Umiejętności
Szkolenie z obsługi klienta
Prawo jazdy
Moda
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Sprzedaż detaliczna
Zegarki
Umiejętność pracy pod presją czasu
umiejętność szybkiego uczenia się
Metale szlachetne
Biżuteria
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
ukraiński
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business owner
Hybrid Nail Club
- budowa marki Hybrid Nail Club na rynku;
- projektowanie i realizacja spójnej wizualizacji marki na rynku w zakresie layoutu salonów i wizerunku w mediach;
- negocjacje z dostawcami, wykonawcami i pozostałymi podmiotami zaangażowanymi w projekt;
- rekrutacja personelu do salonów firmowych;
- tworzenie programu franczyzowego w ramach marki;
- budowa wewnętrznego systemu raportowania i nadzoru nad procesem pracy oraz CRM;
- szkolenia personelu w zakresie usług i obsługi klienta na pożądanym poziomie;
- analiza rynku i działań konkurencji.
- projektowanie i realizacja spójnej wizualizacji marki na rynku w zakresie layoutu salonów i wizerunku w mediach;
- negocjacje z dostawcami, wykonawcami i pozostałymi podmiotami zaangażowanymi w projekt;
- rekrutacja personelu do salonów firmowych;
- tworzenie programu franczyzowego w ramach marki;
- budowa wewnętrznego systemu raportowania i nadzoru nad procesem pracy oraz CRM;
- szkolenia personelu w zakresie usług i obsługi klienta na pożądanym poziomie;
- analiza rynku i działań konkurencji.
Regional Sales Manager
W ramach powierzonych marek licencyjnych:
- analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji;
- wdrażanie działań marketingowych;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- prezentacja oferty produktów;
- negocjowanie warunków współpracy;
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- prowadzenie rozmów handlowych;
- aktualizacja bazy danych klientów;
- raportowanie do przełożonych;
- kontrola i wsparcie visual merchandising w POS partnerów Działu Handlowego;
- realizacja planów sprzedażowych;
- dbałość o ekspozycję produktów w POS partnerów D.H.;
- organizacja szkoleń produktowych i sprzedażowych dla teamów partnerów D.H.;
- współpraca z Działem Obsługi Klienta, Działem Marketingu oraz Działem Finansowym w zakresie podległego regionu i podległych marek;
- udział w szkoleniach i targach międzynarodowych w Warszawie, Pradze, Gdańsku, Bazylei w zakresie wdrożenia i sprzedaży nowych marek do oferty.
- analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji;
- wdrażanie działań marketingowych;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- prezentacja oferty produktów;
- negocjowanie warunków współpracy;
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- prowadzenie rozmów handlowych;
- aktualizacja bazy danych klientów;
- raportowanie do przełożonych;
- kontrola i wsparcie visual merchandising w POS partnerów Działu Handlowego;
- realizacja planów sprzedażowych;
- dbałość o ekspozycję produktów w POS partnerów D.H.;
- organizacja szkoleń produktowych i sprzedażowych dla teamów partnerów D.H.;
- współpraca z Działem Obsługi Klienta, Działem Marketingu oraz Działem Finansowym w zakresie podległego regionu i podległych marek;
- udział w szkoleniach i targach międzynarodowych w Warszawie, Pradze, Gdańsku, Bazylei w zakresie wdrożenia i sprzedaży nowych marek do oferty.
Senior Store Manager
• Zarządzanie praca salonu oraz podległym personelem;
• Rekrutacja nowych pracowników;
• Realizacja planów sprzedażowych;
• Otwarcie salonu, pozyskiwanie nowych klientów;
• Identyfikacja potrzeb klienta;
• Raportowanie do przełożonych;
• Współpraca z działem marketingu (współpraca w zakresie organizacji eventów,
pokazów, prezentacja asortymentu);
• Merchandising;
• Współpraca z managerami poszczególnych marek;
• Współpraca z agencjami reklamowymi i promocja salonu;
• Dbanie o estetykę salonu;
• Dbanie o dobry wizerunek firmy;
• Regulowanie gospodarki magazynowej pod katem potrzeb klienta;
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientem;
• Prowadzenie rozmów handlowych oraz negocjacji
• Kompleksowa obsługa klienta - sprzedaż ekskluzywnych marek, doradztwo, działania
po sprzedażowe;
• Monitorowanie działań konkurencji;
• Rekrutacja nowych pracowników;
• Realizacja planów sprzedażowych;
• Otwarcie salonu, pozyskiwanie nowych klientów;
• Identyfikacja potrzeb klienta;
• Raportowanie do przełożonych;
• Współpraca z działem marketingu (współpraca w zakresie organizacji eventów,
pokazów, prezentacja asortymentu);
• Merchandising;
• Współpraca z managerami poszczególnych marek;
• Współpraca z agencjami reklamowymi i promocja salonu;
• Dbanie o estetykę salonu;
• Dbanie o dobry wizerunek firmy;
• Regulowanie gospodarki magazynowej pod katem potrzeb klienta;
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientem;
• Prowadzenie rozmów handlowych oraz negocjacji
• Kompleksowa obsługa klienta - sprzedaż ekskluzywnych marek, doradztwo, działania
po sprzedażowe;
• Monitorowanie działań konkurencji;
Brand Manager Assistant
- wsparcie Działu Marketingu oraz Działu Handlowego w realizacji eventów i akcji promocyjnych;
- przygotowywanie analiz, trendów rynkowych oraz wsparcie tworzenia polskiej kolekcji produktów;
- tłumaczenie i przygotowywanie materiałów dot. marki (w tym m.in. etykiet, instrukcji i opisów w mediach);
- tworzenie i aktualizacja cenników i materiałów sprzedażowych;
- przygotowywanie zamówień (Purchers Order) na produkty licencyjne;
- raportowanie do dostawców marek licencyjnych;
- bieżąca współpraca z Działem Obsługi Klienta i Działem Handlowym, Sprzedaży Detalicznej;
- organizacja szkoleń w zakresie obsługi technicznej produktów licencyjnych;
- organizacja i tłumaczenie symultaniczne szkoleń sprzedażowych i produktowych z udziałem przedstawicieli dostawców zagranicznych.
- przygotowywanie analiz, trendów rynkowych oraz wsparcie tworzenia polskiej kolekcji produktów;
- tłumaczenie i przygotowywanie materiałów dot. marki (w tym m.in. etykiet, instrukcji i opisów w mediach);
- tworzenie i aktualizacja cenników i materiałów sprzedażowych;
- przygotowywanie zamówień (Purchers Order) na produkty licencyjne;
- raportowanie do dostawców marek licencyjnych;
- bieżąca współpraca z Działem Obsługi Klienta i Działem Handlowym, Sprzedaży Detalicznej;
- organizacja szkoleń w zakresie obsługi technicznej produktów licencyjnych;
- organizacja i tłumaczenie symultaniczne szkoleń sprzedażowych i produktowych z udziałem przedstawicieli dostawców zagranicznych.
Starszy Inspektor ds. Zamówień Publicznych
- przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. k
- koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego
- prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
- konsultacje z Działem Obsługi Technicznej ZUS
- negocjacje z oferentami w zakresie ceny i parametrów towaru.
- koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego
- prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
- konsultacje z Działem Obsługi Technicznej ZUS
- negocjacje z oferentami w zakresie ceny i parametrów towaru.
Szkolenia i kursy
- Prawo jazdy kat B,C
- Szkolenie w zakresie Prawa Zamówień Publicznych
- Szkolenie w zakresie ADR
- Szkolenie z zakresu technik sprzedaży i motywacji
- Szkolenie w zakresie Prawa Zamówień Publicznych
- Szkolenie w zakresie ADR
- Szkolenie z zakresu technik sprzedaży i motywacji
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
- Handel
- Historia
- Stosunki międzynarodowe
- Motoryzacja
- Mechanika
- Elektronika i elektryka
- Rysunek i
- Języki obce
- Historia
- Stosunki międzynarodowe
- Motoryzacja
- Mechanika
- Elektronika i elektryka
- Rysunek i
- Języki obce
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Arabski język
grupa dla wszstkich którzy chcą sie nauczyć Arabskiego słowa
gramatyka pisownia, wiersze
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa absolwentow, pracownikow naukowych, studentow oraz sympatykow Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.