami zwinnymi. Wdrażanie nowych modułów aplikacji, tworzenie nowych funkcjonalności. Zarządzanie rozwojem głównej aplikacji (zarządzanie zmianą i nowymi funkcjonalnościami, zarządzanie zapewnianiem jakości QA). Tworzenie środowiska Continous Integration. Zarządzanie procesem Continous Improvement.
Adaptacja i łączenie metodyk zwinnych i kaskadowych. Tworzenie frameworków hybrydowych z wykorzystaniem metodyk Kanban oraz Lean.
Adaptacja i łączenie metodyk zwinnych i kaskadowych. Tworzenie frameworków hybrydowych z wykorzystaniem metodyk Kanban oraz Lean.
IT Manager
Zarządzanie sześcioosobowym działem IT - koordynacja pracy specjalistów, administratorów i programistów, oraz firm outsourcing’owych w 12 oddziałach w Polsce i za granicą.
Utrzymanie ciągłości pracy głównych systemów i narzędzi wspomagających procesy firmy.
Realizacja projektów informatycznych.
Realizacja budżetu oraz kontrola kosztów.
Proponowanie i wdrażanie nowych modułów aplikacji, tworzenie nowych funkcjonalności.
Odpowiedzialność za proces bilingowania ~50tys faktur miesięcznie, z uwzględnieniem faktury elektronicznej.
Wsparcie i zapewnienie ciągłości pracy systemów korporacyjnych – min. SAP R/3, system ERP, system Data Warehouse.
Budowanie narzędzi analitycznych (SQL, SPL, SHELL), systemów raportowych, BI, kalkulatorów płacowych (Apache + PHP, IIS + DOT.NET), integracja systemów.
Tworzenie katalogu usług, negocjowanie umów SLA z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, organizacja działu HELPDESK.
Wsparcie działu Obsługi Klienta w zakresie dedykowanych systemów ACD, CALL&CONTACT CENTER (HERMES), Voice Recording( NICE).
Wsparcie organizacji w zakresie systemów do prowadzenia szkoleń i konferencji poprzez sieć: InterWise, Genesis, Live Meeting, Arkadin, Webex.
Negocjacje z kontrahentami w zakresie merytorycznym, technicznym i finansowym. Przygotowywanie i realizacja umów, współpraca z firmami outsourcingowymi.
Prowadzenie projektów dotyczących optymalizacji kosztów w zakresie infrastruktury informatycznej oraz telekomunikacyjnej.
Odpowiedzialność za telefonię stacjonarną, komórkową oraz IP.
Utrzymanie ciągłości pracy głównych systemów i narzędzi wspomagających procesy firmy.
Realizacja projektów informatycznych.
Realizacja budżetu oraz kontrola kosztów.
Proponowanie i wdrażanie nowych modułów aplikacji, tworzenie nowych funkcjonalności.
Odpowiedzialność za proces bilingowania ~50tys faktur miesięcznie, z uwzględnieniem faktury elektronicznej.
Wsparcie i zapewnienie ciągłości pracy systemów korporacyjnych – min. SAP R/3, system ERP, system Data Warehouse.
Budowanie narzędzi analitycznych (SQL, SPL, SHELL), systemów raportowych, BI, kalkulatorów płacowych (Apache + PHP, IIS + DOT.NET), integracja systemów.
Tworzenie katalogu usług, negocjowanie umów SLA z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, organizacja działu HELPDESK.
Wsparcie działu Obsługi Klienta w zakresie dedykowanych systemów ACD, CALL&CONTACT CENTER (HERMES), Voice Recording( NICE).
Wsparcie organizacji w zakresie systemów do prowadzenia szkoleń i konferencji poprzez sieć: InterWise, Genesis, Live Meeting, Arkadin, Webex.
Negocjacje z kontrahentami w zakresie merytorycznym, technicznym i finansowym. Przygotowywanie i realizacja umów, współpraca z firmami outsourcingowymi.
Prowadzenie projektów dotyczących optymalizacji kosztów w zakresie infrastruktury informatycznej oraz telekomunikacyjnej.
Odpowiedzialność za telefonię stacjonarną, komórkową oraz IP.
Administrator Systemów
Administrowanie dużym ogólnopolskim systemem klasy ERP w obszarach: księgowość, magazyny, dystrybucja, CRM, Call Center, księgowość - 13 oddziałów 250 użytkowników.
Tworzenie systemów raportujących dla kierownictwa.
Wdrażanie nowych funkcjonalności i modułów aplikacji - testowanie.
Administracja w środowisku HP UNIX 10.2/11.X /Linux RH,Debian/Novell 4.2/Windows NT/2K.
Zarządzanie siecią rozległą WAN (350 stanowisk, 30 serwerów Unix, Linux, Microsoft, Novell, 13 oddziałów w sieci WAN, 15 routerów CISCO).
Zarządzanie systemem pocztowym Linux Pop3 oraz Exchange 2003/2005.
Projektowania baz danych Informix 8.X-10.X, MS SQL 2000/2005, Access 2003.
Odpowiedzialność za kwestie związane z Intranetem i Internetem.
Projektowania sieci IP (z uwzględnieniem elementów dot. bezpieczeństwa pracy w sieci : Firewall, Gateways, VPNetworks).
Tworzenie systemów raportujących dla kierownictwa.
Wdrażanie nowych funkcjonalności i modułów aplikacji - testowanie.
Administracja w środowisku HP UNIX 10.2/11.X /Linux RH,Debian/Novell 4.2/Windows NT/2K.
Zarządzanie siecią rozległą WAN (350 stanowisk, 30 serwerów Unix, Linux, Microsoft, Novell, 13 oddziałów w sieci WAN, 15 routerów CISCO).
Zarządzanie systemem pocztowym Linux Pop3 oraz Exchange 2003/2005.
Projektowania baz danych Informix 8.X-10.X, MS SQL 2000/2005, Access 2003.
Odpowiedzialność za kwestie związane z Intranetem i Internetem.
Projektowania sieci IP (z uwzględnieniem elementów dot. bezpieczeństwa pracy w sieci : Firewall, Gateways, VPNetworks).
IT Specialist
Utrzymywanie ciągłości pracy sprzętu komputerowego, sieci i urządzeń sieciowych w tym routerów CISCO, 3COM, LINKSYS.
Archiwizacja danych – rozwiązania oparte na Backup Exec.
Nadzorowanie i kontrola sieci korporacyjnej. Podstawowa administracja serwerami HP-UX, Informix,
systemem tworzenia kopii zapasowych, systemem UPS, serwerami Novell 4.11/5, NT 4.0/2000.
Tworzenie aplikacji (system inwentaryzacyjny, system elektronicznego przesyłania danych do dealerów).
Obsługa systemu pocztowego (opartego na Linux’ie Pop3 ) i systemu antywirusowego.
Uczestnictwo w projektach informatycznych (wdrożenia oprogramowania, projektowanie aplikacji).
Archiwizacja danych – rozwiązania oparte na Backup Exec.
Nadzorowanie i kontrola sieci korporacyjnej. Podstawowa administracja serwerami HP-UX, Informix,
systemem tworzenia kopii zapasowych, systemem UPS, serwerami Novell 4.11/5, NT 4.0/2000.
Tworzenie aplikacji (system inwentaryzacyjny, system elektronicznego przesyłania danych do dealerów).
Obsługa systemu pocztowego (opartego na Linux’ie Pop3 ) i systemu antywirusowego.
Uczestnictwo w projektach informatycznych (wdrożenia oprogramowania, projektowanie aplikacji).
Konsultanta ds. systemów sieciowych - kierownik działu nadzorów sieciowych
Softtutor S.A.
Nadzorowanie u klienta i w firmie sieci opartych na Windows NT 3.51/4.0, oraz Novell 3.X/4.X/5.X. Koordynacja działań pracowników, konsultowanie nowych rozwiązań i inwestycji, szkolenie i wspieranie użytkowników, konserwacja i utrzymanie sprzętu komputerowego, elementów sieci, poczty elektronicznej oraz dostępu do Internetu.
Szkolenia i kursy
Ważniejsze kursy i szkolenia managerskie:
•Agile Update 2015 - prezenter
•COMPUTERWORLD Agile in Business 2015 – prezenter
•Agile Management 2014 – warsztat i seminarium
•Agile Update 2013 – seminarium
•Zarządzanie Projektami. Agile w biznesie – warsztaty
•Zarządzanie projektami (zgodne z PMI, IPMA, CPMA)
•Umiejętności kierownicze - trening umiejętności
•Zarządzanie zespołem – poziom zaawansowany
•Zarządzanie zespołem – poziom podstawowy
•Budowanie i kierowanie zespołami pracowniczymi
•Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej
•Komunikacja organizacyjna
•Zasady i umiejętności motywowania
•Ocena kompetencji pracowników
•Coaching - wiedza i umiejętności
•Kreatywność i innowacyjność w pracy
•Zarządzanie Czasem
•Zarządzanie Konfliktem
•Negocjowanie
•Prawo Pracy
•Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu,
•Assesment Center
•Kurs z zakresu umiejętności interpersonalnych
•Kurs z zakresu prowadzenia rozmów i obsługi targów informatycznych
•Udział w prelekcjach i seminariach dot. zarządzania (min. Harvard Business Review)
Ważniejsze kursy i szkolenia techniczne:
•Ochrona danych osobowych zgodnie z GIODO na poziomie ABI (Administrator bezpieczeństwa Informacji)
•Szkolenie wewnętrzne SAP Superuser z obszaru Księga Główna, Amortyzacja, Master Data
•Szkolenie wewnętrzne SAP Superuser z obszaru Purchasing,
•Szkolenie wewnętrzne Administracja i konfiguracja: System Center Configuration Manager (SCCM), Windows Deployment Services (WDS), Group Policy Preferences (GPP)
•Decision Base – warsztaty dot. podejmowania decyzji managerskich
•Zaawansowana administracja serwerami HP-UX II
•Administracja systemem NICE (do działu obsługi klienta – rejestracja i obróbka rozmów),
•Zaawansowana administracja serwerami HP-UX I
•Administracja systemu do prowadzenia szkoleń poprzez sieć - Inter Wise
•Wewnętrzne kursy administrowania Windows NT 4.0 (analogiczne jak: MS 803 i MS 685)
•Wewnętrzne kursy administrowania Novell 4.X (analogiczne jak: 520 i 804),
•Obsługa programu MS Excel - poziom zaawansowany
•Cykliczny udział w prelekcjach i seminariach technicznych (min. CISCO FORUM)
Certyfikaty:
•Professional Scrum Master™ PSM I Scrum.org certificate
•Professional Scrum Product Owner™ PSPO I Scrum.org certificate
•ITSM/ITIL Foundation - zarządzanie usługami informatycznymi - certyfikacja ITIL®V3
•PMP - certyfikacja w trakcie realizacji
•Agile Update 2015 - prezenter
•COMPUTERWORLD Agile in Business 2015 – prezenter
•Agile Management 2014 – warsztat i seminarium
•Agile Update 2013 – seminarium
•Zarządzanie Projektami. Agile w biznesie – warsztaty
•Zarządzanie projektami (zgodne z PMI, IPMA, CPMA)
•Umiejętności kierownicze - trening umiejętności
•Zarządzanie zespołem – poziom zaawansowany
•Zarządzanie zespołem – poziom podstawowy
•Budowanie i kierowanie zespołami pracowniczymi
•Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej
•Komunikacja organizacyjna
•Zasady i umiejętności motywowania
•Ocena kompetencji pracowników
•Coaching - wiedza i umiejętności
•Kreatywność i innowacyjność w pracy
•Zarządzanie Czasem
•Zarządzanie Konfliktem
•Negocjowanie
•Prawo Pracy
•Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu,
•Assesment Center
•Kurs z zakresu umiejętności interpersonalnych
•Kurs z zakresu prowadzenia rozmów i obsługi targów informatycznych
•Udział w prelekcjach i seminariach dot. zarządzania (min. Harvard Business Review)
Ważniejsze kursy i szkolenia techniczne:
•Ochrona danych osobowych zgodnie z GIODO na poziomie ABI (Administrator bezpieczeństwa Informacji)
•Szkolenie wewnętrzne SAP Superuser z obszaru Księga Główna, Amortyzacja, Master Data
•Szkolenie wewnętrzne SAP Superuser z obszaru Purchasing,
•Szkolenie wewnętrzne Administracja i konfiguracja: System Center Configuration Manager (SCCM), Windows Deployment Services (WDS), Group Policy Preferences (GPP)
•Decision Base – warsztaty dot. podejmowania decyzji managerskich
•Zaawansowana administracja serwerami HP-UX II
•Administracja systemem NICE (do działu obsługi klienta – rejestracja i obróbka rozmów),
•Zaawansowana administracja serwerami HP-UX I
•Administracja systemu do prowadzenia szkoleń poprzez sieć - Inter Wise
•Wewnętrzne kursy administrowania Windows NT 4.0 (analogiczne jak: MS 803 i MS 685)
•Wewnętrzne kursy administrowania Novell 4.X (analogiczne jak: 520 i 804),
•Obsługa programu MS Excel - poziom zaawansowany
•Cykliczny udział w prelekcjach i seminariach technicznych (min. CISCO FORUM)
Certyfikaty:
•Professional Scrum Master™ PSM I Scrum.org certificate
•Professional Scrum Product Owner™ PSPO I Scrum.org certificate
•ITSM/ITIL Foundation - zarządzanie usługami informatycznymi - certyfikacja ITIL®V3
•PMP - certyfikacja w trakcie realizacji
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
żeglarstwo, brydż
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ADONIS Community
Grupa użytkowników i sympatyków oprogramowania BOC Group, a w szczególności systemów do zarządzania procesami biznesowymi ADONIS i ADONIS:Community Edition
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?