Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji ds. Relacji Operatorskich
- Budowa sekcji sprzedaży hurtowych usług transmisji danych w strukturze korporacyjnej T-Mobile.
- Zarządzanie zespołem sprzedaży hurtowych usług transmisji danych.
- Przygotowanie budżetu i planów sprzedażowych.
- Negocjacje warunków współpracy z największymi klientami hurtowymi.
- Nawiązywanie i budowanie relacji biznesowych z nowymi klientami hurtowymi.
- Zarządzanie zespołem sprzedaży hurtowych usług transmisji danych.
- Przygotowanie budżetu i planów sprzedażowych.
- Negocjacje warunków współpracy z największymi klientami hurtowymi.
- Nawiązywanie i budowanie relacji biznesowych z nowymi klientami hurtowymi.
Kierownik ds. Utrzymania Relacji z Klientami Korporacyjnymi
Współpraca z wybraną grupą największych Klientów Korporacyjnych.
- Negocjacje warunków współpracy.
- Przygotowywanie i podpisywanie umów handlowych.
- Realizacja strategii anty-churnowej.
- Realizacja planów utrzymania i zwiększenia przychodów z bazy Klientów.
- Prezentacja i wdrażanie nowych produktów i rozwiązań technologicznych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami Korporacyjnymi.
- Doradztwo w zakresie rozwiazań telekomunikacyjnych.
- Negocjacje warunków współpracy.
- Przygotowywanie i podpisywanie umów handlowych.
- Realizacja strategii anty-churnowej.
- Realizacja planów utrzymania i zwiększenia przychodów z bazy Klientów.
- Prezentacja i wdrażanie nowych produktów i rozwiązań technologicznych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami Korporacyjnymi.
- Doradztwo w zakresie rozwiazań telekomunikacyjnych.
Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych
Polkomtel S.A.
- Prezentacja i sprzedaż produktów i rozwiązań technologicznych zaspokajających oczekiwania Klienta.
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
- Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań.
- Wdrażanie i realizacja warunków podpisanych umów handlowych.
- Przygotowanie dokumentacji w j. angielskim do globalnych przetargów dla międzynarodowych koncernów.
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
- Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań.
- Wdrażanie i realizacja warunków podpisanych umów handlowych.
- Przygotowanie dokumentacji w j. angielskim do globalnych przetargów dla międzynarodowych koncernów.
Szkolenia i kursy
- „CoachWise Essentials - doskonalenie umiejętności coachingowych dla menadżerów” – Coaching Center
- „Profesjonalne zarządzanie projektami” – Energy Group
- „Zamówienia publiczne” – Serwis Zamówień Publicznych Olszewski & Kunikowski Sp. J.
- „Efektywne techniki anty-churnowe” – Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o.
- „Jak wygrywać przetargi w postępowaniu o zamówienie publiczne” – STS Centrum Szkoleń Administracji Publicznej
- „Metody rozwoju relacji i utrzymania Klientów” - Midwest
- „Negocjacje z trudnymi Klientami” – Midwest
- „Symulacja Marketplace – venture strategy” – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
- „Negocjacje” – GSI – SI Group Poland
- „Techniki sprzedaży” – GSI – SI Group Poland
- „Asertywność w biznesie” – MABOR Centrum Edukacji i Doradztwa Psychologicznego
- „Profesjonalna prezentacja” – Polkomtel S.A.
- „mySAP CRM” – Polkomtel S.A.
- „Klienting – trudne sytuacje w obsłudze Klientów” – Fortuna & Fortuna
- „Osobista efektywność w obsłudze Klientów Kluczowych” – Fortuna & Fortuna
- „Kompleksowe zarządzanie jakością” (kurs menedżerski) – Warszawski Klub Rotary
- „Profesjonalne zarządzanie projektami” – Energy Group
- „Zamówienia publiczne” – Serwis Zamówień Publicznych Olszewski & Kunikowski Sp. J.
- „Efektywne techniki anty-churnowe” – Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o.
- „Jak wygrywać przetargi w postępowaniu o zamówienie publiczne” – STS Centrum Szkoleń Administracji Publicznej
- „Metody rozwoju relacji i utrzymania Klientów” - Midwest
- „Negocjacje z trudnymi Klientami” – Midwest
- „Symulacja Marketplace – venture strategy” – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
- „Negocjacje” – GSI – SI Group Poland
- „Techniki sprzedaży” – GSI – SI Group Poland
- „Asertywność w biznesie” – MABOR Centrum Edukacji i Doradztwa Psychologicznego
- „Profesjonalna prezentacja” – Polkomtel S.A.
- „mySAP CRM” – Polkomtel S.A.
- „Klienting – trudne sytuacje w obsłudze Klientów” – Fortuna & Fortuna
- „Osobista efektywność w obsłudze Klientów Kluczowych” – Fortuna & Fortuna
- „Kompleksowe zarządzanie jakością” (kurs menedżerski) – Warszawski Klub Rotary
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Wiedza o Warszawie – kurs przewodnika miejskiego
Golf, tenis, snowboarding.
Podróże – Ameryka płd.
Golf, tenis, snowboarding.
Podróże – Ameryka płd.
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.